Ja maar, in dit topic is het ieder voor zich. Af en toe post iemand iets, maar niemand reageert eropquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef _Led_ het volgende:
Okee, back on topic, de rest van het geouwehoer waar het hoort -> TRU OH 243: Lichamen met fantastische mogelijkheden Part II
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:19 schreef _Led_ het volgende:
Okee, ik kan geen reiki, wil je een date met mij ?
Maar je kunt je penis nog wel zien als je staat of hangt je pens er te veel overheen?quote:
ik kan 'm wel zien als ie staat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:25 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar je kunt je penis nog wel zien als je staat of hangt je pens er te veel overheen?
Nou dan valt het of wel mee met die pens of je hebt een gigantische penis of beide of allebei nietquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:33 schreef _Led_ het volgende:
nou, groot is ie niet maar ik ben wel heel enthousiast
Oh nou, dan doe ik mee met schudden:quote:
Jaquote:
Ik voel de reiki nu al omhoog komen !quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, mits EINZ succes bij je boekt
.
In die gigantische pens van jequote:
En daarom kan ik al mijn hele leven over het algemeen beter opschieten met jongens en mannen dan met vrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:03 schreef _Led_ het volgende:
Je ziet er uit als een dame, maar je gedraagt je niet zo.
Leuk !
Nog een paar uurtjes en dan ga ik ook aan het bierquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:56 schreef Spellmeista het volgende:
terug van weggeweest heel even dan..piece
Waar was je dan? Pies terug!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:56 schreef Spellmeista het volgende:
Hey Spellmeista, peacequote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:56 schreef Spellmeista het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
We hadden het nog over je, over de groepsstalking.
Dat laatste las ik de eerste keer ook alquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
In die gigantische pens van je?
Edit: Je hebt ge-edit: Je had het eerst over opborrelen. Dus dan moet ik ook editen:
In die gigantische penis van je?
Nou, wat ik vooral heel storend vind aan veel vrouwen, is dat ze vaak niet direct en niet straight to the point zijn. Ze zeggen heel vaak niet op een directe manier wat ze bedoelen, je moet het dan maar radenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:30 schreef nokwanda het volgende:
En dat makkelijker omgaan met mannen als met vrouwen ervaar ik nu ook weer. Nieuwe baan. De mannen zijn 100% makkelijker om mee om te gaan. Wat hebben vrouwen toch voor een issues?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, wat ik vooral heel storend vind aan veel vrouwen, is dat ze vaak niet direct en niet straight to the point zijn. Ze zeggen heel vaak niet op een directe manier wat ze bedoelen, je moet het dan maar raden.
En ik kan met de meeste vrouwen niet lachen.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan trouwens.
Wat een ontzettend vrouwelijke eigenschap van jequote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef nokwanda het volgende:
Verder doe ik maar alsof ik het niet merk en ik ben gewoon vrolijk tegen iedereen.
Bovendien heeft het confronteren van vrouwen geen enkele zin. Het zal dan eerder erger worden dan beter. Dus mijn mond houden en verder mijn normale gang gaan zal meer nut hebben. Dan leren ze me kennen en vallen er misschien wat (voor)oordelen weg.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat een ontzettend vrouwelijke eigenschap van je.
Kleintjes tochquote:
Het gaat hier ook echt altijd over seksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:55 schreef nokwanda het volgende:
En in tegenstelling tot vele vrouwen ben ik heel erg tevreden met mijn titties cupje A
Ze zijn klein, maar rond.
Het gaat niet over sex, behalve in jouw hoofd. deze opmerking gaat over wat jij al ervaart als sex. Ik ervaar praten over mijn lijf niet als sex. Ik zeg alleen dat ik tevreden ben over mijn lichaam en wat ontevredenheid doet met veel andere mensen. Dat heeft he-le-maal niks met sex te maken imo.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Het gaat hier ook echt altijd over seks!
Ik keek een keertje in de Slowchat van SEX en daar ging het helemaal niet over seks, maar ja die mensen daar zijn misschien al helemaal verzadigd
.
Mijn vriend zit vaak samen met andere kunstenaars een tekening te maken als we in de kroeg zijn. Het begint meestal met monsters en alien-achtige wezens, maar het duurt echt altijd hooguit 5 minuten totdat een van hen een grote piemel, een grote tiet, en/of een kut vagina erop heeft getekend en vervolgens wordt het bijna altijd een tekening van een orgie waarin ze mij en zichzelf ook allemaal laten meedoen(in de tekening dan he
).
Nou ja, seks en aanverwante zaken dan. En als iemand het heeft over kleine ronde borsten denk ik inderdaad vrij snel aan seks jaquote:Op zondag 20 juni 2010 11:20 schreef nokwanda het volgende:
Het gaat niet over sex, behalve in jouw hoofd. deze opmerking gaat over wat jij al ervaart als sex. Ik ervaar praten over mijn lijf niet als sex. Ik zeg alleen dat ik tevreden ben over mijn lichaam en wat ontevredenheid doet met veel andere mensen. Dat heeft he-le-maal niks met sex te maken imo.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:59 schreef _Led_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tje-op-snelweg.dhtml
"Hij was geobsedeerd door spiritisme, numerologie, spirituele en occulte zaken."...
Missen we toevallig een TRU/BNW user sinds September ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |