Dat zijn meestal de sociale mankementen van de samenleving.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:47 schreef NoelGallagher het volgende:
vinden zichzelf helemaal de man omdat ze op de uni zitten.
Ja, want als je klaar bent met de uni heb je meteen een top salaris wou je zeggen. Dream onquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar later wil je wel een man die uni heeft gedaan omdat hij binnenloopt en de HBO-noobs fulltime administratie aan het doen zijn voor 2k de maand.
Starter: 2.5k-3k. Met Laki en mijn studie.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want als je klaar bent met de uni heb je meteen een top salaris wou je zeggen. Dream on.
Ik zeg toch later.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want als je klaar bent met de uni heb je meteen een top salaris wou je zeggen. Dream on.
HAHA GRAPJE FUCK DIE FUCKING DOMME KUT MBO'ERS HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die zich beter voelen dan anderen vanwege hun opleidingsniveau
Gewoon eigen bedrijfje vriend. 6k starter.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Starter: 2.5k-3k. Met Laki en mijn studie.
Sowieso staan mensen met ervaring nog boven de mensen zonder werkervaring.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe WO maar ik ken niemand die dat denkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die denken dat ze het bij voorbaat al gemaakt hebben, alleen omdat ze op WO zitten
Dat verdien ik al jaren ruim. En ik heb nog nooit een uni van binnen gezien.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Starter: 2.5k-3k. Met Laki en mijn studie.
Je bent jaloers dat de enige die met je is hierin phpmystyle is.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef NoelGallagher het volgende:
apart zijn jullie nog wel tof, maar bij elkaar zijn jullie echt kankersad![]()
Jullie tong moet zeker al behoorlijk bruin zijn, is het niet?
Goeie opmerking. De R² is inderdaad 1.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
Maar ik vind wel dat spangheid negatief gecorreleerd is aan opleidingsniveau. Bij chicks he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |