Try and TAKE OVER THE WORLD!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:30 schreef Thomas B. het volgende:
So, what are we gonna do tonight, Brain?
Same as every night, Pinky.
Lol @ eerste filmpjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:44 schreef frans.hallar het volgende:
Grappig en ja schitzo zijn we allemaal we denk ik maar toch voor je het weet is het zover "There here".
En ja mars mannetjes vind je overal.
ook op Youtube.
Luister en huiver.
Frans
Ps: wie weet nu niet waar ik ben en dat kan mij niet schelen zolang ik maar gelukkig leef "zonder mussen op mijn lijn" zoals deze mens.
Zo ongeveer, maar dan extremer, bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef Amos_ het volgende:
Groepsstalking? Over straat terwijl er een groepje achter je aanloopt?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zo ongeveer, maar dan extremer, bijvoorbeeld:
- Artikelen zijn op als je er speciaal voor naar de winkel gaat
- In lange rij voor de kassa gaat de andere kassa open (waar anderen op staan te wachten)
- Toilet bij buren doortrekken
- Kuchen/hoesten
- Files op belangrijke momenten zodat je afspraken niet op tijd haalt
- Persoon in de auto voor je zwaait met vinger 'nee'
- Met hakken in het huis naast/boven je lopen
- Erg vaak vrouwen met kinderwagens die voorbijrijden
- Met electronische wapens wordt je lichaam regelmatig 'gekookt'
- Het koeren van een duif wordt aangezet en uitgezet als reactie op wat een slachtoffer doet
Lees meer...
Spellmeista ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
Een poosje geleden had een user het ook over groepsstalking. LordoftheStrings als ik het me goed herinner.
Oh ja, Spellmeista, dat is waar ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Spellmeista ook.
"Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Spellmeista het volgende: Ik weet dat je van nick bent veranderd. Dr. Lenniger"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |