Ja, met Rem en mij als de tante en oom van het stelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true.
Het leuke aan deze sc is dat er ook bijna alleen maar jongeren komen. Ik kom hier niet voor niets al meer dan 2500 delen
Gelukkig niet zo strengquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, met Rem en mij als de tante en oom van het stel
Ho ho, let je wel even op je taal?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef Bragi het volgende:
We zijn en doen ook gezellig. Behalve als bepaalde sujetten onze SC binnentreden.Dan komen we allemaal in verdediging en als diegene weer weg is, doen we weer normaal en gezellig.
We zijn juist hartstikke sociaal en loyaal. Richting onze SC.We beschermen haar met alles wat we hebben.
Ze zijn meestal helaas de zwakste schakel, waardoor ze vertrekken met de noorderzon.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
DIE ZIJN OOK LIEF. SOMS, WE GEVEN ZE EEN KANS.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Check z'n sig yvonne. Wat was er ook alweer met zeven?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg me na:
DIE ZIJN OOK LIEF! SOMS
WE GEVEN ZE EEN KANS
HSG staat voor heel veel bloemen (in het spaans) en BOMBER is dus dat ik heel veel bloemen bombardeer.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind je username dermate aggressief dat ik niet normaal door kan posten en verzoek je dan ook een ander topic te bezoeken.Groet.
Infiltratie, dat is de eerste stap van haar procedure op ons beter te leren kennen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, yvonne post mee in de klb-sc en niet eens op een corrigerende manier
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Hoe komen mensen erop dat we tegen nieuwelingen zijn?
quote:Alleen als het lelijke chicks, mensen uit ONZ, of mannelijke Fokkers die niks toevoegen zijn.
Inderdaad, Otis. Goed gezegd.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ho ho, let je wel even op je taal?Het is natuurlijk niet 'onze' SC. De SC is van oudsher een plek waar iedereen welkom is om gezellig mee te babbelen, en zo moet het ook blijven
.
quote:ZEIST - Jan Vertonghen is drie duels geschorst door de tuchtcommissie van de KNVB, waarvan één voorwaardelijk. Dat is Ajax zojuist meegedeeld. De verdediger schold Feyenoord-supporters uit voor 'kakkerlakken' tijdens de huldiging na de bekerfinale.
Saillant detail is dat Vertonghen in eerste instantie een schikkinsvoorstel van twee wedstrijden kreeg, maar daar ging de Ajacied niet mee akkoord. Ajax heeft tot onderdag 17.00 uur de tijd om bezwaar aan te tekenen.
Ach gooooooooooooosquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Check z'n sig yvonne. Wat was er ook alweer met zeven?
Waar deel jij jezelf in?quote:
Hé yvonne, hoe gaat het meidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, Otis. Goed gezegd.En als jullie je daar niet aan houden, gaat de SC natuurlijk gewoon dicht. Voor een hele lange tijd.
Kaste 1.quote:
Bloemen hebben ook een leven.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
HSG staat voor heel veel bloemen (in het spaans) en BOMBER is dus dat ik heel veel bloemen bombardeer.![]()
Ik neem het je niet kwalijk dat je niet zo kundig in talen bent, jij hebt vast andere kwaliteiten.
Volgens mij snap je het nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
HSG staat voor heel veel bloemen (in het spaans) en BOMBER is dus dat ik heel veel bloemen bombardeer.![]()
Ik neem het je niet kwalijk dat je niet zo kundig in talen bent, jij hebt vast andere kwaliteiten.
Was in de Ananas tijd wel vaker joh.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:13 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, yvonne post mee in de klb-sc en niet eens op een corrigerende manier
Dont, pleasequote:
Als je goed keek, had ik de jongen al op zijn vergissing te wijzen. Vergissen is menselijk, he?quote:
Ja gaat wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |