quote:
En dan nog afvragen waarom mannen zich vergrijpen aan jonge meisjes.quote:
Een vrouw die het snaptquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom mannen zich vergrijpen aan jonge meisjes.
quote:
quote:
Mensen denken aan me alles <3quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso Hef is aaaaaannn, ook namens Laki.
Klopt, maar ik denk dat Otis best een lief karakter heeft en dat deze manier van posten meer bij hem past.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar karakter is moeilijk te veranderen, yn.
Ach, voor mij hoeft dat niet zo nodig hoor. Ik heb liever een vrouw die emotioneel op hetzelfde vlak zit als ik. Een echte vrouw waar je beide handen aan vol hebt. Dat grut is aan mij niet besteedquote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dan nog afvragen waarom mannen zich vergrijpen aan jonge meisjes.
Bedankt voor je vertrouwen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat Otis best een lief karakter heeft en dat deze manier van posten meer bij hem past.
Ja die gekke Skylark he.quote:
Dat als Voe in een wit shirtje zonder bh en kort broekje voor je staat zou je haar niet nemen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ach, voor mij hoeft dat niet zo nodig hoor. Ik heb liever een vrouw die emotioneel op hetzelfde vlak zit als ik. Een echte vrouw waar je beide handen aan vol hebt. Dat grut is aan mij niet besteed.
quote:
Ik las vanmorgen een stukje in de krant over het einde van Lost. En dat veel mensen nu nog steeds 'Lost' zijn, omdat het einde zo vaag was. Dus ik vroeg me af wat jij daar van vond, omdat ik niemand anders ken die Lost kijkt.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt? Hebben wij een verleden samen dan?quote:
Niet als ze niet wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat als Voe in een wit shirtje zonder bh en kort broekje voor je staat zou je haar niet nemen?
Nee tock?quote:
Ik zou genieten van het aanblik, maar meer ook niet. Dat meisje is te jong, zo'n meisje moet je tegen zichzelf beschermen. Ze heeft nog niet de leeftijd waarop ze zelf kan bepalen wat ze echt wil.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat als Voe in een wit shirtje zonder bh en kort broekje voor je staat zou je haar niet nemen?
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik, Nederlandse rap is sowieso de grootste grap die er bestaat.
Herinner je onze fobo rel niet meer dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 13:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen een stukje in de krant over het einde van Lost. En dat veel mensen nu nog steeds 'Lost' zijn, omdat het einde zo vaag was. Dus ik vroeg me af wat jij daar van vond, omdat ik niemand anders ken die Lost kijkt.
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt? Hebben wij een verleden samen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |