Ik kom binnenkort eens wat bij je etenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed _Led_, je komt dus binnenkort bij me stofzuigen?
Ik verheug me er nu al opquote:
Van wie moet je dat dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een gezellige drukte trouwens vandaag in TRU!
Alleen een beetje jammer dat ik niemand heb kunnen strikken om te komen stofzuigen, dus moet ik dat alsnog zelf doen vanavond.
Van wie dat moetquote:
Dat heb ik nooit gezegd, jij bood aan te zuigen als ik zou komen etenquote:Op woensdag 14 juli 2010 09:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van wie dat moetIk heb geen personeel en als ik niet zuig komt _Led_ niet bij me eten
.
O.k., ik heb gisteravond uitgebreid gezogen, dus wanneer kom jequote:Op woensdag 14 juli 2010 09:50 schreef _Led_ het volgende:
Dat heb ik nooit gezegd, jij bood aan te zuigen als ik zou komen eten
Zoals gezegd, roep maar wanneer je een plekje in je agenda vrij hebtquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k., ik heb gisteravond uitgebreid gezogen, dus wanneer kom je?
En ik zei toen:quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:18 schreef _Led_ het volgende:
Zoals gezegd, roep maar wanneer je een plekje in je agenda vrij hebt
Ik weet niet hoe laat je weer thuis moet zijn, maar ik eet meestal laat (tussen 20.00 en 22.00 uur) en we eten iets met kipquote:
Ja hoor, ik stuur hem wel naar je vrouwquote:Op woensdag 14 juli 2010 10:53 schreef _Led_ het volgende:
Is goed. Zorg jij dat je kerel ver van huis is ?
quote:
Nee da's waar, goede voeding is erg belangrijkquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die moet toch voor mijn vriend koken. Moet hij verhongeren ofzo?
DOH!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef _Led_ het volgende:
Nee da's waar, goede voeding is erg belangrijk
O.k., geef dan maar alvast door dat hij graag Hollandse pot wil, want dat krijgt hij van mij nooit. Weleens geprobeerd hoor, maar dat mislukt bij mij altijdquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef _Led_ het volgende:
Nee da's waar, goede voeding is erg belangrijk
Dat is 9000 euro/dollar/punten?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:56 schreef Flammie het volgende:
YYYESSSS FUCKING YESSSSS!!!!!!
Ik heb zojuist op Pokerstars.net een partij gewonnen met hoge inzet (3000) en ik heb daar het 3 voudige aan teruggewonnen![]()
Dus heb 9000 mogen BIJSCHRIJVEN !!!!!
En dat voor 45 minuten spelen ofzo!!!!
Ik weet niet welke hogere macht hier achter zat maar bedankt!!!!!!
Ik ga gewoon op deze manier verder maar nu met wat kleinere inzet... zo kun je ook rijk worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |