abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:39:39 #126
285351 dalaiblama
too much bla
pi_82980385
Ik denk niet dat ik je begrijp hoor; de vragen die je stelt zijn een beetje vreemd.
Je weet toch wel dat als je in je handen wrijft je handen warmte afgeven? Dat je spieren kunt aanspannen? Dat je ademhaalt? Dat je woede kunt opwekken en ook extase? Allemaal energie die we zelf reguleren.
Ik vrees dat ik niet mijn tijd ga zitten verdoen door daar links voor te zoeken die je dat allemaal uitleggen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:44:34 #127
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82980698
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef dalaiblama het volgende:
Ik denk niet dat ik je begrijp hoor; de vragen die je stelt zijn een beetje vreemd.
Je weet toch wel dat als je in je handen wrijft je handen warmte afgeven? Dat je spieren kunt aanspannen? Dat je ademhaalt? Dat je woede kunt opwekken en ook extase? Allemaal energie die we zelf reguleren.
Ik vrees dat ik niet mijn tijd ga zitten verdoen door daar links voor te zoeken die je dat allemaal uitleggen.
Tuurlijk straal je een beetje warmte uit.
Maar da's wat anders dan beweren dat je gericht energie uit kunt stralen om daar mensen mee te genezen.
Zie je het verschil niet tussen die 2 stellingen ?

(Tevens straalt een kastanje ook energie uit hoor)
zzz
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:57:05 #128
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82981823
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef _Led_ het volgende:
Appels ook!

Haal meer energie uit een appel

* JoepiePoepie heeft als kind een keer een radio van een appel gemaakt .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:04:44 #129
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82982337
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou, ik heb een redelijk aantal boeken gelezen op het 'spirituele' vlak hoor, van witte magie tot astrale uittreding, van tarot tot uri geller.
Joh! Je hebt boeken gelezen! Je hebt me overtuigd, je bent er helemaal

Dat je het verschil niet kent tussen pure theorie en de noodzakelijke praktijk zegt veel. Je kan toch ook niet leren autorijden door een boek te lezen?

Misschien dat je ooit nog het verschil zal ervaren tussen kennis (wat anderen jou vertellen als zijnde wat zij voor waar aannemen) en wijsheid (het instinctieve weten en in terug contact staan met de flow, niet omdat een ander je dat verteld heeft, maar omdat je dat zelf zo voelt). Dat verschil is essentiëel voor iemands vermogen om echt te begrijpen waar het om gaat en buiten de gebaande paden te treden die anderen voor jou uitgestippeld hebben. Door je daarvoor af te sluiten omdat je alles rationeel wilt benaderen ontzeg je jezelf heel veel. Maar goed, dat is jouw leercurve in dit leven, en wie ben ik om daar iets over te zeggen
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:10:16 #130
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82982670
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:01 schreef _Led_ het volgende:
Jij komt daarentegen niet verder dan "Alles is energie en is met elkaar verbonden", alsof dat voor elke willekeurige stelling een verklaring zou zijn
Beetje kortzichtig. Ik ben reikimaster uit een goede lijn, werk dagelijks met energie en heb regelmatig diepgaande gesprekken met mensen die, onafhankelijk van mezelf, tot bijna exact dezelfde inzichten zijn gekomen.
quote:
Dus wil je eens op niveau praten ? Prima, kom dan eens met uitleg en argumenten in plaats van slappe dooddoeners - voorlopig tiep je veel maar zeg je weinig
Die probeer ik aan te dragen, maar ze schijnen niet over te komen. Hetgeen ook vrij moeilijk is als je tegenover een groepje alles-wat-spiritueel-is-is-belachelijk uitlachers die niets willen accepteren. Het is net alsof ik op een eilandje sta met blauwe palmbomen, maar als ik naar de overkant zwem om je te overtuigen wil je niet mee gaan kijken. Je wil zelfs geen verrekijker pakken om die palmbomen te zien omdat je denkt dat die toch niet bestaan. In plaats daarvan zeg je dat ik niet goed snik ben, alleen maar omdat je zelf nog nooit blauwe palmbomen hebt gezien.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:10:45 #131
31101 _Led_
pi_82982700
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:04 schreef EINZ het volgende:

[..]

Joh! Je hebt boeken gelezen! Je hebt me overtuigd, je bent er helemaal

Dat je het verschil niet kent tussen pure theorie en de noodzakelijke praktijk zegt veel. Je kan toch ook niet leren autorijden door een boek te lezen?
Waar zeg ik dan dat ik geen ervaring heb opgedaan ?
Ik heb ervaring opgedaan met tarot, handlezen, mediums, reiki en meer 'spirituele' zaken.
Op basis daarvan heb ik een mening, en ben ik nieuwsgierig.
quote:
Misschien dat je ooit nog het verschil zal ervaren tussen kennis (wat anderen jou vertellen als zijnde wat zij voor waar aannemen) en wijsheid (het instinctieve weten en in terug contact staan met de flow, niet omdat een ander je dat verteld heeft, maar omdat je dat zelf zo voelt).
"omdat je dat zelf zo voelt" is complete quatsch.
Dat je iets "zo voelt" maakt het niet waar.
quote:
Dat verschil is essentiëel voor iemands vermogen om echt te begrijpen waar het om gaat en buiten de gebaande paden te treden die anderen voor jou uitgestippeld hebben. Door je daarvoor af te sluiten omdat je alles rationeel wilt benaderen ontzeg je jezelf heel veel. Maar goed, dat is jouw leercurve in dit leven, en wie ben ik om daar iets over te zeggen
Dat jij bepaalde zaken niet rationeel durft te bekijken omdat anders je wereldje in elkaar blijkt te storten zegt meer over jou

Maar hey, wat weet jij nou, jij hebt helemaal geen kennis van spirituele zaken, laat staan ervaring.
zzz
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:11:44 #132
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82982773
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef EINZ het volgende:
Ik ben reikimaster uit een goede lijn,
Wat houdt dat in
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:12:28 #133
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82982822
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tuurlijk straal je een beetje warmte uit.
Maar da's wat anders dan beweren dat je gericht energie uit kunt stralen om daar mensen mee te genezen.
Zie je het verschil niet tussen die 2 stellingen ?

Dat kan dus volgens jou niet? Aangezien je van boeken houdt, zou ik het boek van de reconnection van Eric Pearl eens lezen. Het eerste deel is genoeg. En hij is echt niet de enige die dat beheerst. Daarna wil ik graag je mening erover weten.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:15:47 #134
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82983026
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:11 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Wat houdt dat in
De zuivere lijn van Mikao Usui. Via Hayashi, Takata, Lei Furumoto en zo verder.

Daarnaast zijn er ook zat reiki cowboys en weekendmasters die iemand op een compleet verkeerde manier inwijden.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:16:26 #135
31101 _Led_
pi_82983063
quote:

[..]

Beetje kortzichtig. Ik ben reikimaster uit een goede lijn
quote:
werk dagelijks met energie
Oh, werk je bij de Nuon ?

Maar als je er zoveel van weet, kun je me dan even vertellen over wat voor energie we het hebben ?
Electromagnetisch ?
quote:
Die probeer ik aan te dragen, maar ze schijnen niet over te komen.
Je roept net dat ervaring het belangrijkst is, en je je niet door mensen moet laten vertellen wat je moet geloven.
Doen we dat, is het weer niet goed ?
quote:
Hetgeen ook vrij moeilijk is als je tegenover een groepje alles-wat-spiritueel-is-is-belachelijk uitlachers die niets willen accepteren.
Je bedoelt, die niets klakkeloos, zonder argumenten willen accepteren.
quote:
Het is net alsof ik op een eilandje sta met blauwe palmbomen, maar als ik naar de overkant zwem om je te overtuigen wil je niet mee gaan kijken. Je wil zelfs geen verrekijker pakken om die palmbomen te zien omdat je denkt dat die toch niet bestaan. In plaats daarvan zeg je dat ik niet goed snik ben, alleen maar omdat je zelf nog nooit blauwe palmbomen hebt gezien.
Ik vraag hier al jaren aan mensen om me de palmbomen te laten zien.
Meestal krijg ik dan als antwoord "ik kan het je niet laten zien, dat moet je zelf doen".
Maar bij deze neem ik het aanbod aan, zeg maar welke spirituele zaken jij mij wilt gaan laten zien, en hoe je dat gaat doen, dan regelen we een afspraak.
zzz
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:23:32 #136
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82983548
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:10 schreef _Led_ het volgende:
Waar zeg ik dan dat ik geen ervaring heb opgedaan ?
Ik heb ervaring opgedaan met tarot, handlezen, mediums, reiki en meer 'spirituele' zaken.
Op basis daarvan heb ik een mening, en ben ik nieuwsgierig.
Dat schreef je niet. Je zei dat je boeken had gelezen.

Wat voor ervaringen heb je met de punten die je noemt? Ben je behandeld, heb je zelf inwijdingen gedaan? Behandel je andere mensen? Praat je met mensen over dit soort onderwerpen? Hoe ver ga je daar in? Sta je er echt voor open, of moet alles langs de meetlat van het wetenschappelijke worden gelegd? Accepteer je dat er ook een heleboel is dat de wetenschap nog niet kan verklaren?
quote:
"omdat je dat zelf zo voelt" is complete quatsch.
Dat je iets "zo voelt" maakt het niet waar.
Nee, dat vind jij. Omdat dat een ervaring is die jij nog niet gehad hebt. Hoe kan jij een uitspraak doen over wat een ander voelt?
quote:
Dat jij bepaalde zaken niet rationeel durft te bekijken omdat anders je wereldje in elkaar blijkt te storten zegt meer over jou
Lolwut? Weet je hoe analytisch ik was en hoezeer ik dingen wilde verklaren na mijn reiki 1? Ik heb een heel technische achtergrond hoor. Het was pas toen ik dat rationele losliet en stopte met proberen te verklaren wat niet verklaard kon worden dat de energie goed ging stromen
quote:
Maar hey, wat weet jij nou, jij hebt helemaal geen kennis van spirituele zaken, laat staan ervaring.

Klopt. Ik doe het pas een jaar of 6 Ten opzichte van heel veel andere mensen is dat vrij weinig.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:23:37 #137
31101 _Led_
pi_82983556
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:12 schreef EINZ het volgende:

[..]

Dat kan dus volgens jou niet? Aangezien je van boeken houdt, zou ik het boek van de reconnection van Eric Pearl eens lezen. Het eerste deel is genoeg. En hij is echt niet de enige die dat beheerst. Daarna wil ik graag je mening erover weten.
Ik ken Eric Pearl al hoor, de meneer die beweert dat ie zijn krachten van een joodse zigeunerin heeft gekregen.
Mijn mening ? Een hoop bullshit waar hij vreselijk veel geld mee verdient.
zzz
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:27:06 #138
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82983771
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:35:41 #139
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82984204
quote:

[..]

Beetje kortzichtig. Ik ben reikimaster uit een goede lijn, werk dagelijks met energie en heb regelmatig diepgaande gesprekken met mensen die, onafhankelijk van mezelf, tot bijna exact dezelfde inzichten zijn gekomen.

Hoe werk je ermee dan? Tem je de energieen?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:37:33 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_82984318
quote:

[..]

[..]

Die probeer ik aan te dragen, maar ze schijnen niet over te komen. Hetgeen ook vrij moeilijk is als je tegenover een groepje alles-wat-spiritueel-is-is-belachelijk uitlachers die niets willen accepteren. Het is net alsof ik op een eilandje sta met blauwe palmbomen, maar als ik naar de overkant zwem om je te overtuigen wil je niet mee gaan kijken. Je wil zelfs geen verrekijker pakken om die palmbomen te zien omdat je denkt dat die toch niet bestaan. In plaats daarvan zeg je dat ik niet goed snik ben, alleen maar omdat je zelf nog nooit blauwe palmbomen hebt gezien.
Verdient da nu een beetje, onzin met een verlengsnoer verkopen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:38:47 #141
31101 _Led_
pi_82984388
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef EINZ het volgende:

[..]

Dat schreef je niet. Je zei dat je boeken had gelezen.
Dat klopt.
En net zoals je eerst verzon dat ik er niks vanaf zou weten, verzon je er vervolgens bij dat ik geen ervaring zou hebben.

JIJ trekt voorbarige conclusies
quote:
Wat voor ervaringen heb je met de punten die je noemt? Ben je behandeld, heb je zelf inwijdingen gedaan?
Ik ben behandeld met reiki, ik heb witte magie geprobeerd, ik heb tarot-leggingen laten doen, ik heb mijn hand laten lezen, ik heb geexperimenteerd met astraal reizen. Oh, en pendelen, en met iemand zouden we checken of ze echt kon remote-viewen maar dat aanbod werd ingetrokken door twijfel bij zichzelf of ze het zich niet ingebeeld had. En vast nog wat meer dingen die ik nu even vergeet.
quote:
Behandel je andere mensen?
Nee, dat lijkt me stug als ik zelf niet overtuigd heb kunnen raken van de werking
quote:
Praat je met mensen over dit soort onderwerpen?
Dat probeer ik, maar de meeste 'spiritueel' aangelegde mensen blijken nogal opvliegend te zijn en nieuwsgierigheid niet te waarderen.
quote:
Hoe ver ga je daar in?
Zo ver dat veel van de mensen aan wie ik vragen stel na een tijdje met een mond vol tanden staan en me niet zo aardig meer vinden geloof ik.
quote:
Sta je er echt voor open, of moet alles langs de meetlat van het wetenschappelijke worden gelegd?
Ik sta er echt voor open, en ik bekijk alles ook rationeel.
"there's a big difference between having an open mind and letting your brain fall out"
quote:
Accepteer je dat er ook een heleboel is dat de wetenschap nog niet kan verklaren?
Natuurlijk, het zou enorm dom zijn om dat niet te zien, dat is namelijk de kern van de wetenschap - verklaringen zoeken voor zaken die nog niet verklaard zijn.
quote:
Nee, dat vind jij. Omdat dat een ervaring is die jij nog niet gehad hebt. Hoe kan jij een uitspraak doen over wat een ander voelt?
Ik doe geen uitspraken over wat een ander voelt, ik zeg enkel dat iets niet waar hoeft te zijn enkel omdat iemand het zo voelt.
quote:
Lolwut? Weet je hoe analytisch ik was en hoezeer ik dingen wilde verklaren na mijn reiki 1? Ik heb een heel technische achtergrond hoor. Het was pas toen ik dat rationele losliet en stopte met proberen te verklaren wat niet verklaard kon worden dat de energie goed ging stromen
Als zaken pas gaan werken als je er niet rationeel naar kijkt zou er een alarmbel af moeten gaan naar mijn mening, je kunt dan immers geen goed oordeel meer vellen omdat je je hersens weigert te gebruiken.
zzz
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:40:00 #142
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82984447
Nou zeg, Michielos en PietVerdriet... Niet voor jullie beurt gaan hoor. Ik wacht al sinds gisteren op het antwoord op mijn vraag aan EINZ .
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:40:35 #143
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82984478
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef _Led_ het volgende:
Leuk dat je lol hebt, maar lach je niet om jezelf? Mijn antwoord is compleet juist, dat zal iedere reiki-beoefenaar je vertellen. Het enige dat hier aan de hand is is dat jij niet weet waar het over gaat.

Maar hee, jij zal het vast beter weten dan tientallen miljoenen reiki-beoefenaars.
quote:
Oh, werk je bij de Nuon ?
Nee, ik heb een leven.
quote:
Maar als je er zoveel van weet, kun je me dan even vertellen over wat voor energie we het hebben ?
Electromagnetisch ?
Het gaat om energie in zijn essentie. De manifestatie kan zich voordoen op verschillende manieren, zoals warmte, magnetisme enz. Je denkt in hokjes, in voor jou grijpbare definities. Iets moet electrisch zijn of iets moet magnetisch zijn, anders kan je het niet verklaren. Accepteer toch gewoon dat er meer is dan wij mensen begrijpen.
quote:
Je roept net dat ervaring het belangrijkst is, en je je niet door mensen moet laten vertellen wat je moet geloven.
Doen we dat, is het weer niet goed ?
Je vraagt om op jouw niveau overtuigd te worden. Dat probeer ik ondanks dat dat gewoon niet kan (omdat deze verschijnselen zich niet op jouw niveau voordoen), is het weer niet goed?
quote:
Je bedoelt, die niets klakkeloos, zonder argumenten willen accepteren.
En dat is nu net het hele punt - en dat probeer je keer op keer - je weet heel goed dat argumenten niet naar voren gebracht kunnen worden. Omdat energiewerk iets is dat zich niet rationeel en meetbaar laat verklaren. Dat weet je donders goed. Ik vind het nogal slap van je dat steeds weer naar voren probeert te brengen. Roepen dat die palmboom niet bestaat maar niet eens willen kijken.
Ik vond het ook heel frustrerend dat energiewerk zich niet voegde naar wat ik wist, naar het bereik van mijn vermogen tot verklaren wat er gebeurde. Maar dat soort zaken zijn nu eenmaal niet meetbaar, niet te verklaren. Nog niet althans.

Kijk, mij maakt het geen zak uit dat je er zo over denkt. Ik vind alleen dat je jezelf tekort doet door je niet open te stellen voor wat je zou kunnen ervaren. En en-passant probeer je die mensen die wel die stap hebben gezet belachelijk te maken. Wat overigens niets anders is dan onwetendheid. Maar nogmaals, wie ben ik om over jouw stappen in dit leven te oordelen.
quote:
Ik vraag hier al jaren aan mensen om me de palmbomen te laten zien.
Meestal krijg ik dan als antwoord "ik kan het je niet laten zien, dat moet je zelf doen".
Maar bij deze neem ik het aanbod aan, zeg maar welke spirituele zaken jij mij wilt gaan laten zien, en hoe je dat gaat doen, dan regelen we een afspraak.
Wil ik best doen. Mits het maar wel een oprechte poging van jou daartoe is, en geen manier om weer afwachtend met je handen over elkaar een beetje schamper te gaan toekijken. Participatie van jouw kant is ook vereist.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:44:24 #144
31101 _Led_
pi_82984669
Prima, jij gaat een demonstratie geven

Wat kan jij voor concreets met je energiewerk waarmee je mij zou kunnen overtuigen ?
zzz
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:45:06 #145
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82984703
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik ken Eric Pearl al hoor, de meneer die beweert dat ie zijn krachten van een joodse zigeunerin heeft gekregen.
Mijn mening ? Een hoop bullshit waar hij vreselijk veel geld mee verdient.
Mensen met scoliose die na een behandeling weer rechtop de deur uitlopen en een verpleegster met artrose die na 30 seconden behandeling haar vingers weer kan bewegen, noem ik geen bullshit.

En hij beweert niet alleen dat hij over dergelijke krachten de beschikking heeft gekregen, hij laat het ook zien. Telkens weer. In zijn praktijk, op seminars, workshops, of het nu gaat om gewoon publiek of kritische artsen.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:46:44 #146
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82984781
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:

Wat kan jij voor concreets met je energiewerk waarmee je mij zou kunnen overtuigen ?
LED in de regels staat dat je met respect met elkaar erover moet praten! Niet zo denigerend jij.

En als jij het over wetenschap wilt hebben, en over overtuigingen kun je dat bij Wetenschap doen!
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:48:53 #147
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82984903
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:46 schreef Cristal het volgende:
LED in de regels staat dat je met respect met elkaar erover moet praten! Niet zo denigerend jij.

En als jij het over wetenschap wilt hebben, en over overtuigingen kun je dat bij Wetenschap doen!
Ik zie niks denigrerends aan die post van _Led_, alleen maar dat _Led_ graag met EINZ wil daten en EINZ wil dat zelf ook

Kon ik ook maar reiki , dan had ik nu een date.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:50:14 #148
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82984973
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:

Kijk, daar komt de norm alweer waar ik aan moet voldoen. Er wordt ergens een lat gelegd waar ik overheen moet springen. Je weet inmiddels ook allang dat resultaten vooraf niet gegeven kunnen worden. Dat ga ik dus ook niet doen.

Ik wil je bijvoorbeeld best reiki sturen. Maar hoe wil je het effect ervan meten? Als jij de lat van je verwachtingen ergens legt of een resultaat vooraf in wilt vullen, en het voldoet niet aan jouw verwachtingen, dan zeg je dat het niet heeft gewerkt. Terwijl je helemaal niet weet of het heeft gewerkt.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:51:32 #149
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82985045
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:48 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik zie niks denigrerends aan die post van _Led_, alleen maar dat _Led_ graag met EINZ wil daten en EINZ wil dat zelf ook

Kon ik ook maar reiki , dan had ik nu een date.
Verrassing: dat kan je al, maar in een veel minder sterke mate.

Ik wil je ook best even op afstand behandelen hoor.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:52:17 #150
31101 _Led_
pi_82985086
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:45 schreef EINZ het volgende:

[..]

Mensen met scoliose die na een behandeling weer rechtop de deur uitlopen en een verpleegster met artrose die na 30 seconden behandeling haar vingers weer kan bewegen, noem ik geen bullshit.

En hij beweert niet alleen dat hij over dergelijke krachten de beschikking heeft gekregen, hij laat het ook zien. Telkens weer. In zijn praktijk, op seminars, workshops, of het nu gaat om gewoon publiek of kritische artsen.
Faith-healers, handopleggers en meer van dat soort figuren zijn er overal, die zogenaamd mensen genezen.
En ze worden ook voortdurend ontmaskerd.

Op zijn pagina's schermt ie met vage verhalen over waar ie uitgenodigd zou zijn, en komt ie op de proppen met meneer Weil - die zelf controversieel is in het veld omdat ie voorstander zou zijn van wazige alternatieve praktijken.

Kom maar eens met zo'n kritisch onderzoek dan.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')