Haha ja dan hebben we hetzelfde vak.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij heet het System Thinking and Modelling. Op de pc zo'n kuttentamen maken met fucking ingewikkelde schema's en dan ook nog grafieken erbij maken enzo
.
Moeten jullie ook in iThink shit makenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha ja dan hebben we hetzelfde vak.__ Maar het tenti is niet op de computer bij ons.
gisteren Lamon nog een hand gegevenquote:
Niets mis met het wegwerken van kloontjes toch?quote:
Jaquote:
Echt de hele dag als een dikke autist achter je computertje, lijkbleek omdat je nooit zon ziet maar ahaha at is hier echt leuk haha ja kantoor rulezzquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaahah leuk he is dat hahaha ik vind echt van wel hoor beetje op een stoel zitten enzow
Voor jouw begint het echt leven al bijna.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt de hele dag als een dikke autist achter je computertje, lijkbleek omdat je nooit zon ziet maar ahaha at is hier echt leuk haha ja kantoor rulezz
Wat praat je dan dit dat terwijl je gewoon gepayed krijgt.quote:
Hoe neemt Matt Damon de telefoon op?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:36 schreef Lakitu het volgende:
Hierom is ONZ kanker: hoe wordt een zebra geboren
Ik snap de Clooneyquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoe neemt Matt Damon de telefoon op?
Nee, dit dan.
HAHAH IK ZAG WAT JE DAAR DEEDquote:
Ik heb zo eens bij de ICT nagevraagd wat ze allemaal checken, zeiden ze dat ze het niet konden/wilden, want op 4000 werknemers boeide dat toch niet. Behalve van die stagaires die soms zaniken bij vakantiewerkers dat ze eBuddy hebben aanstaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:38 schreef Lakitu het volgende:
En vinden jullie het chill dat je baas weet jouw Fok-account kent?
DiT iS MeN lA4tSte sT4g3D4g H0oowrr...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Skylark. het volgende:
Voor Allure en NG beginnen de dagen al te tellen. Eerste stressrimpeltjes al op het voorhoofd.
Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar naar Schiphol.
Heb jij enig idee van wat een stage vergoeding inhoudt?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat praat je dan dit dat terwijl je gewoon gepayed krijgt.
Wat lul jij dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Voor jouw begint het echt leven al bijna.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan gelukkig nog genieten van m'n jonge leven.
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Lakitu het volgende:
Je zal toch maar fulltime werken idd. 8 uur per dag dingen intypen op een computertje wie unne autist en dan zo naar huis en dan op fok verderposten.
400 ekkie de maand ofzo.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb jij enig idee van wat een stage vergoeding inhoudt?
In Miami én Getting Jiggy With It zit in de intro die lachquote:
quote:
Ik werk al, maar dat is tijdelijk.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Skylark. het volgende:
Potvolkoffie zeg, je zult maar al bijna aan het werk moeten. Je dagen zijn dan geteld.
Ik ben net met m'n studie begonnen. Mensen die niet wetenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:40 schreef Skylark. het volgende:
Potvolkoffie zeg, je zult maar al bijna aan het werk moeten. Je dagen zijn dan geteld.
Oh. RIP dan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nog minder. En haal de belasting er af en je houdt helemaal geen rooie cent over.
Alweer?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben net met m'n studie begonnen. Mensen die niet weten.
zie jou kankerdom zijnquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alweer?Ik dacht dat stage aan het einde was.
Nee.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alweer?Ik dacht dat stage aan het einde was.
Henk Westbroek is een eckte ecktequote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Henk Westbroek.
Met die naam heb ik hier ook ooit een account gehad.
Westbroek
Bij opleidingen op niveau heb je dat soort dingen gewoon niet.quote:
De arrogantie druipt er weer vanaf hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij opleidingen op niveau heb je dat soort dingen gewoon niet.
Voorbeelden?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
Bij opleidingen op niveau heb je geeneens verplichte stages.
de mijnequote:
Het kan wel hoor, je mag het zelf kiezen. Wij moeten op een gegeven moment (aan het einde) kiezen tussen een stage of bijvakken. Maar we zijn tot niets verplicht.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
De grootste grap vind ik wel dat ze op de uni geen stage lopen. Dat is juist de kans om jezelf te ontwikkelen in het werkveld. Vandaar dat er zoveel van die contact gestoorde geeks zitten.
Maar later wil je wel een man die uni heeft gedaan omdat hij binnenloopt en de HBO-noobs fulltime administratie aan het doen zijn voor 2k de maand.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef Allure_ het volgende:
De grootste grap vind ik wel dat ze op de uni geen stage lopen. Dat is juist de kans om jezelf te ontwikkelen in het werkveld. Vandaar dat er zoveel van die contact gestoorde geeks zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |