Dat zijn meestal de sociale mankementen van de samenleving.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
vinden zichzelf helemaal de man omdat ze op de uni zitten.
Ja, want als je klaar bent met de uni heb je meteen een top salaris wou je zeggen. Dream onquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar later wil je wel een man die uni heeft gedaan omdat hij binnenloopt en de HBO-noobs fulltime administratie aan het doen zijn voor 2k de maand.
Starter: 2.5k-3k. Met Laki en mijn studie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want als je klaar bent met de uni heb je meteen een top salaris wou je zeggen. Dream on.
Ik zeg toch later.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want als je klaar bent met de uni heb je meteen een top salaris wou je zeggen. Dream on.
HAHA GRAPJE FUCK DIE FUCKING DOMME KUT MBO'ERS HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zich beter voelen dan anderen vanwege hun opleidingsniveau
Gewoon eigen bedrijfje vriend. 6k starter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Starter: 2.5k-3k. Met Laki en mijn studie.
Sowieso staan mensen met ervaring nog boven de mensen zonder werkervaring.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe WO maar ik ken niemand die dat denkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die denken dat ze het bij voorbaat al gemaakt hebben, alleen omdat ze op WO zitten
Dat verdien ik al jaren ruim. En ik heb nog nooit een uni van binnen gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat de enige die met je is hierin phpmystyle is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
apart zijn jullie nog wel tof, maar bij elkaar zijn jullie echt kankersad![]()
Jullie tong moet zeker al behoorlijk bruin zijn, is het niet?
Goeie opmerking. De R² is inderdaad 1.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik vind wel dat spangheid negatief gecorreleerd is aan opleidingsniveau. Bij chicks he.
Heel FOK!.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik doe WO maar ik ken niemand die dat denkt.
Owh fuck dan stop ik maar en ga ik MBO doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso staan mensen met ervaring nog boven de mensen zonder werkervaring.
Onderaan de ladder jullie, mensen van de uni.
Wat kom je praten, werkgevers pijpen me zodat ik bij hun komquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso staan mensen met ervaring nog boven de mensen zonder werkervaring.
Onderaan de ladder jullie, mensen van de uni.
Je moet het startbudget niet vergeten, dat kom je al aan het lenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon eigen bedrijfje vriend. 6k starter.
Nou, behoorlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat de enige die met je is hierin phpmystyle is.
Jij hebt gewoon het geluk bij FOK! aan de bak te komen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat verdien ik al jaren ruim. En ik heb nog nooit een uni van binnen gezien.
Maar bij vmbo-t houdt het op, daaronder is er geen correlatie te vinden.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Goeie opmerking. De R² is inderdaad 1.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Een functie als Forum Admin is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat verdien ik al jaren ruim. En ik heb nog nooit een uni van binnen gezien.
Juup? En ik heb niks over Danny gehoord.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
Geroddel over SF
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
Wat is de Correlation Coefficient, oftewel pX,Y? Kunnen we er een mooie scatterplot van maken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar bij vmbo-t houdt het op, daaronder is er geen correlatie te vinden.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
Overdrijven is ook een kunst zeg, sjonge jonge jonge.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
Geroddel over SF
Ja, echt hequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Juup? En ik heb niks over Danny gehoord.
Ja en wat SF ermee te maken heeft begrijp ik ook niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Juup? En ik heb niks over Danny gehoord.
Ik moest denken aan Nol Brouwer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Achja laat ook maar zo'n discussie win je toch nooit. Desnoods eindigt het met "omdat ik admin ben en jij niet".
Verder: Mensen die vinden dat Roel Brouwers in Oranje zou moeten![]()
.
Ja, dat zal best. Maar wie zegt dat jij al direct een startersfunctie kunt vinden op WO niveau? Dat bestaat niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lalalal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
Verder:
Geroddel over SF
Ik ga (*&^*&^geen tig SC teruglezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Beter geef je dan een link waarin dat beweerd wordt
Mensen die niet aan het ragen zijn dat Ooijer bij Oranje zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Achja laat ook maar zo'n discussie win je toch nooit. Desnoods eindigt het met "omdat ik admin ben en jij niet".
Verder: Mensen die vinden dat Roel Brouwers in Oranje zou moeten![]()
.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Nol Brouwer.Van Sam Sam.
Welke studie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, behoorlijkIn september begin ik met hbo
Daarom ga je in je masterjaar van die beurzen aflopen met goeie bedrijven om een goede indruk achter te latenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Maar wie zegt dat jij al direct een startersfunctie kunt vinden op WO niveau? Dat bestaat niet.
Beter hadden ze Arjan Swinkels meegenomen vriend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die niet aan het ragen zijn dat Ooijer bij Oranje zit![]()
Als ik meepost zijn jullie ook altijd lief doe dat dan ook als ik er niet ben?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Er is 1x gemeld dat Juup een autist is (wat ook klopt) en iemand vroeg zich hardop af of SF dat ook was. En dat beiden gezien worden als de mindere KLB-mods die er zijn geweest. Meer niet, geloof ik.
Nee, dat vind ik niks aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga (*&^*&^geen tig SC teruglezenGet real
Gewoon kappen met het geouwehoer
Ga je naar Pinkpop?
DAT WEET IKquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
IK WIL WEL EVEN ZEGGEN DAT IK NIKS NEGATIEFS HEB GEZEGD!!!!!
We zijn altijd lief. Soms zijn we ongesteld alleen. Tegelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik meepost zijn jullie ook altijd lief doe dat dan ook als ik er niet ben?
Dan is het goedquote:
Whehe. Succes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef Skylark. het volgende:
Ey jongens, ik ga tentamentje maken. Laki, succes en vergeet de feedback loops niet.
xxx
Brave jongen, hier heb je een sticker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan is het goedWilde het alleen even zeggen. Want na mijn terugkeer heb ik nog maar 1 note gehad
Echt niet, NG plaagt mij. Hij zegt dat ik typkanker heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, ik wil even klagen over lakitu, hij plaagt mij
Ja, bekend verschijnselquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We zijn altijd lief. Soms zijn we ongesteld alleen. Tegelijk.
Je moet eens naar Graspop. Aanradertjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niks aanIk ga wel naar lowlands
Standaard, elk jaar. En elk jaar weer zo gratis als wat
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt niet, NG plaagt mij. Hij zegt dat ik typkanker heb.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Maar, yvonne. Is deze sc nu echt de meeste kutte en verneukte van heel fok?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Kan juist een hele leuke zijn. Bedoel, ik kom hier ook al sinds dag één.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
Je had me gisteren eens moeten zien, yvonnequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik meepost zijn jullie ook altijd lief doe dat dan ook als ik er niet ben?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zou je alsjeblieft niet zulke negatieve opmerkingen willen maken? Je weet over dit meisje van de hoed noch de rand, dus ik kan niet zeggen dat je in de positie bent om dit soort commentaar te geven.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, ik doe wat ik kan. Ik zal nergens claimen dat ik altijd alles goed doe, maar ik denk wij allen de plicht meedragen om elkaar af en toe even een klein duwtje in de juiste richting te geven. Zo wordt het voor iedereen prettiger.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik neem je mening in overweging. Ik laat het horen wanneer ik iets heb dat ik je vertellen wil. Voor nu zou ik je willen vragen deze Slowchat te verlaten, gezien het feit dat er in het verleden nog wel eens wat spanningen te merken waren. Dit is niet waar ik naar op zoek ben, dus het lijkt me het beste elkaar even niet in het vaarwater te zitten. Alvast bedankt voor je begrip
.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dát is precies waar het uiteindelijk om gaat; elkaar een goed gevoel geven. Fijn dat ik voor jou aan dat gevoel heb kunnen bijdragen.![]()
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je had me gisteren eens moeten zien, yvonne.
[..]
[..]
[..]
[..]
Daar staat de slowchat toch ook voor? Voor een boel gezelligheidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zal wel gezelliger worden nu de slowchat.
Ja precies, maar soms voelde je een lichte negatieve spanning.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Daar staat de slowchat toch ook voor? Voor een boel gezelligheid
Ik bespeur een lichte vorm van sarcasme in je post.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Zal wel gezelliger worden nu de slowchat.
Juist. En dat voor iedereenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee dat lijkt maar zo hoor, volgens mij vinden de meeste users mij best aardig. Ik sta voor gezelligheid op FOK!.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik bespeur een lichte vorm van sarcasme in je post.Daar zijn we niet zo van gediend hier. Dit is een gezellige SC en een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen slowchatten, wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan.
Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling.
Er vallen hier wel wat notes en bans jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]![]()
True, true.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er vallen hier wel wat notes en bans ja
Maar dit kan ook een van de gezelligste zijn!
Zeg me na:quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar we hebben een schijthekel aan nieuwelingen.
Tnx, tof van je.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind HSG-BOMBER een leuke, gezellige user![]()
Heey, HSG. Welkom in onze SlowChat. Mocht je vragen hebben, laat het dan even weten, ok?
Ik moet om je lachenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DIE ZIJN OOK LIEF. SOMS, WE GEVEN ZE EEN KANS.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg me na:
DIE ZIJN OOK LIEF! SOMS
WE GEVEN ZE EEN KANS
Ik vind je username dermate aggressief dat ik niet normaal door kan posten en verzoek je dan ook een ander topic te bezoeken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee dat lijkt maar zo hoor, volgens mij vinden de meeste users mij best aardig. Ik sta voor gezelligheid op FOK!.
Ja, met Rem en mij als de tante en oom van het stelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true.
Het leuke aan deze sc is dat er ook bijna alleen maar jongeren komen. Ik kom hier niet voor niets al meer dan 2500 delen
Gelukkig niet zo strengquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, met Rem en mij als de tante en oom van het stel
Ho ho, let je wel even op je taal?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
We zijn en doen ook gezellig. Behalve als bepaalde sujetten onze SC binnentreden.Dan komen we allemaal in verdediging en als diegene weer weg is, doen we weer normaal en gezellig.
We zijn juist hartstikke sociaal en loyaal. Richting onze SC.We beschermen haar met alles wat we hebben.
Ze zijn meestal helaas de zwakste schakel, waardoor ze vertrekken met de noorderzon.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DIE ZIJN OOK LIEF. SOMS, WE GEVEN ZE EEN KANS.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Check z'n sig yvonne. Wat was er ook alweer met zeven?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg me na:
DIE ZIJN OOK LIEF! SOMS
WE GEVEN ZE EEN KANS
HSG staat voor heel veel bloemen (in het spaans) en BOMBER is dus dat ik heel veel bloemen bombardeer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind je username dermate aggressief dat ik niet normaal door kan posten en verzoek je dan ook een ander topic te bezoeken.Groet.
Infiltratie, dat is de eerste stap van haar procedure op ons beter te leren kennen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, yvonne post mee in de klb-sc en niet eens op een corrigerende manier
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Hoe komen mensen erop dat we tegen nieuwelingen zijn?
quote:Alleen als het lelijke chicks, mensen uit ONZ, of mannelijke Fokkers die niks toevoegen zijn.
Inderdaad, Otis. Goed gezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ho ho, let je wel even op je taal?Het is natuurlijk niet 'onze' SC. De SC is van oudsher een plek waar iedereen welkom is om gezellig mee te babbelen, en zo moet het ook blijven
.
quote:ZEIST - Jan Vertonghen is drie duels geschorst door de tuchtcommissie van de KNVB, waarvan één voorwaardelijk. Dat is Ajax zojuist meegedeeld. De verdediger schold Feyenoord-supporters uit voor 'kakkerlakken' tijdens de huldiging na de bekerfinale.
Saillant detail is dat Vertonghen in eerste instantie een schikkinsvoorstel van twee wedstrijden kreeg, maar daar ging de Ajacied niet mee akkoord. Ajax heeft tot onderdag 17.00 uur de tijd om bezwaar aan te tekenen.
Ach gooooooooooooosquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Check z'n sig yvonne. Wat was er ook alweer met zeven?
Waar deel jij jezelf in?quote:
Hé yvonne, hoe gaat het meidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, Otis. Goed gezegd.En als jullie je daar niet aan houden, gaat de SC natuurlijk gewoon dicht. Voor een hele lange tijd.
Kaste 1.quote:
Bloemen hebben ook een leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
HSG staat voor heel veel bloemen (in het spaans) en BOMBER is dus dat ik heel veel bloemen bombardeer.![]()
Ik neem het je niet kwalijk dat je niet zo kundig in talen bent, jij hebt vast andere kwaliteiten.
Volgens mij snap je het nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
HSG staat voor heel veel bloemen (in het spaans) en BOMBER is dus dat ik heel veel bloemen bombardeer.![]()
Ik neem het je niet kwalijk dat je niet zo kundig in talen bent, jij hebt vast andere kwaliteiten.
Was in de Ananas tijd wel vaker joh.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Dont, pleasequote:
Als je goed keek, had ik de jongen al op zijn vergissing te wijzen. Vergissen is menselijk, he?quote:
Ja gaat wel.quote:
PLAATJESJOSTI'Squote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef Biogarde het volgende:
Deze SC is van oorsprong zelfs een verzameling baggerplaatjes
Ik schrok ook, ongeveer 2 weken lang toen ook alle klonen verdwenen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dont, please![]()
![]()
Ik werd echt gek toen ik merkte dat ik een permban had![]()
Soms vind ik het echt machtig mooi om lekker een hele avond in de sc rond te hangen
Ach ja, alles is weer goed opgelost tochquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dont, please![]()
![]()
Ik werd echt gek toen ik merkte dat ik een permban had![]()
Soms vind ik het echt machtig mooi om lekker een hele avond in de sc rond te hangen
Zoals ik al zei: "Ik neem het je niet kwalijk". Ik realiseer mij dat niet iedereen gelijk is, of wel soms? Volgens mij zei ik het op een vrij positieve manier.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het nog niet helemaal.Dit soort taal willen we hier niet zien. Gelieve normaal met elkaar om te gaan.
Zit de SC niet zo te promoten manquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Deze sc is ook wel een van de meest actieve
ik ben je vriend niet. Zie je ondertitel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: "Ik neem het je niet kwalijk". Ik realiseer mij dat niet iedereen gelijk is, of wel soms? Volgens mij zei ik het op een vrij positieve manier.![]()
Groetjes,
Vriend HSG.
Dat doen ze al vrees ik, want soms flitsen de namen van Yvonne en Bio voorbij.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zit de SC niet zo te promoten manStraks lezen er mensen mee.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach ja, alles is weer goed opgelost toch
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je goed keek, had ik de jongen al op zijn vergissing te wijzen. Vergissen is menselijk, he?Ik denk niet dat hij werkelijk meende eigenaar van deze SC te zijn hoor!
Dat is natuurlijk ook de bedoeling van de slowchatquote:
Nu voel ik toch wat negatieve spanningquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik ben je vriend niet. Zie je ondertitel.
Nou, dat kun je wel zeggen. Haha. Hoe is het met jou, HSG? Ga je dit weekend nog wat leuks doen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nu voel ik toch wat negatieve spanningJammer, het kan zo leuk zijn in deze slowchat! Gelukkig zijn de meeste users hier wel vriendelijk.
Uitlokking waarderen wij niet, vooral niet op zo'n achterdochtige manier zoals jij het doet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nu voel ik toch wat negatieve spanningJammer, het kan zo leuk zijn in deze slowchat! Gelukkig zijn de meeste users hier wel vriendelijk.
Fijn dat we dit als beschaafde volwassenen hebben kunnen uitpratenquote:
Doe nu niet alsof je hier de baas bent.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
Het is wel weer genoeg jongens, ik krijg een inwaartse erectie van die-smiley.
![]()
Geachte mede-user, het spijt me te moeten horen dat je die smiley niet kunt waarderen, maar het is natuurlijk niet zo dat een user de anderen kan vertellen hoe ze zich moeten gedragenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
Het is wel weer genoeg jongens, ik krijg een inwaartse erectie van die-smiley.
![]()
Je zou gewoon eens een keer met Lamon een biertje moeten drinken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uitlokking waarderen wij niet, vooral niet op zo'n achterdochtige manier zoals jij het doet.
Door in je ondertitel een codetaal te verbergen.
Hahahah!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
Deze blijft l;euk:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Dat zou uitdraaien op een gevecht waarvan de winnaar als enige blijft leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je zou gewoon eens een keer met Lamon een biertje moeten drinken.
Je blijft zelf leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
Deze blijft l;euk:
Waarvoor?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
Deze blijft l;euk:
Man ga bloggen.quote:
Haha! Erg geestig inderdaad. Ik kon een glimlach dan ook niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
Deze blijft l;euk:
Een winnaar is iets positiefs, toch? Dus wanneer ga je vechten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou uitdraaien op een gevecht waarvan de winnaar als enige blijft leven.
Ik doe niet aan vechten, geweld is voor de zwakken der mensheid.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een winnaar is iets positiefs, toch? Dus wanneer ga je vechten?
Ik regel de FOK!cameraploeg wel.
Ik denk dat hij dat zou winnen. Hij doet gewoon alsof ie dood is. Hij is namelijk een geweldige acteur, wisten jullie dat niet? Hij gaat met Theo Maassen en Chantal Jansen in een film spelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou uitdraaien op een gevecht waarvan de winnaar als enige blijft leven.
Waarom zou het dan op een gevecht uitdraaien?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vechten, geweld is voor de zwakken der mensheid.
Hookeuj!quote:
Koop jij dan een dagboek?quote:
Een acteerduel, dat lijkt mij wel wat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zou winnen. Hij doet gewoon alsof ie dood is. Hij is namelijk een geweldige acteur, wisten jullie dat niet? Hij gaat met Theo Maassen en Chantal Jansen in een film spelenEn een geheimpje: hij kan beter acteren dan beiden
Maar het is nog maar een figurantenrolletje, want hij wil natuurlijk rustig beginnen.
En het moet niet z'n modellencarrière dwarsbomen
![]()
groetjes
Psychologisch gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou het dan op een gevecht uitdraaien?
Alcohol, dat is ook voor de zwakken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oh, je lust geen bier.
Dat kan natuurlijk.
Positieve aandacht zal hem goed doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom moet het toch altijd over Lamon gaan? Laat die jongen toch eens met rust, hij doet geen vlieg kwaad.
Ik ben van mening dat je ook wel eens de mindere moet zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alcohol, dat is ook voor de zwakken.
Ach, we overschatten zo erg hoeveel we hem boeien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom moet het toch altijd over Lamon gaan? Laat die jongen toch eens met rust, hij doet geen vlieg kwaad.
Wie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
We hebben dadelijk nog een blauw topic hier.quote:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je ook wel eens de mindere moet zijn.Gewoon laten zien dat het niet altijd om jou draait, want dat is ook niet zo.
De combinatie van foto's die je gisteren had gemaakt op mij te ontanoniemen is niet goed gelukt.quote:
Ik waag een gok erop van wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wie ben jij trouwens? Heb je nooit eerder in KLB gezien?
Ik vind het erg fijn voor die mensen dat ze trots zijn op het lichaam dat ze van God hebben gekregen en dat ze niet bang zijn om zichzelf bloot te geven, soms wel letterlijk!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
Hey Otis, wat vind je van die mensen die posten in de Sexy & Gewaagd-reeks?
Ah een clone dus?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik waag een gok erop van wel.
Ben present sinds 2006 ongeveer.
Precies, waarom zou je je schamen voor een maatje meer? Gewoon lekker bloot gaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het erg fijn voor die mensen dat ze trots zijn op het lichaam dat ze van God hebben gekregen en dat ze niet bang zijn om zichzelf bloot te geven, soms wel letterlijk!Het is een deksels stelletje ondeugende rekels, maar hun hart zit op de juiste plaats hoor. Daar ben ik van overtuigd
.
ik jou ook niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wie ben jij trouwens? Heb je nooit eerder in KLB gezien?
Nee, ik vertel wel een sprookjequote:
Maakt verder niet uit hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voor mij en de rest een weet, voor jou een vraag.
Wat ben je toch mysterieus! Spannend hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voor mij en de rest een weet, voor jou een vraag.
Ja, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je toch mysterieus! Spannend hoor.
quote:
heb genoeg, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef ynuhh het volgende:
Ik kom even liefde brengen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:45 schreef tliciouz het volgende:
Laki bedankt voor je warmte deze nacht.
indd, ONZ komt even buurten in scquote:
waar heb ik dat eerder gelezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens toch, ook mensen die normaal vaker in ONZ komen zijn hier welkom hoor! De SC is van ons allemaal, niet van een vast groepje.
is nederhop ooit goed geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Banzaiaap het volgende:
Echt
HEF - echt de beste Nederlandse rapper ooit?
En dan vragen mensen zich af waaraan de Nederlandse Hiphop kapot gaat..
quote:VVD wil downloadverbod handhaven
VVD-kamerlid Fred Teeven vindt dat het geplande downloadverbod moet worden gehandhaafd. Dat zei hij tijdens een verkiezingsdebat over het auteursrecht dat donderdagmiddag werd gehouden in Amsterdam.
Hoe gebruikers die het verbod overtreden moeten worden aangepakt weet hij nog niet. Downloaders zouden volgens Teeven moeten worden gewaarschuwd als ze zonder toestemming auteursrechtelijk beschermd materiaal downloaden, schrijft tweakers.net.
Al het internetverkeer zou moeten worden gemonitord om te kunnen controleren wie er illegaal materiaal downloadt. Teeven is geen voorstander van 'een kastje achter de voordeur', maar wil dat het verkeer 'op afstand' in de gaten moet kunnen worden gehouden
Hef is nou ook weer niet zo slecht. Maar ''beste'' rapper. Noh.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Banzaiaap het volgende:
Echt
HEF - echt de beste Nederlandse rapper ooit?
En dan vragen mensen zich af waaraan de Nederlandse Hiphop kapot gaat..
Otis, dadelijk passeer je een grens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens toch, ook mensen die normaal vaker in ONZ komen zijn hier welkom hoor! De SC is van ons allemaal, niet van een vast groepje.
Wil ik weten waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef Allure_ het volgende:
Hey Bragi. Ik moest vanmorgen aan je denken.
Je PI verraadde een upcoming grapje c.q. diss.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan niet.
Sowieso Hef is aaaaaannn, ook namens Laki.
Dit soort bedreigende taal kan ik niet waarderen, ik heb dan ook een TR geplaatst. Mijn excuses voor deze rigoureuze handelingswijze, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet anders kon. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zoals men wel zegtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Otis, dadelijk passeer je een grens.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit soort bedreigende taal kan ik niet waarderen, ik heb dan ook een TR geplaatst. Mijn excuses voor deze rigoureuze handelingswijze, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet anders kon. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zoals men wel zegt.
Welkom Yvonne.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Goed bezig, meer mensen zoals jij in de slowchat zou een goede ontwikkeling zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit soort bedreigende taal kan ik niet waarderen, ik heb dan ook een TR geplaatst. Mijn excuses voor deze rigoureuze handelingswijze, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet anders kon. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zoals men wel zegt.
Bedankt. Het is altijd fijn om erkenning te krijgenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Goed bezig, meer mensen zoals jij in de slowchat zou een goede ontwikkeling zijn.
quote:
Niks grapje of diss.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je PI verraadde een upcoming grapje c.q. diss.
Maar vertel dan?Please?
Nou, nou, nou.quote:
Als je er een probleem mee hebt dat in deze SC respectvol met elkaar wordt omgegaan, denk ik dat jij degene bent die andere oorden moet opzoeken. Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval hoor, je bent van harte welkom om hier te blijven komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef wise het volgende:
kan dat ass-kissing even ergens anders [ afbeelding ]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je er een probleem mee hebt dat in deze SC respectvol met elkaar wordt omgegaan, denk ik dat jij degene bent die andere oorden moet opzoeken. Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval hoor, je bent van harte welkom om hier te blijven komen.
Hij kijkt hoever hij kan gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooit
Dat mag. Iedereen is welkom om mijn openhartigheid te ervarenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:08 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik heb een TR geplaatst vanwege extreme emoties.
In dit geval vrolijkheid.
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?quote:
Mensen veranderen, zo ook Otis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooit
Otis en veranderenquote:
Maar karakter is moeilijk te veranderen, yn.quote:
Sorry voor de brutaliteit, maar waar doel je op, als ik vragen magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als hij eeuwig zo moet posten heeft hij er zelf het meeste last van.
Lamonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Apart is dat he, wat tijd met een persoon kan doen.
Dat merk je wel als de tijd rijp is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry voor de brutaliteit, maar waar doel je op, als ik vragen mag?
Sorry?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?
Ik maak hieruit op dat je denkt dat ik een toneelstuk opvoer. Ik hoop toch niet dat je dit werkelijk meent. Indien dit wel zo is hoop ik ervoor te kunnen zorgen dat je van mening verandert en inziet dat ik het beste voor heb, met iedereenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
De "beleefde jongeman" pullde ik al back in the days.
eerst pics natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?
quote:
En dan nog afvragen waarom mannen zich vergrijpen aan jonge meisjes.quote:
Een vrouw die het snaptquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom mannen zich vergrijpen aan jonge meisjes.
quote:
quote:
Mensen denken aan me alles <3quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso Hef is aaaaaannn, ook namens Laki.
Klopt, maar ik denk dat Otis best een lief karakter heeft en dat deze manier van posten meer bij hem past.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar karakter is moeilijk te veranderen, yn.
Ach, voor mij hoeft dat niet zo nodig hoor. Ik heb liever een vrouw die emotioneel op hetzelfde vlak zit als ik. Een echte vrouw waar je beide handen aan vol hebt. Dat grut is aan mij niet besteedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom mannen zich vergrijpen aan jonge meisjes.
Bedankt voor je vertrouwen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat Otis best een lief karakter heeft en dat deze manier van posten meer bij hem past.
Ja die gekke Skylark he.quote:
Dat als Voe in een wit shirtje zonder bh en kort broekje voor je staat zou je haar niet nemen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, voor mij hoeft dat niet zo nodig hoor. Ik heb liever een vrouw die emotioneel op hetzelfde vlak zit als ik. Een echte vrouw waar je beide handen aan vol hebt. Dat grut is aan mij niet besteed.
quote:
Ik las vanmorgen een stukje in de krant over het einde van Lost. En dat veel mensen nu nog steeds 'Lost' zijn, omdat het einde zo vaag was. Dus ik vroeg me af wat jij daar van vond, omdat ik niemand anders ken die Lost kijkt.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt? Hebben wij een verleden samen dan?quote:
Niet als ze niet wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat als Voe in een wit shirtje zonder bh en kort broekje voor je staat zou je haar niet nemen?
Nee tock?quote:
Ik zou genieten van het aanblik, maar meer ook niet. Dat meisje is te jong, zo'n meisje moet je tegen zichzelf beschermen. Ze heeft nog niet de leeftijd waarop ze zelf kan bepalen wat ze echt wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat als Voe in een wit shirtje zonder bh en kort broekje voor je staat zou je haar niet nemen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik, Nederlandse rap is sowieso de grootste grap die er bestaat.
Herinner je onze fobo rel niet meer dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen een stukje in de krant over het einde van Lost. En dat veel mensen nu nog steeds 'Lost' zijn, omdat het einde zo vaag was. Dus ik vroeg me af wat jij daar van vond, omdat ik niemand anders ken die Lost kijkt.
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt? Hebben wij een verleden samen dan?
Hefvermogen knalt nog steeds uit mijn telefoon speakersquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee tock?Is het te vrouwonvriendelijk, is dat het?
Ook en ik vind de oude nummers zoals Puur en Fok met me leuker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee tock?Is het te vrouwonvriendelijk, is dat het?
Ik dacht al. Hoe kun je zulke trollposts over Voe plaatsen? HOE KUN JE MET JEZELF LEVEN?quote:
In het begin was het nog leuk maar nu moet je stoppen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zou genieten van het aanblik, maar meer ook niet. Dat meisje is te jong, zo'n meisje moet je tegen zichzelf beschermen. Ze heeft nog niet de leeftijd waarop ze zelf kan bepalen wat ze echt wil.
Dit stuit me tegen de borst, werkelijk waar. Het doet me pijn te zien dat er nog mensen bestaan die niet bekend zijn met de betoverende schoonheid van Voe.quote:
Als ik een auto had zou ik er Hefvermogen pompenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hefvermogen knalt nog steeds uit mijn telefoon speakers. Alhoewel ik er nu eigenlijk wel genoeg van heb, maar te lui ben om er nieuwe muziek op te zetten
.
enlight mequote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit stuit me tegen de borst, werkelijk waar. Het doet me pijn te zien dat er nog mensen bestaan die niet bekend zijn met de betoverende schoonheid van Voe.
Sp!ts? (Niet gelezen overigens)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen een stukje in de krant over het einde van Lost. En dat veel mensen nu nog steeds 'Lost' zijn, omdat het einde zo vaag was. Dus ik vroeg me af wat jij daar van vond, omdat ik niemand anders ken die Lost kijkt.
Misschien komt dat onbewust wel doordat je jezelf daar meer mee kunt identificerenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook en ik vind de oude nummers zoals Puur en Fok met me leuker.
Die zijn ook leuker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ook en ik vind de oude nummers zoals Puur en Fok met me leuker.
Misschien ook een idee om je kunde en bekwaamheid op het gebied van de Engelse taal wat op te schroevenquote:
Denken dat mensen in deze troll trappenquote:
Ik had laatst in de cabrio Zo Moeilijk hard op staan, in Duitsland. Er keken best veel mensen om, maar we hadden wel lol.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik een auto had zou ik er Hefvermogen pompen
Terwijl je met je dushi door de getto's gaat cruisen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Als ik een auto had zou ik er Hefvermogen pompen
Ja, kan wel. Spits of Metro.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Sp!ts? (Niet gelezen overigens)
Ik ben niet Lost. Ik snap het einde en vind het sowieso niet erg dat er nog steeds vragen onbeantwoord zijn gebleven gaandeweg de serie.Zoiets hoort bij een mystery-serie.
Haha. Maar Zo Moeilijk luister ik niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik had laatst in de cabrio Zo Moeilijk hard op staan, in Duitsland. Er keken best veel mensen om, maar we hadden wel lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |