quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Det hesse schoën gedoan, ich weit nieet of det bie dich gewoën es mer heej doon maegdjes det nieet, dea wachte tot dich dea bellt.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jao, gewuun die en ich.
Ich wuurde wakker gebeld door die en toen vraog die of ich vandaag zin haaj um get te daon.
Maar vandaag zit er neet in, want ich kom vocht te kort door gister, toen hubbe we dinsdaag geprikt.
Ja, op zich wel.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wtf dat is echt asoDat is echt een halve minuut werk ofzo. Zou je zelf ook nog wel kunnen
Ja ik moest er gewoon naar blijven kijken, het zag er echt zo raar uitquote:Op zondag 30 mei 2010 16:57 schreef Mozy het volgende:
[..]
Mooie grote kont
Eentje die jij beschrijft
Jao, heej varieert det.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Det hesse schoën gedoan, ich weit nieet of det bie dich gewoën es mer heej doon maegdjes det nieet, dea wachte tot dich dea bellt.
Ich ving det sowieso nieet fantastisch als maegdjes ut iniatieef euverneme. Det es gewoën te makkelijk en det ving ich gans nieet aantrekkelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jao, heej varieert det.
Die zal mich wel net iets interessanter vinge den ich heur.
Hesse dea al getraced via Hyves?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:06 schreef Lakitu het volgende:
faka. Ik dus net naar de Ap zag ik dat zoeen nieuwe ijssalon hier open is en er werkten 2 kankerspange chicks die echt 14/15 leken wat is ditIk heb ze op m'n to-do-list gezet =$
Ik ken ze niet eens. Ik heb wel m'n ways met hyves maar dit gaat zelfs mijn cap te boven.quote:
Nea, het spelke is minder daordoor, maar ich zal gen nea zegge.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ich ving det sowieso nieet fantastisch als maegdjes ut iniatieef euverneme. Det es gewoën te makkelijk en det ving ich gans nieet aantrekkelijk.
Woensdag.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
Even kijken of het mooi weer wordt komende week, ga ik ijsje halen/smoothtalken.
IJssalon Hyven --> chici's vinden.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ken ze niet eens. Ik heb wel m'n ways met hyves maar dit gaat zelfs mijn cap te boven.
Joa det es, ich zoej auch geen nea zegge mer ich weit waal det et waarschienlijk geine relatie ofzoe zal worden.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:09 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nea, het spelke is minder daordoor, maar ich zal gen nea zegge.
Het is geen keten ofzo, gewoon 1 ijssalon.quote:
Det wul ich veurluipig sowieso neet.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Joa det es, ich zoej auch geen nea zegge mer ich weit waal det et waarschienlijk geine relatie ofzoe zal worden.
Ik had het niet eens gezien.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:10 schreef Lakitu het volgende:
Adelante nu maak je me echt fucking pissig. Die tyfusOP hebben we al 5 delen eruit gelaten. Ik ga yvonne pm'en.
Dan kijk je op de naamkaartjes en zoek je via de namen.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is geen keten ofzo, gewoon 1 ijssalon.
Dat maakt toch niet uitquote:Op zondag 30 mei 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is geen keten ofzo, gewoon 1 ijssalon.
Nee ik ben ook bezig dus ik ga nog niet pm'en maar ik vind het gewoon fucking irritant.quote:
Bestaat niet jonghe. En er werken sowieso <5 mensen, echt niet dat er een hyve daarvoor wordt gemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. Vul die naam hier in. In 9/10 gevallen is er een employee-hyves.
http://www.hyves.nl/search/hyver/?searchterms=blabla&pageid=AUTXCZ1EY74KOKCG8#search=hyves%3A&simpleMemberSearch_1=1&hub_search_1=1&__state__=2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |