Dat was leuk in 1998quote:Op zondag 30 mei 2010 16:50 schreef Chai het volgende:
http://www.slinkycity.com/windows-desktop-sheep.html
Ik kan echt niks zonder ogen helaas.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, toen zag ze er zo uit.
[ afbeelding ]
Het lichaam met dat wit is trouwens van een vriendin, die heb ik eraf geknipt.
Sorry maar ik downloadde nog geen schapen toen ik 5 was.quote:
Ziet er veelbelovend uit, moet ik toegevenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je haar ogen en kont kon zien dan was de score hoger uitgevallen.
Bij mij moet het plaatje gewoon kloppen en ze moet lief zijn.quote:
Muffinquote:Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef L0t.. het volgende:
Ik zag van de week bij de Mac Donalds (uiteraard) zo'n negerin met echt een gigantische kont, echt een bijzettafel. En ze had zo'n heupbroek aan en dan dr shirt in dr broek gestopt en je zag gewoon dat die broek maar de helft van dr kont bedekte door het shirtje heen wtf
![]()
Waarom?quote:
Mooie grote kontquote:Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef L0t.. het volgende:
Ik zag van de week bij de Mac Donalds (uiteraard) zo'n negerin met echt een gigantische kont, echt een bijzettafel. En ze had zo'n heupbroek aan en dan dr shirt in dr broek gestopt en je zag gewoon dat die broek maar de helft van dr kont bedekte door het shirtje heen wtf
![]()
Dankjewel, de andere was iets minder.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ziet er veelbelovend uit, moet ik toegeven
Ik kom ook niet uit Remunj.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom?
1. Niemand komt hier uit Remunj.
2. Stel zij zit op dit forum dan fop je haar echt niet met dat balkje.
Ze heeft vast een trage stofwisselingquote:Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef L0t.. het volgende:
![]()
Merci, maar dat zijn al mijn projecten, anders begin ik er niet aan.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:56 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ziet er veelbelovend uit, moet ik toegeven
Mit z'n twieen? Mer haaj dich det meagdje daan gebeldj vandoag of hesse det gester al afgesproëke?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Met det nummer neet, met die zelf gaon ik dinsdaag wokke.
voor kankertrieste autisten die online vrienden zoeken.quote:
Fijn dat je het waardeert maar 1x bedanken is echt genoeg hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 16:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Merci, maar dat zijn al mijn projecten, anders begin ik er niet aan.
Jao, gewuun die en ich.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mit z'n twieen? Mer haaj dich det meagdje daan gebeldj vandoag of hesse det gester al afgesproëke?
Vrij accuraatquote:Op zondag 30 mei 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
voor kankertrieste autisten die online vrienden zoeken.
Ik wist niet meer of ik gereageerd had erop of niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:00 schreef Splutje het volgende:
[..]
Fijn dat je het waardeert maar 1x bedanken is echt genoeg hoor
À bout portant.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
voor kankertrieste autisten die online vrienden zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |