Succes en laat KLB leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Zijn we klaar? Want we stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef yvonne het volgende:
Zeg KLB-ertjes.
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Zou dit niet in de OP van dit topic kunnen? Misschien dat dat duidelijker zal zijn voor velen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef yvonne het volgende:
Nog even duidelijker
Op vrijdag 28 mei 2010 11:43 schreef yvonne het volgende:
Zeg KLB-ertjes.
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
als fipo en sepo, duidelijker kan het niet, de op ''leest toch niemand''quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Zou dit niet in de OP van dit topic kunnen? Misschien dat dat duidelijker zal zijn voor velen.
Spam, zie postgeschiedenis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:59 schreef MarkieMarc het volgende:
Beste fysicus,
Je kan inderdaad de 'Ja' en de 'Nee' losknippen en omwisselen, dan heb je ook de gewenste combinatie.
Op winkelwerf.nl kan je overigens de Nee-Ja-Stickers per 3 bestellen tegen slechts de verzendkosten (¤ 0,44). Daarmee kan je de gewenste combinaties maken.
Succes,
Marc
Opgelost.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:43 schreef Biogarde het volgende:
TVP.
Kijk mijn postgeschiedenis even van deze zaterdag morgen. Volgens mij allemaal leuke reacties. Ook veel inhoudelijke reacties over geloof.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:40 schreef WillFerrell het volgende:
Kan er even contact worden opgenomen met AdvancedPower? Die spuit half KLB onder met posts zonder ook maar enige inhoud.
Nee je verpakt je gebagger nu wat subtieler en doet heel correct overal. Maar het is the same old crap overalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kijk mijn postgeschiedenis even van deze zaterdag morgen. Volgens mij allemaal leuke reacties. Ook veel inhoudelijke reacties over geloof.
Zelfde bagger, nieuw jasje. Wat dus al gezegd is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:42 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kijk mijn postgeschiedenis even van deze zaterdag morgen. Volgens mij allemaal leuke reacties. Ook veel inhoudelijke reacties over geloof.
Dus alles wat ik typ is bagger? :S :Squote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zelfde bagger, nieuw jasje. Wat dus al gezegd is.
Al opgelost.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Tafeltennis
Porsche verneukt mijn serieuze klacht
gedaan zo te zienquote:Op zondag 30 mei 2010 02:13 schreef snakelady het volgende:
Wil een lief modje de topictitel veranderen in "Huis kopen om door te verkopen niet sociaal?"
Huis kopen om door te verkopen niet sociaal?
Het Anita topic heeft dan misschien niet zoveel met KLB te maken, maar wel met Fok. Die hele anita vs. Fok fittie is nu al legendarisch. Dit KLB topic was een belangrijk onderdeel van de geschiedvorming.quote:
verbaggerd zeg, ook niks meer van te maken denk ikquote:
Oh je vond het op basis van TT en OP wel topicwaardig?quote:Op maandag 31 mei 2010 18:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
verbaggerd zeg, ook niks meer van te maken denk ik
Oh ik vind dat eigenlijk wel een top userquote:Op maandag 31 mei 2010 20:27 schreef Moira. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/305358
Wat moet er van dit trollerkloontje terecht komen?
Puur vermaak ja, maar op den duur gaat dat ook vervelenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh ik vind dat eigenlijk wel een top user
Omdat bij de vorige sc maar 298 posts waren en hij ineens gesloten was, maar er werden dus 2 posts verwijderdquote:Op maandag 31 mei 2010 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee: [KLB SC #2770] Kip, het meest veelzijdige stukje...
Ik zal even nakijken wie ik moet bannen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Omdat bij de vorige sc maar 298 posts waren en hij ineens gesloten was, maar er werden dus 2 posts verwijderd
Ik wil niet stoken, want je kent me. Maar ik, en nog een paar waarvan ik het vernomen heb, vind dat lakitu wel 1 van de aanstichters is van dat gezeik elke keer.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal even nakijken wie ik moet bannen.
Welk gezeik? Ik zie daar niet iets dermate kwetsends ofzo? of lees ik er over heen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, want je kent me. Maar ik, en nog een paar waarvan ik het vernomen heb, vind dat lakitu wel 1 van de aanstichters is van dat gezeik elke keer.
Schijnheilige donder dat het is
Als er gezeik is. En altijd als lamon er is, wordt er weer triest gedaan en probeert men hem uit te lokken en dergelijke. Zogenoemde bazen die nog kinderachtiger dan Jordy van Loon zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 21:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Welk gezeik? Ik zie daar niet iets dermate kwetsends ofzo? of lees ik er over heen?
Achja, daarom blijf ik tegenwoordig daar ook weg, aangezien er daar toch niets te melden isquote:Op maandag 31 mei 2010 21:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als er gezeik is. En altijd als lamon er is, wordt er weer triest gedaan en probeert men hem uit te lokken en dergelijke. Zogenoemde bazen die nog kinderachtiger dan Jordy van Loon zijn
Lakitu was er niet eens toen hij werd gesloten freak.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken, want je kent me. Maar ik, en nog een paar waarvan ik het vernomen heb, vind dat lakitu wel 1 van de aanstichters is van dat gezeik elke keer.
Schijnheilige donder dat het is
Jij moet ook kappen met dat Lamon gezeik in de SC, ik ben er volkomen klaar mee!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Lakitu was er niet eens toen hij werd gesloten freak.
Welk gezeik? Ik heb nog gezegd dat iedereen hem gewoon moet negeren omdat er toch alleen maar drama en shit van komt. En zie wat er gebeurt.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij moet ook kappen met dat Lamon gezeik in de SC, ik ben er volkomen klaar mee!!!
Dan gaat iedereen naar een andere SC, dat werkt niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:55 schreef Adelante het volgende:
Ja, blijkbaar lukt het gewoon niet. Ik heb al eens voorgesteld om de SC op te heffen, maar ben er niet ver vandaan om het zelf door te voeren. Lamon van het forum af flikkeren gebeurt klaarblijkelijk niet, maar hele pagina's vol over die gast is gewoon te veel....
Gast, er was niet eens iets aan de handquote:Op maandag 31 mei 2010 22:55 schreef Adelante het volgende:
Ja, blijkbaar lukt het gewoon niet. Ik heb al eens voorgesteld om de SC op te heffen, maar ben er niet ver vandaan om het zelf door te voeren. Lamon van het forum af flikkeren gebeurt klaarblijkelijk niet, maar hele pagina's vol over die gast is gewoon te veel....
Prima, dan maar niet in KLB.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen naar een andere SC, dat werkt niet.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind dit dan ook wel een beetje eng, ik heb nergens over geklaagd, waarom krijg ik zo´n ongelooflijke beschermstatus? Of heb ik iets niet gelezen ofzo?
Ok.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
Ik ga geen woord meer aan die user vuilmaken, kost me energie die ik liever anders gebruik. En dan ook veeeeeeeeeeeel liever: ik ga strijken, de kattenbak uitscheppen of wadlopen in Arnhem Zuid.
Ik ben het met Ade eens bij dezen (hoewel ik otis2.0 en lakitu en weetikveelwie op een paar sc-ers na wel kan waarderen).quote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef Adelante het volgende:
Ik ga geen woord meer aan die user vuilmaken, kost me energie die ik liever anders gebruik. En dan ook veeeeeeeeeeeel liever: ik ga strijken, de kattenbak uitscheppen of wadlopen in Arnhem Zuid.
ER ZEIKT NIEMAND.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben het met Ade eens bij dezen (hoewel ik otis2.0 en lakitu en weetikveelwie op een paar sc-ers na wel kan waarderen).
Wáárom zeiken jullie daar überhaupt overDat is toch zwaar sad om het over een user te hebben? Goed, misschien is het een aandachtshoer, maar jullie trappen er gewoon één voor één in. En dan met name volgens mij die Wolvendagen ook altijd. (ook een beetje zo'n lamon achtig figuur). Je moet die gast gewoon geen aandacht meer geven.
Waarom blijft hij mij achtervolgen op het forum? Ik wil niks met hem mee te maken maar elke keer die ik een reactie plaats of een eigen topic open is hij daar als de kippen bij om mij te bashen...quote:Op maandag 31 mei 2010 10:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tekst is van de Osdorp Posse pannekoek
quote:
Over ONZ topics kan je klagen in [ONZ FB] Met een beetsje Genot van Ricky!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:18 schreef wesp40 het volgende:
En hij blijft ook andere users beledigen en bashen:
[..]
Bijna al zijn reacties bestaan uit schelden of vieze grapjes...Hij weet niet hoe hij anders normaal moet praten...
Wat is de toevoegende waarde van deze gast?
Oke dan maar die eerstequote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Over ONZ topics kan je klagen in [ONZ FB] Met een beetsje Genot van Ricky!
quote:
Oh, dit soort plaatjes zijn zo irritant.. kunnen ze verwijderd worden?quote:
Is goed SFquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wesp40,
stoppen met dat ge-emo. Hij doet dit en dat... Hap niet op alles en ga mensen niet vertellen wat ze moeten doen![]()
stevenmac26
Laat hem maar met rust, hij is nieuw op internetDoe eens lief.
SF je realiseert je hopelijk dat die wesp diklip precies zelf doet wat hij stevenmac verwijt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wesp40,
stoppen met dat ge-emo. Hij doet dit en dat... Hap niet op alles en ga mensen niet vertellen wat ze moeten doen![]()
stevenmac26
Laat hem maar met rust, hij is nieuw op internetDoe eens lief.
omdat bagger, heeft hier niets te zoekenquote:
Bagger? En bedankt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
omdat bagger, heeft hier niets te zoeken
Even serieus Swarma, die gast zegt 30 te zijn en beweert elke keer paranoid dat ik alleen in topics waar hij zit en hij gaat dan hier lopen janken, dan mag ik daar toch wel op reageren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat bagger, heeft hier niets te zoeken
Hier weer:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:03 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Oh, dit soort plaatjes zijn zo irritant.. kunnen ze verwijderd worden?
Wat een zielige vertoning. Hypocriet dat je bent, vertel je blijkbaar niet wat de rest van mijn reactie was.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Even serieus Swarma, die gast zegt 30 te zijn en beweert elke keer paranoid dat ik alleen in topics waar hij zit en hij gaat dan hier lopen janken, dan mag ik daar toch wel op reageren.
Sowieso scheld ik nieteens op hem en in dit topic noemt hij mij 1x debiel en 1x imbeciel en in een andere topic ben ik een homofiele negert
Mooie accusatie(s). Zou dit iets met jezelf te maken kunnen hebben? Heel misschien??quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
SF je realiseert je hopelijk dat die wesp diklip precies zelf doet wat hij stevenmac verwijt?
De kerel is helemaal niet nieuw maar gewoon een kuttrol / kloon natuurlijk.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef wesp40 het volgende:
[..]
Wat een zielige vertoning. Hypocriet dat je bent, vertel je blijkbaar niet wat de rest van mijn reactie was.
Namelijk dat je mij overal achternazit op het forum, om vervolgens een reactie uit te lokken met je eigen troll-gedrag, wat je vervolgens bij de mods probeert door te geven.
Dat de schuld dus bij jou ligt, omdat ik in pure zelf-verdediging handel. Dat zeg je niet bij. En elke keer die je reageert bestaat het altijd uit vloeken, schelden, en vieze grapjes, want je weet niet hoe je anders normaal moet reageren.
Dus volg maar het advies van SF op en blijf van mij weg al is dat erg moeilijk voor je. Je draagt echt niks bij aan dit forum.
Hoe oud ik ben gaat jou niet aan, en ik zou inderdaad liever hebben dat je in mijn topic's niet post. Ik ben jou geen verantwoording schuldig voor mijn topics.
Wie loopt er nou te janken? En ja de mods kunnen nog altijd die postgeschiedenis ophalen en kijken wie de troll is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |