quote:
Niks grapje of diss.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je PI verraadde een upcoming grapje c.q. diss.
Maar vertel dan?Please?
Nou, nou, nou.quote:
Als je er een probleem mee hebt dat in deze SC respectvol met elkaar wordt omgegaan, denk ik dat jij degene bent die andere oorden moet opzoeken. Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval hoor, je bent van harte welkom om hier te blijven komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef wise het volgende:
kan dat ass-kissing even ergens anders [ afbeelding ]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je er een probleem mee hebt dat in deze SC respectvol met elkaar wordt omgegaan, denk ik dat jij degene bent die andere oorden moet opzoeken. Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval hoor, je bent van harte welkom om hier te blijven komen.
Hij kijkt hoever hij kan gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooit
Dat mag. Iedereen is welkom om mijn openhartigheid te ervarenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:08 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik heb een TR geplaatst vanwege extreme emoties.
In dit geval vrolijkheid.
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?quote:
Mensen veranderen, zo ook Otis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooit
Otis en veranderenquote:
Maar karakter is moeilijk te veranderen, yn.quote:
Sorry voor de brutaliteit, maar waar doel je op, als ik vragen magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als hij eeuwig zo moet posten heeft hij er zelf het meeste last van.
Lamonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Apart is dat he, wat tijd met een persoon kan doen.
Dat merk je wel als de tijd rijp is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry voor de brutaliteit, maar waar doel je op, als ik vragen mag?
Sorry?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?
Ik maak hieruit op dat je denkt dat ik een toneelstuk opvoer. Ik hoop toch niet dat je dit werkelijk meent. Indien dit wel zo is hoop ik ervoor te kunnen zorgen dat je van mening verandert en inziet dat ik het beste voor heb, met iedereenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
De "beleefde jongeman" pullde ik al back in the days.
eerst pics natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |