Zou ik ook tof vinden. Ik heb last van mijn monnikskapsspier.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:51 schreef EINZ het volgende:
[..]
Verrassing: dat kan je al, maar in een veel minder sterke mate.
Ik wil je ook best even op afstand behandelen hoor.
O.k. graagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:51 schreef EINZ het volgende:
Ik wil je ook best even op afstand behandelen hoor.
Waar heb jij het in bobsnaam over ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:46 schreef Cristal het volgende:
[..]
LED in de regels staat dat je met respect met elkaar erover moet praten! Niet zo denigerend jij.
En als jij het over wetenschap wilt hebben, en over overtuigingen kun je dat bij Wetenschap doen!
Que ????quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:50 schreef EINZ het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de norm alweer waar ik aan moet voldoen. Er wordt ergens een lat gelegd waar ik overheen moet springen.
quote:Je weet inmiddels ook allang dat resultaten vooraf niet gegeven kunnen worden. Dat ga ik dus ook niet doen.
Ik wil je bijvoorbeeld best reiki sturen. Maar hoe wil je het effect ervan meten? Als jij de lat van je verwachtingen ergens legt of een resultaat vooraf in wilt vullen, en het voldoet niet aan jouw verwachtingen, dan zeg je dat het niet heeft gewerkt. Terwijl je helemaal niet weet of het heeft gewerkt.
Voor wetenschap moet je ergens anders heen, dag Led!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Faith-healers, handopleggers en meer van dat soort figuren zijn er overal, die zogenaamd mensen genezen.
En ze worden ook voortdurend ontmaskerd.
Kom maar eens met zo'n kritisch onderzoek dan.
Wtf, jij moet 15 jaar ofzo zijn...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:00 schreef Cristal het volgende:
[..]
Voor wetenschap moet je ergens anders heen, dag Led!
Nou nee hoor, met je 15 jaar werk je niet op de Economische beurs in Amsterdamquote:
Dan is het erger dan ik dachtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef Cristal het volgende:
[..]
Nou nee hoor, met je 15 jaar werk je niet op de Economische beurs in Amsterdam
Die zijn er zeker, triest genoeg. Maar er zijn ook zeker echt goede healers. Energiewerk is echt, ook al gaan sommigen daar verkeerd mee om. Gelukkig zijn er nog genoeg mensen die het wel goed met anderen voor hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Faith-healers, handopleggers en meer van dat soort figuren zijn er overal, die zogenaamd mensen genezen.
En ze worden ook voortdurend ontmaskerd.
Andrew Weil mag dan controversieel zijn in artsenland, maar ook hij heeft bijzondere dingen bereiktquote:Op zijn pagina's schermt ie met vage verhalen over waar ie uitgenodigd zou zijn, en komt ie op de proppen met meneer Weil - die zelf controversieel is in het veld omdat ie voorstander zou zijn van wazige alternatieve praktijken.
Kom maar eens met zo'n kritisch onderzoek dan.
Als je daar maar 60k verdient werk je in ieder geval op het laagste niveauquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef Cristal het volgende:
[..]
Nou nee hoor, met je 15 jaar werk je niet op de Economische beurs in Amsterdam
En ONZ is de andere kant op. Doe even normaal mee met de discussie of zout op.quote:
Het kwam op me over als of je een vooraf bepaald resultaat wilde ervaren. En dat kan ik niet garanderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Que ????
Je zegt zelf dat je me graag de palmbomen wilt laten zien als ik meewerk.
Ik zeg dat ik mee wil werken, en vraag wat je kunt en hoe je het wilt laten zien.
En dan komt er opeens "O JEE NU MOET IK AAN VANALLES VOLDOEN !!!" ?
[..]
Jij zegt dat je het mij kunt demonstreren, dus ben ik benieuwd wat je kunt demonstreren ! Is dat nou zo raar ?
Zo gek is het toch niet om te vragen wat je doet ?
Dat is het punt juistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:05 schreef EINZ het volgende:
Andrew Weil mag dan controversieel zijn in artsenland, maar ook hij heeft bijzondere dingen bereiktVerder ken ik hem niet zo goed
Die resultaten haalde Peter Popoff ookquote:Nogmaals, de resultaten die hij behaalt zijn te concreet en te zeer als wat jij als wonderlijk zou omschrijven om af te doen als een vaag verhaal. Die resultaten zijn er.
Ja, Brian Weiss is OOK weer zo'n omstreden figuur die werkt zonder peer-reviews en zich niet aan de wetenschappelijke protocollen houdtquote:Eric Pearl is ook op het podium bij Brian Weiss geweest. Zegt dat genoeg?
Ik neem aan dat je deze post naar Cristal bedoelde, degene die enkel langs kwam om te trollen terwijl wij gewoon aan het discussieren waren ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef EINZ het volgende:
[..]
En ONZ is de andere kant op. Doe even normaal mee met de discussie of zout op.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Zou ik ook tof vinden. Ik heb last van mijn monnikskapsspier.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k. graag! Zeg maar wat je gaat doen en of ik zelf ook iets moet doen zodat ik het kan ontvangen ofzo
.
Oh, ik heb trouwens al een aantal weken last van mijn linkerarm, omdat ik er telkens op slaap, het voelt als een soort lichte rsi. Kun je daar iets aan doen?
Behalve: "Niet meer op je linkerarm gaan slapen hoor!"
Okee, ik heb het volgende voorstel. Ergens vanavond zal ik jullie alledrie reiki sturen. Om suggestie te voorkomen vermeld ik niet het tijdstip. Het zal tussen 21:30 en 23:00 zijn. Ga lekker zitten en zorg dat je niet druk gespannen met iets bezig bent ofzo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:58 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar heb jij het in bobsnaam over ?
EINZ zegt dat ie de 'palmbomen' wil laten zien, ik stem daarmee in en vraag wat ie kan en hoe ie het kan demonstreren.
Doodnormale vraag.
En dan kom jij er weer tussendoor trollen
Whatever, hoort niet in deze discussie thuis.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:11 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je deze post naar Cristal bedoelde, degene die enkel langs kwam om te trollen terwijl wij gewoon aan het discussieren waren ?
Ik kan vanavond helaas niet. Kan het een andere keer? Maandagavond misschien? Kunnen jullie dan ook, EINZ, Michielos, _Led_?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef EINZ het volgende:
Okee, ik heb het volgende voorstel. Ergens vanavond zal ik jullie alledrie reiki sturen. Om suggestie te voorkomen vermeld ik niet het tijdstip. Het zal tussen 21:30 en 23:00 zijn. Ga lekker zitten en zorg dat je niet druk gespannen met iets bezig bent ofzo.
Dan kijken we maandag wat jullie eventueel hebben gevoeld. Deal?
Jij zegt dat je iets kunt, en wilt demonstreren - ik ben enkel benieuwd wat precies.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef EINZ het volgende:
[..]
Het kwam op me over als of je een vooraf bepaald resultaat wilde ervaren. En dat kan ik niet garanderen.
Yay, cool !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:12 schreef EINZ het volgende:
Okee, ik heb het volgende voorstel. Ergens vanavond zal ik jullie alledrie reiki sturen. Om suggestie te voorkomen vermeld ik niet het tijdstip. Het zal tussen 21:30 en 23:00 zijn. Ga lekker zitten en zorg dat je niet druk gespannen met iets bezig bent ofzo.
Dan kijken we maandag wat jullie eventueel hebben gevoeld. Deal?
En dus kan jij alles wat zich voordoet, toeschrijven aan toeval en niet aan mijn toedoen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Jij zegt dat je iets kunt, en wilt demonstreren - ik ben enkel benieuwd wat precies.
Zodat je daarna niet elk willekeurig fenomeen dat zich in mijn leven voordoet kunt gaan claimen
Meneertje EINZquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:23 schreef EINZ het volgende:
En dus kan jij alles wat zich voordoet, toeschrijven aan toeval en niet aan mijn toedoen?
Niet als jij gewoon vertelt wat je gaat doen, toch ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:23 schreef EINZ het volgende:
[..]
En dus kan jij alles wat zich voordoet, toeschrijven aan toeval en niet aan mijn toedoen?
Ik kan vanavond. VErwacht je nog iets speciaals van mij? Kledij, meditatie of?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Meneertje EINZ, wil je mijn reiki maandagavond versturen? Want ik kan vanavond echt niet
![]()
Alhoewel het mij het best lijkt als je het bij ons alledrie op dezelfde dag doet, dan kunnen we er de volgende gezellig op FOK met z'n allen over praten.
Okee, maandagavond doen we het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:22 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Yay, cool !
Respect
Maareh, als ik gewoon rustig op de bank tv zit/lig te kijken en ik voel uiteindelijk niks bijzonders, wat dan..?
Dan zijn we dus aangekomen bij het punt dat mensen roepen dat ze me de palmbomen kunnen laten zien, maar dat op het moment dat wij er gaan kijken ze er net even niet zijn.
En dan komt dat weer bij mij op die stapel ervaringen.
En dan zegt volgende keer weer iemand "je hebt er geen ervaring mee !", en dan zeg ik "Welles, notabene ervaring met iemand uit een van de beste lijnen!".
Mag ik me in dat geval daarna wel kritisch opstellen, of dan ook niet ?
Doen we jou vanavond.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan vanavond. VErwacht je nog iets speciaals van mij? Kledij, meditatie of?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |