Aardig veel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:11 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
![]()
Mooie woorden
Maar als je dat écht zoekt.. wat is het probleem dan? Ooit wel eens gezien hoeveel vrouwen er rondlopen op de uni?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Haha goeie goeie ik val om van het lachen haha iemand, raap me op!Ok dan ben je er bij deze dus mee eens dat het totaal niet interessant is of je je fiets in de personeelsstalling kunt zetten en kunnen we het weer over grote-mensen dingen hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
je kunt je toch tot een paar dagen vantevoren inschrijven?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
Arjo, heb jij al iets van cb gehoord / weet je wanneer dat komt?
ben me vergeten in te schrijven voor statistiek dus wat studiepunten zouden mooi uitkomen
weet je hoe je een pm leest?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef oompaloompa het volgende:
ik ga toch geen 75 euro "administratiekosten" betalen, te belachelijk voor woorden. Kan ik anderhalf paars trainingsjack voor kopen
Ik zie dat nooit, maar t was al een week geleden. toch bedankt!quote:
Nope, ik heb echter begrepen dat het vorig jaar +/- 4 weken duurde (het jaar daarvoor was het overigens Juli).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:16 schreef oompaloompa het volgende:
Arjo, heb jij al iets van cb gehoord / weet je wanneer dat komt?
ben me vergeten in te schrijven voor statistiek dus wat studiepunten zouden mooi uitkomen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef oompaloompa het volgende:
ik ga toch geen 75 euro "administratiekosten" betalen, te belachelijk voor woorden. Kan ik anderhalf paars trainingsjack voor kopen
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef GlowMouse het volgende:
mijn VPN is al langer dan vier uur verbonden
Sinds wanneer is dat 75 euro? Dacht dat 't altijd 25 was..quote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:49 schreef oompaloompa het volgende:
Stom, op de website staat ook nog gewoon ¤25,-quote:
Spuit 11quote:Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/studenten/tentamens/sluitingsdata/
nog steeds ¤25, en heb er verder niks over gelezen
zou het tarief aan bepaalde kwaliteiten gekoppeld kunnen zijn?
inkomensgerelateerd denk ikquote:Op zondag 30 mei 2010 17:42 schreef GlowMouse het volgende:
http://www.uvt.nl/studenten/tentamens/sluitingsdata/
nog steeds ¤25, en heb er verder niks over gelezen
zou het tarief aan bepaalde kwaliteiten gekoppeld kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |