quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef Michielos het volgende:
Ik kan vanavond. VErwacht je nog iets speciaals van mij? Kledij, meditatie of?
Een kooi van Faraday ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Wat had je aan willen trekken dan?
naaktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Wat had je aan willen trekken dan?
quote:
Ik geloof dat jij gek bentquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En als EINZ tegen Michielos had gezegd:
"Alleen de onderbroek van je moeder en haar bh op je hoofd en de foto's daarvan online zetten, anders werkt de reiki niet... "
Dan had Michielos dat gedaan! Ik vind dit echt een gemiste kans voor EINZ hoor
!
a) reiki kan heel mooie dingen doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef _Led_ het volgende:
Ja hey, jij beweert het te kunnen en je wilt de palmbomen laten zien, vervolgens zeg je dat de palmbomen er net zo goed niet zouden kunnen staan maar dan moet ik toch maar aannemen dat ze er normaal heus wel staan, en nou is zelfs jouw reiki ervaren niet genoeg ervaring ?
Wat moet ik dan in bobsnaam doen om te kunnen zeggen dat ik ervaring heb, als zelfs een 6-jaar ervaren reiki-meester uit de beste lijn mij geen ervaring kan geven ?
Ik wacht gewoon af, en dit gaat op mijn stapel ervaringen.
En dan moet ik maar accepteren dat de volgende keer mensen ongetwijfeld weer zullen roepen dat ik geen ervaring heb omdat iemands anders palmbomen tijdelijk even buiten gebruik waren
Ik waardeer de poging in ieder geval.
Ah, we hebben er 1quote:
quote:
Nou, laat die date dan ook maar zittenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb sinds kort last van een kalknagel op mn grote teen
Nou ja zeg, 't is gewoon een wit vlekje op m'n nagel hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, laat die date dan ook maar zitten! Dat hoef je me dus niet meer te vragen hoor
Ik heb last van gigantische vlekken en bulten op mijn lul. Wil je wel met mij daten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, laat die date dan ook maar zitten! Dat hoef je me dus niet meer te vragen hoor
Ja maar, iemand die voor of tijdens de eerste date over dat soort dingen gaat beginnen, daar kan ik niks meequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:04 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja zeg, 't is gewoon een wit vlekje op m'n nagel hoor
Nou, da's toevallig en ontzettend ontopic van jequote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:06 schreef Michielos het volgende:
Ik heb last van gigantische vlekken en bulten op mijn lul. Wil je wel met mij daten?
da's dus mooi kut. 20 jaar seks met sokken aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja maar, iemand die voor of tijdens de eerste date over dat soort dingen gaat beginnen, daar kan ik niks mee.
Die dingen deel je pas samen als je op z'n minst 20 jaar met elkaar getrouwd bent en dus geen seks meer met elkaar hoeft.
Allemaal leuk en aardig maar doe dat dan lekker NA het bezoekje aan de huisarts om ernstige afwijkingen uit te sluiten. Ik vind dit echt enorm onverantwoordelijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:41 schreef Spellmeista het volgende:
message to topicstarter:
laat jezelf niet verkwisten door de bullshit verhalen van de ongelovigen. Geloof in je eigen kracht en je wordt "met respect" een soort "X-man". Deze kracht is voor jou bestemd. Bescherm het tegen de vernedering die de wetenschappelijke samenleving je kan brengen. Vertrouw op jezelf en ontwikkel het. Dat zijn mijn tips. Succes met het zien van aura's en het toepassen van de helende werking van je handen.
Daar ben ik het wel mee eens, en ga daar zeker eens over nadenken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nee, dat is net de misvatting! Blij dat je het aanduidt, want hiermee kan ik het verduidelijken. De pijn die je voelt naar aanleiding van een baksteen op je hoofd is reëel. Tuurlijk. Maar dat is geen emotie. Dat is een reatie van je lichaam. Maar hoe we daar vervolgens emotioneel op reageren, hebben we zelf in de hand. Ik zal niet zeggen dat het altijd makkelijk is om je voorgeprogrammeerde emotionele reacties te veranderen. Maar je kunt emotioneel anders reageren op wat je overkomt.
Als voorbeeld geldt bijvoorbeeld de gazelle die door een leeuw achterna wordt gezeten. De hypothalamus in de hersenen van de gazelle laat ineens een geweldige hoeveelheid adrenaline los in het lichaam, waardoor er een enorme spurt kan ontstaan om aan de leeuw te ontsnappen. Maar een kwartier later is die gazelle de leeuw allang weer vergeten en staat hij rustig te grazen.
Maar stel nu dat een mens door een leeuw achterna wordt gezeten. Bij de mens heeft zijn brein nog een schepje bovenop het vluchtmechanisme gedaan: doordat zijn hersenen beter ontwikkeld zijn kan hij nadenken over zijn situatie en die beter analyseren. Dat heeft tot gevolg dat hij, ook nadat de leeuw allang is verdwenen, nog steeds gaat nadenken over wat hem is overkomen en hoe hij dat nog beter had kunnen doen. De mens blijft erover nadenken en blijft ook in de bijbehorende emotie. De hypothalamus maakt nog steeds die chemische stoffen aan die de cellen van zijn lichaam in een soort vluchtmodus zetten. Ook nadat die leeuw allang is verdwenen.
De cellen raken gewend aan die chemische stoffen en zo ontstaat de verslaving daaraan. Daarom is het ook niet makkelijk om ineens anders emotioneel te reageren. De cellen in je lichaam zijn niet gewend aan de nieuwe chemische stoffen. En de cellen geven een terugkoppeling aan je hersenen (“dit voelt niet goed”). Totdat je hersenen terugvallen in hun oude patroon van emotie, aan welke bijbehorende chemische stof de cellen van je lichaam gewend zijn.
Vreemd? Radicaal? Zeker. Maar daarom niet minder waard om er eens over na te denken.
Ja, maar zaken zoals "een bal van energie tussen je handen voelen" heeft daar niets mee te maken. Dat duidt erop dat ze gewoon gevoelig is voor het waarnemen van energie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar doe dat dan lekker NA het bezoekje aan de huisarts om ernstige afwijkingen uit te sluiten. Ik vind dit echt enorm onverantwoordelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |