Heel flauw, van deze zogenaamde objectieve analyticus. Probeerde Rutte duidelijk als een soort kneuterige premier neer te zetten.quote:
Het is geen staats-tv, dwaas.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:54 schreef Omnifacer het volgende:
DIT IS TOCH GODVERDOMME ONGEHOORD?!?!?!?
Het is STAATS-TV en ze zitten doodleuk een toneelstukje over een links kabinet te doen
Ja, leipe lucille versus connie breukhoofdquote:
Net zei hij doodleuk dat vrouwen linkser zijn omdat ze beter kunnen denken - en het was niet eens een grapje.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Heel flauw, van deze zogenaamde objectieve analyticus. Probeerde Rutte duidelijk als een soort kneuterige premier neer te zetten.
Dit topic loopt al 107 delen en al 5 jaar, dus lijkt me iig niet dat deze stopt?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Toad het volgende:
In VKZ loopt ook al een topic. 1 topic in TV of VKZ is toch wel genoeg?
Moeten we na 107 topics opeens verkassen?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:57 schreef Toad het volgende:
In VKZ loopt ook al een topic. 1 topic in TV of VKZ is toch wel genoeg?
Lijkt me niet he!?!quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moeten we na 107 topics opeens verkassen?
Niet bepaald nee, het is de VARA! Alles is rood in het decor, dat lijkt me overduidelijk links, nietwaar?!quote:
Sterk economisch programma. Heldere boodschap/lijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is nou de reden dat de VVD zo hoog staat? Behalve Rutte?
Vraag het me serieus af..
Absoluut. Maar staats-tv is echt wat anders hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Niet bepaald nee, het is de VARA! Alles is rood in het decor, dat lijkt me overduidelijk links, nietwaar?!
en hypotheekrenteaftrek.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Sterk economisch programma. Heldere boodschap/lijn.
idd, behoorlijk saaiquote:Op maandag 31 mei 2010 19:55 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een ontzettende schijtuitzending zeg.
Geert Wilders valt wat weg omdat economie nu het belangrijkste thema is. PVV'ers stappen over naar de VVD. Daardoor spitste het toe tussen een klassiek duel tussen VVD en PvdA. In dit duel is de VVD duidelijk de sterkste. Rutte doet het gewoon erg goed.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat is nou de reden dat de VVD zo hoog staat? Behalve Rutte?
Vraag het me serieus af..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |