Lekker hoor. Jij wel! Tsssssss!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:12 schreef Flammie het volgende:
Ik ben lekker paard aan het rijden langs de vlakten en weilanden van het prachtige Limburg terwijl jij werkt haha
Wat een laag beeld heb jij van paarden dan. Er moet heel wat gebeuren wil een paard jou een trap willen verkopen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Flammie het volgende:
het was maar een geintje natuurlijk![]()
Ik denk dat het paard me echt meteen wegschopt als ik ook maar aanstalten maak om op het zadel te klimmen
Zo'n afschuwelijk eng persoon ben je toch niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:18 schreef Flammie het volgende:
het was maar een geintje natuurlijk![]()
Ik denk dat het paard me echt meteen wegschopt als ik ook maar aanstalten maak om op het zadel te klimmen
Als je vlotjes een beetje leuk wil kunnen rijden, als in leuk op een buitenrit meekunnen zonder bijzondere dingen te kunnen doen da kan ik je een cursusje centered riding aanraden.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:27 schreef Flammie het volgende:
Hoe hebben jullie eigenlijk paardrijden geleerd als ik vragen mag
Lijkt me best cool om in de zomer ofzo paard te rijden
Nee. Met rodeo, dressuur en andere zaken heb ik helemaal niets.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:53 schreef Flammie het volgende:
Oefening baart kunst dusEy Darkwolf.. doe jij ook wel eens rodeo rijden of paardrijden op echt tempo zeg maar
Tofquote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Met rodeo, dressuur en andere zaken heb ik helemaal niets.
Voor mij is de "sport" om gewoon een team te worden met het dier in kwestie en samen lekker ontspannen te kunnen rijden.
Even lekker over het strand denderen vind ik echter helemaal niet verkeerd en ook houd ik wel van een lekker lesje springen over hindernissen. Maar ook dit laatste dus niet prestatie gericht. Puur recreatie.
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nee. Met rodeo, dressuur en andere zaken heb ik helemaal niets.
Voor mij is de "sport" om gewoon een team te worden met het dier in kwestie en samen lekker ontspannen te kunnen rijden.
Even lekker over het strand denderen vind ik echter helemaal niet verkeerd en ook houd ik wel van een lekker lesje springen over hindernissen. Maar ook dit laatste dus niet prestatie gericht. Puur recreatie.
joa, en iedereen die om 3 uur of half 4 weggaat voor het voetbal.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:10 schreef Darkwolf het volgende:
Prachtig warm weer.
Maar helaas.
De hele dag zit ik binnen. Werken enzo.
Wie deelt dit lot nog meer met mij?
Dat is dus echt een probleem, waar ik vroeger onwetend nog wel kon genieten van dat soort evenementen is het nu echt tenenkrommend meestal.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Agelopen weekend was hier Concours Hippique . Ga je weleens kijken bij dit soort evenementen?
Vooral de Grote Prijs Haarlemmermeer , springparcours met barrage was super. Hoogte 1.45!
Helaas maar een keertje.quote:
Nee. Dat doet mij dus helemaal niets en is mij veels te druk en te georganiseerd.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
Agelopen weekend was hier Concours Hippique . Ga je weleens kijken bij dit soort evenementen?
Vooral de Grote Prijs Haarlemmermeer , springparcours met barrage was super. Hoogte 1.45!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |