Ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef Graseter het volgende:
Wie van jullie doet nou op woensdag avond zwemmen?
ik heb jou nooit op woensdagavond zien posten hier, toeval?quote:
Dan ligt hij lekker in het zwembadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb jou nooit op woensdagavond zien posten hier, toeval?
Dan zwem ik samen met medewerkers van de UvTquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb jou nooit op woensdagavond zien posten hier, toeval?
Neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:11 schreef GlowMouse het volgende:
maar jij werkt dus bij de LIS Servicedesk?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:13 schreef Graseter het volgende:
Ik mag lekker in personeels fietsenstalling mijn fiets zetten bij de UvT![]()
Wel als het open vragen tentamen betreft.. ineens ZOVEEL schrijven, echt lomp. Alhoewel, als je een zwaar MC-tentamen voor je hebt is het ook wel puffen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Complexiteit het volgende:
Zijn er meer mensen die tentamens ook altijd zo'n zware, slopende zit vinden? Ik ga meestal kapot.
Ik ben pas 1 keer eerder klaar geweest, ja 10minuten wel vaker maar nooit echt eerder dan datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wel als het open vragen tentamen betreft.. ineens ZOVEEL schrijven, echt lomp. Alhoewel, als je een zwaar MC-tentamen voor je hebt is het ook wel puffen.
Maar meestal ben ik binnen 2 uur klaar met tentamens.
Helaas, mijn homovriendjes zitten allemaal in Nijmegen, anders had ik het best eens kunnen zijn haha.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef Graseter het volgende:
Toen ik vanmiddag naar de UvT liep vanaf station west liep er een homo met 2 vriendinnen van hem voor mij. Ben jij een van die 2? Meld je!
Heb jij een sexy kontjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Helaas, mijn homovriendjes zitten allemaal in Nijmegen, anders had ik het best eens kunnen zijn haha.
mensen die voor je lopen, zijn bekenden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef Tegan het volgende:
Waarom ben je zo op zoek naar bekenden Graseter?
Als het bekenden waren zocht ik ze niet. Ik zoek kontjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef Tegan het volgende:
Waarom ben je zo op zoek naar bekenden Graseter?
waarom zoek je de derde persoon dan niet, die voor je liep?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als het bekenden waren zocht ik ze niet. Ik zoek kontje
Die is homoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waarom zoek je de derde persoon dan niet, die voor je liep?
je mist wat! oompaloompa is een snelle treesquote:
Bekende is een ruim begrip, en het is geen wildvreemdequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
mensen die voor je lopen, zijn bekenden?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:16 schreef oompaloompa het volgende:
wajoo ik mijn fuets dus eerst uit de personeelsfietsenstalling halen. Daarna nog ff kopje koffie uit de personeelsautomaat voordat ik de stad in ging. Bordje geschreven waar dat op stond x2. Omgehangen met zon touwtje, nou moest zowel de mannen als de vrouwen van me af slaan zeg. Damn nooit geweten dat zoiets je zo extreem cool maakt.
quote:
Haha goeie goeie ik val om van het lachen haha iemand, raap me op!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:16 schreef oompaloompa het volgende:
wajoo ik mijn fuets dus eerst uit de personeelsfietsenstalling halen. Daarna nog ff kopje koffie uit de personeelsautomaat voordat ik de stad in ging. Bordje geschreven waar dat op stond x2. Omgehangen met zon touwtje, nou moest zowel de mannen als de vrouwen van me af slaan zeg. Damn nooit geweten dat zoiets je zo extreem cool maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aardig veel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:11 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
![]()
Mooie woorden
Maar als je dat écht zoekt.. wat is het probleem dan? Ooit wel eens gezien hoeveel vrouwen er rondlopen op de uni?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haha goeie goeie ik val om van het lachen haha iemand, raap me op!Ok dan ben je er bij deze dus mee eens dat het totaal niet interessant is of je je fiets in de personeelsstalling kunt zetten en kunnen we het weer over grote-mensen dingen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
je kunt je toch tot een paar dagen vantevoren inschrijven?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
Arjo, heb jij al iets van cb gehoord / weet je wanneer dat komt?
ben me vergeten in te schrijven voor statistiek dus wat studiepunten zouden mooi uitkomen
weet je hoe je een pm leest?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef oompaloompa het volgende:
ik ga toch geen 75 euro "administratiekosten" betalen, te belachelijk voor woorden. Kan ik anderhalf paars trainingsjack voor kopen
Ik zie dat nooit, maar t was al een week geleden. toch bedankt!quote:
Nope, ik heb echter begrepen dat het vorig jaar +/- 4 weken duurde (het jaar daarvoor was het overigens Juli).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
Arjo, heb jij al iets van cb gehoord / weet je wanneer dat komt?
ben me vergeten in te schrijven voor statistiek dus wat studiepunten zouden mooi uitkomen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef oompaloompa het volgende:
ik ga toch geen 75 euro "administratiekosten" betalen, te belachelijk voor woorden. Kan ik anderhalf paars trainingsjack voor kopen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
mijn VPN is al langer dan vier uur verbonden
Sinds wanneer is dat 75 euro? Dacht dat 't altijd 25 was..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef oompaloompa het volgende:
Stom, op de website staat ook nog gewoon ¤25,-quote:
Spuit 11quote:Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/studenten/tentamens/sluitingsdata/
nog steeds ¤25, en heb er verder niks over gelezen
zou het tarief aan bepaalde kwaliteiten gekoppeld kunnen zijn?
inkomensgerelateerd denk ikquote:Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/studenten/tentamens/sluitingsdata/
nog steeds ¤25, en heb er verder niks over gelezen
zou het tarief aan bepaalde kwaliteiten gekoppeld kunnen zijn?
en dan toch maar een factor 3?quote:
Op de FGW is sowieso alles wat slomer en minder strak geregeld. Wen er maar vast aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Nog zoiets: waarom heeft alleen de fsw een mooi jaaroverzicht, zowel in blok- als semesterindeling voor collegejaar 2010/2011? Ik ga komend jaar aan de fgw studeren en die apen hebben dat weer niet. Ik moet weten of ik in de herfstvakantie naar NY kan of niet, bwuh.
Dat heb ik al vaker gemerkt, maar ook bij de vakken van Communicatiewetenschappen. De studie doet wat dat betreft de naam echt geen eer aan.. bij de FSW is je voorlopige cijfer binnen 10 werkdagen bekend, bij Communicatie heb ik eens 3 weken gewacht op de uitslag, belachelijk zeg.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op de FGW is sowieso alles wat slomer en minder strak geregeld. Wen er maar vast aan.
Gooit FSW alles nu weer in blokken?quote:Op zondag 30 mei 2010 21:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Mja, maar als de blokken indeling van de FSW ook geldt voor de FGW, dan heb ik de week na de herfstvakantie tentamens.. dus dan is het een beter idee om de week voor de herfstvakantie te gaan bv..
Nee, de master van FGW is in blokken, misschien de masters bij FSW ook wel..quote:
Ooo oke,quote:Op zondag 30 mei 2010 21:51 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, de master van FGW is in blokken, misschien de masters bij FSW ook wel..maar daar heb ik nog niet naar gekeken. Bij de FSW masters is het wel semesterindeling zie ik. Ik heb volgend jaar iig 3 blokken met vakken en het laatste blok is masterscriptie.
Ik moet bij 9 van de 10 vakken drie weken wachten op de uitslagquote:Op zondag 30 mei 2010 21:46 schreef hetzusjevan het volgende:bij de FSW is je voorlopige cijfer binnen 10 werkdagen bekend, bij Communicatie heb ik eens 3 weken gewacht op de uitslag, belachelijk zeg.
* hetzusjevan is wel een beetje verwend met de fsw.
Dat is toch kut? Bij ons komt de sleutel direct na het tentamen erop te staan, dan kan je je eigen antwoorden vergelijken met de sleutel. Bij MC weet je vrijwel meteen of je hem gehaald hebt of niet (onder voorbehoud) en bij open vragen kan je iig een inschatting maken van hoe goed je het gemaakt hebt..quote:Op maandag 31 mei 2010 14:11 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik moet bij 9 van de 10 vakken drie weken wachten op de uitslag
Oh, die heb ik nog nooit gekregen. Bij ons is het gewoon wachten op de uitslag (wat soms zelfs langer dan 3 weken duurt) en eventueel je tentamen inzien mocht je daar behoefte aan hebben. Niet dat ik me eraan stoor hoor, die wat informele sfeer vind ik juist wel prettig. Helemaal toen ik gewoon bij een bepaald vak een alternatieve tentaminering aangeboden kreeg en hiermee het vak alsnog haalde. Belachelijk ergens, maar ja.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is toch kut? Bij ons komt de sleutel direct na het tentamen erop te staan, dan kan je je eigen antwoorden vergelijken met de sleutel. Bij MC weet je vrijwel meteen of je hem gehaald hebt of niet (onder voorbehoud) en bij open vragen kan je iig een inschatting maken van hoe goed je het gemaakt hebt..
Als ze per docent de tentamens zouden spreiden, zou de uitslag altijd binnen een week vastgesteld kunnen worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:37 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Bij rechten komt het ook vaak dicht in de buurt van de maximale drie weken. In de master is dat gelukkig iets beter, vanwege de kleinere groepen.
Dat is niet heel erg relaxed nee.. meestal wil ik het na 2 weken nu eindelijk wel eens weten. Maarja.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Dat is toch kut? Bij ons komt de sleutel direct na het tentamen erop te staan, dan kan je je eigen antwoorden vergelijken met de sleutel. Bij MC weet je vrijwel meteen of je hem gehaald hebt of niet (onder voorbehoud) en bij open vragen kan je iig een inschatting maken van hoe goed je het gemaakt hebt..
Heb morgen een open vragen tentamen en 29 juni is de her daarvan. Zal eens in de gaten houden hoelang ze er over doen om het na te kijken.
Komt door die filosofen! Als die nou eens niet zo vergezocht en abstract zouden denken, had ik er niet zo lang over hoeven na te denkenquote:
je moet een voorbeeld nemen aan hetzusjevanquote:Op maandag 31 mei 2010 23:04 schreef automatic_ het volgende:
En automatic_ heeft weer eens één fout teveel
Ja, natuurlijk bij MTOquote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je moet een voorbeeld nemen aan hetzusjevan
toch niet bij MTO hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |