Je zou gewoon eens een keer met Lamon een biertje moeten drinken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Uitlokking waarderen wij niet, vooral niet op zo'n achterdochtige manier zoals jij het doet.
Door in je ondertitel een codetaal te verbergen.
Hahahah!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
Deze blijft l;euk:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Dat zou uitdraaien op een gevecht waarvan de winnaar als enige blijft leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je zou gewoon eens een keer met Lamon een biertje moeten drinken.
Je blijft zelf leuk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
Deze blijft l;euk:
Waarvoor?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
Deze blijft l;euk:
Man ga bloggen.quote:
Haha! Erg geestig inderdaad. Ik kon een glimlach dan ook niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef yvonne het volgende:
Deze blijft l;euk:
Een winnaar is iets positiefs, toch? Dus wanneer ga je vechten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou uitdraaien op een gevecht waarvan de winnaar als enige blijft leven.
Ik doe niet aan vechten, geweld is voor de zwakken der mensheid.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een winnaar is iets positiefs, toch? Dus wanneer ga je vechten?
Ik regel de FOK!cameraploeg wel.
Ik denk dat hij dat zou winnen. Hij doet gewoon alsof ie dood is. Hij is namelijk een geweldige acteur, wisten jullie dat niet? Hij gaat met Theo Maassen en Chantal Jansen in een film spelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou uitdraaien op een gevecht waarvan de winnaar als enige blijft leven.
Waarom zou het dan op een gevecht uitdraaien?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe niet aan vechten, geweld is voor de zwakken der mensheid.
Hookeuj!quote:
Koop jij dan een dagboek?quote:
Een acteerduel, dat lijkt mij wel wat.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zou winnen. Hij doet gewoon alsof ie dood is. Hij is namelijk een geweldige acteur, wisten jullie dat niet? Hij gaat met Theo Maassen en Chantal Jansen in een film spelenEn een geheimpje: hij kan beter acteren dan beiden
Maar het is nog maar een figurantenrolletje, want hij wil natuurlijk rustig beginnen.
En het moet niet z'n modellencarrière dwarsbomen
![]()
groetjes
Psychologisch gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Waarom zou het dan op een gevecht uitdraaien?
Alcohol, dat is ook voor de zwakken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oh, je lust geen bier.
Dat kan natuurlijk.
Positieve aandacht zal hem goed doen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom moet het toch altijd over Lamon gaan? Laat die jongen toch eens met rust, hij doet geen vlieg kwaad.
Ik ben van mening dat je ook wel eens de mindere moet zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alcohol, dat is ook voor de zwakken.
Ach, we overschatten zo erg hoeveel we hem boeien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom moet het toch altijd over Lamon gaan? Laat die jongen toch eens met rust, hij doet geen vlieg kwaad.
Wie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:29 schreef Otis2.0 het volgende:
We hebben dadelijk nog een blauw topic hier.quote:
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:30 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je ook wel eens de mindere moet zijn.Gewoon laten zien dat het niet altijd om jou draait, want dat is ook niet zo.
De combinatie van foto's die je gisteren had gemaakt op mij te ontanoniemen is niet goed gelukt.quote:
Ik waag een gok erop van wel.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wie ben jij trouwens? Heb je nooit eerder in KLB gezien?
Ik vind het erg fijn voor die mensen dat ze trots zijn op het lichaam dat ze van God hebben gekregen en dat ze niet bang zijn om zichzelf bloot te geven, soms wel letterlijk!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:31 schreef Bragi het volgende:
Hey Otis, wat vind je van die mensen die posten in de Sexy & Gewaagd-reeks?
Ah een clone dus?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik waag een gok erop van wel.
Ben present sinds 2006 ongeveer.
Precies, waarom zou je je schamen voor een maatje meer? Gewoon lekker bloot gaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind het erg fijn voor die mensen dat ze trots zijn op het lichaam dat ze van God hebben gekregen en dat ze niet bang zijn om zichzelf bloot te geven, soms wel letterlijk!Het is een deksels stelletje ondeugende rekels, maar hun hart zit op de juiste plaats hoor. Daar ben ik van overtuigd
.
ik jou ook niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wie ben jij trouwens? Heb je nooit eerder in KLB gezien?
Nee, ik vertel wel een sprookjequote:
Maakt verder niet uit hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voor mij en de rest een weet, voor jou een vraag.
Wat ben je toch mysterieus! Spannend hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voor mij en de rest een weet, voor jou een vraag.
Ja, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je toch mysterieus! Spannend hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |