heb genoeg, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:39 schreef ynuhh het volgende:
Ik kom even liefde brengen.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:45 schreef tliciouz het volgende:
Laki bedankt voor je warmte deze nacht.
indd, ONZ komt even buurten in scquote:
waar heb ik dat eerder gelezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens toch, ook mensen die normaal vaker in ONZ komen zijn hier welkom hoor! De SC is van ons allemaal, niet van een vast groepje.
is nederhop ooit goed geweestquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Banzaiaap het volgende:
Echt
HEF - echt de beste Nederlandse rapper ooit?
En dan vragen mensen zich af waaraan de Nederlandse Hiphop kapot gaat..
quote:VVD wil downloadverbod handhaven
VVD-kamerlid Fred Teeven vindt dat het geplande downloadverbod moet worden gehandhaafd. Dat zei hij tijdens een verkiezingsdebat over het auteursrecht dat donderdagmiddag werd gehouden in Amsterdam.
Hoe gebruikers die het verbod overtreden moeten worden aangepakt weet hij nog niet. Downloaders zouden volgens Teeven moeten worden gewaarschuwd als ze zonder toestemming auteursrechtelijk beschermd materiaal downloaden, schrijft tweakers.net.
Al het internetverkeer zou moeten worden gemonitord om te kunnen controleren wie er illegaal materiaal downloadt. Teeven is geen voorstander van 'een kastje achter de voordeur', maar wil dat het verkeer 'op afstand' in de gaten moet kunnen worden gehouden
Hef is nou ook weer niet zo slecht. Maar ''beste'' rapper. Noh.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Banzaiaap het volgende:
Echt
HEF - echt de beste Nederlandse rapper ooit?
En dan vragen mensen zich af waaraan de Nederlandse Hiphop kapot gaat..
Otis, dadelijk passeer je een grens.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Jongens toch, ook mensen die normaal vaker in ONZ komen zijn hier welkom hoor! De SC is van ons allemaal, niet van een vast groepje.
Wil ik weten waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:51 schreef Allure_ het volgende:
Hey Bragi. Ik moest vanmorgen aan je denken.
Je PI verraadde een upcoming grapje c.q. diss.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan niet.
Sowieso Hef is aaaaaannn, ook namens Laki.
Dit soort bedreigende taal kan ik niet waarderen, ik heb dan ook een TR geplaatst. Mijn excuses voor deze rigoureuze handelingswijze, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet anders kon. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zoals men wel zegtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Otis, dadelijk passeer je een grens.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit soort bedreigende taal kan ik niet waarderen, ik heb dan ook een TR geplaatst. Mijn excuses voor deze rigoureuze handelingswijze, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet anders kon. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zoals men wel zegt.
Welkom Yvonne.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, yvonne post mee in de klb-sc en niet eens op een corrigerende manier
Goed bezig, meer mensen zoals jij in de slowchat zou een goede ontwikkeling zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dit soort bedreigende taal kan ik niet waarderen, ik heb dan ook een TR geplaatst. Mijn excuses voor deze rigoureuze handelingswijze, maar ik hoop dat je begrijpt dat ik niet anders kon. Een kat in het nauw maakt rare sprongen, zoals men wel zegt.
Bedankt. Het is altijd fijn om erkenning te krijgenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Goed bezig, meer mensen zoals jij in de slowchat zou een goede ontwikkeling zijn.
quote:
Niks grapje of diss.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je PI verraadde een upcoming grapje c.q. diss.
Maar vertel dan?Please?
Nou, nou, nou.quote:
Als je er een probleem mee hebt dat in deze SC respectvol met elkaar wordt omgegaan, denk ik dat jij degene bent die andere oorden moet opzoeken. Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval hoor, je bent van harte welkom om hier te blijven komenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:04 schreef wise het volgende:
kan dat ass-kissing even ergens anders [ afbeelding ]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je er een probleem mee hebt dat in deze SC respectvol met elkaar wordt omgegaan, denk ik dat jij degene bent die andere oorden moet opzoeken. Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval hoor, je bent van harte welkom om hier te blijven komen.
Hij kijkt hoever hij kan gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooit
Dat mag. Iedereen is welkom om mijn openhartigheid te ervarenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:08 schreef Potloodvis het volgende:
Otis, ik heb een TR geplaatst vanwege extreme emoties.
In dit geval vrolijkheid.
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?quote:
Mensen veranderen, zo ook Otis.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
hahah, lul niet zo raar, zo schreef/deed je anders nooit
Otis en veranderenquote:
Maar karakter is moeilijk te veranderen, yn.quote:
Sorry voor de brutaliteit, maar waar doel je op, als ik vragen magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als hij eeuwig zo moet posten heeft hij er zelf het meeste last van.
Lamonquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Apart is dat he, wat tijd met een persoon kan doen.
Dat merk je wel als de tijd rijp is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sorry voor de brutaliteit, maar waar doel je op, als ik vragen mag?
Sorry?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?
Ik maak hieruit op dat je denkt dat ik een toneelstuk opvoer. Ik hoop toch niet dat je dit werkelijk meent. Indien dit wel zo is hoop ik ervoor te kunnen zorgen dat je van mening verandert en inziet dat ik het beste voor heb, met iedereenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
De "beleefde jongeman" pullde ik al back in the days.
eerst pics natuurlijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen wij het verleden achter ons laten nu ik hier waarschijnlijk wel vaker zal komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |