Ik nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:44 schreef Graseter het volgende:
Wie van jullie doet nou op woensdag avond zwemmen?
ik heb jou nooit op woensdagavond zien posten hier, toeval?quote:
Dan ligt hij lekker in het zwembadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb jou nooit op woensdagavond zien posten hier, toeval?
Dan zwem ik samen met medewerkers van de UvTquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:06 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik heb jou nooit op woensdagavond zien posten hier, toeval?
Neequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:11 schreef GlowMouse het volgende:
maar jij werkt dus bij de LIS Servicedesk?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:13 schreef Graseter het volgende:
Ik mag lekker in personeels fietsenstalling mijn fiets zetten bij de UvT![]()
Wel als het open vragen tentamen betreft.. ineens ZOVEEL schrijven, echt lomp. Alhoewel, als je een zwaar MC-tentamen voor je hebt is het ook wel puffen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Complexiteit het volgende:
Zijn er meer mensen die tentamens ook altijd zo'n zware, slopende zit vinden? Ik ga meestal kapot.
Ik ben pas 1 keer eerder klaar geweest, ja 10minuten wel vaker maar nooit echt eerder dan datquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wel als het open vragen tentamen betreft.. ineens ZOVEEL schrijven, echt lomp. Alhoewel, als je een zwaar MC-tentamen voor je hebt is het ook wel puffen.
Maar meestal ben ik binnen 2 uur klaar met tentamens.
Helaas, mijn homovriendjes zitten allemaal in Nijmegen, anders had ik het best eens kunnen zijn haha.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:15 schreef Graseter het volgende:
Toen ik vanmiddag naar de UvT liep vanaf station west liep er een homo met 2 vriendinnen van hem voor mij. Ben jij een van die 2? Meld je!
Heb jij een sexy kontjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Helaas, mijn homovriendjes zitten allemaal in Nijmegen, anders had ik het best eens kunnen zijn haha.
mensen die voor je lopen, zijn bekenden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef Tegan het volgende:
Waarom ben je zo op zoek naar bekenden Graseter?
Als het bekenden waren zocht ik ze niet. Ik zoek kontjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:31 schreef Tegan het volgende:
Waarom ben je zo op zoek naar bekenden Graseter?
waarom zoek je de derde persoon dan niet, die voor je liep?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als het bekenden waren zocht ik ze niet. Ik zoek kontje
Die is homoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
waarom zoek je de derde persoon dan niet, die voor je liep?
je mist wat! oompaloompa is een snelle treesquote:
Bekende is een ruim begrip, en het is geen wildvreemdequote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
mensen die voor je lopen, zijn bekenden?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:16 schreef oompaloompa het volgende:
wajoo ik mijn fuets dus eerst uit de personeelsfietsenstalling halen. Daarna nog ff kopje koffie uit de personeelsautomaat voordat ik de stad in ging. Bordje geschreven waar dat op stond x2. Omgehangen met zon touwtje, nou moest zowel de mannen als de vrouwen van me af slaan zeg. Damn nooit geweten dat zoiets je zo extreem cool maakt.
quote:
Haha goeie goeie ik val om van het lachen haha iemand, raap me op!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:16 schreef oompaloompa het volgende:
wajoo ik mijn fuets dus eerst uit de personeelsfietsenstalling halen. Daarna nog ff kopje koffie uit de personeelsautomaat voordat ik de stad in ging. Bordje geschreven waar dat op stond x2. Omgehangen met zon touwtje, nou moest zowel de mannen als de vrouwen van me af slaan zeg. Damn nooit geweten dat zoiets je zo extreem cool maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |