Ik ga (*&^*&^geen tig SC teruglezenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Beter geef je dan een link waarin dat beweerd wordt
Mensen die niet aan het ragen zijn dat Ooijer bij Oranje zitquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Achja laat ook maar zo'n discussie win je toch nooit. Desnoods eindigt het met "omdat ik admin ben en jij niet".
Verder: Mensen die vinden dat Roel Brouwers in Oranje zou moeten![]()
.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Nol Brouwer.Van Sam Sam.
Welke studie?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, behoorlijkIn september begin ik met hbo
Daarom ga je in je masterjaar van die beurzen aflopen met goeie bedrijven om een goede indruk achter te latenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat zal best. Maar wie zegt dat jij al direct een startersfunctie kunt vinden op WO niveau? Dat bestaat niet.
Beter hadden ze Arjan Swinkels meegenomen vriend.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die niet aan het ragen zijn dat Ooijer bij Oranje zit![]()
Als ik meepost zijn jullie ook altijd lief doe dat dan ook als ik er niet ben?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Er is 1x gemeld dat Juup een autist is (wat ook klopt) en iemand vroeg zich hardop af of SF dat ook was. En dat beiden gezien worden als de mindere KLB-mods die er zijn geweest. Meer niet, geloof ik.
Nee, dat vind ik niks aanquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga (*&^*&^geen tig SC teruglezenGet real
Gewoon kappen met het geouwehoer
Ga je naar Pinkpop?
DAT WEET IKquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:59 schreef NoelGallagher het volgende:
IK WIL WEL EVEN ZEGGEN DAT IK NIKS NEGATIEFS HEB GEZEGD!!!!!
We zijn altijd lief. Soms zijn we ongesteld alleen. Tegelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik meepost zijn jullie ook altijd lief doe dat dan ook als ik er niet ben?
Dan is het goedquote:
Whehe. Succes.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef Skylark. het volgende:
Ey jongens, ik ga tentamentje maken. Laki, succes en vergeet de feedback loops niet.
xxx
Brave jongen, hier heb je een sticker.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan is het goedWilde het alleen even zeggen. Want na mijn terugkeer heb ik nog maar 1 note gehad
Echt niet, NG plaagt mij. Hij zegt dat ik typkanker heb.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:02 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh, ik wil even klagen over lakitu, hij plaagt mij
Ja, bekend verschijnselquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
We zijn altijd lief. Soms zijn we ongesteld alleen. Tegelijk.
Je moet eens naar Graspop. Aanradertjequote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niks aanIk ga wel naar lowlands
Standaard, elk jaar. En elk jaar weer zo gratis als wat
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt niet, NG plaagt mij. Hij zegt dat ik typkanker heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |