Daar heb ik nog steeds contacten mee, maar die was er gisteren niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pics, en hoe ging het met die skank waarmee je had gedate?
Ik heb trouwens geen pics van haar kont gemaakt.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Pics, en hoe ging het met die skank waarmee je had gedate?
Geen idee. Ik moet nog hechtingen verwijderen laten toetsen bijv. Nou heb ik dat al wel een aantal keer gedaan maar nog niet met het toetsformulier dus.. En nou moet er dus maar net een patiënt liggen waarbij hechtingen verwijderd moeten wordenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja lekker handig als je de verkeerde patiënten zou hebben.
Krijg je dan vrijstelling of moet je wachten tot de goede patiënt voorbijkomt?
Omdat die er mooier uit ziet dan het mannetje met de stropdasquote:Op zondag 30 mei 2010 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo'n achterlijk vrouwicoontje, zo worden vrouwen op fok niet meer geloofd dat ze vrouw zijn.
Van de skank herself.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb trouwens geen pics van haar kont gemaakt.
Nog beter, zelf dat nummer coveren en laten draaienquote:Op zondag 30 mei 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar zelf hoor je het niet meer.
Dus het klopt gewoon wat hij zingt.
De nabestaande moeten denken; 'Waarom nou jij?'
Zou wel lullig zijn als je dan niet beoordeeld kan worden.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik moet nog hechtingen verwijderen laten toetsen bijv. Nou heb ik dat al wel een aantal keer gedaan maar nog niet met het toetsformulier dus.. En nou moet er dus maar net een patiënt liggen waarbij hechtingen verwijderd moeten wordenMaarja, als die er niet ligt dan moeten ze me maar beoordelen op vorige keren denk ik dan..
Gewoon posten, niet zo moeilijk doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef Potloodvis het volgende:
Ze heeft alleen maar foto's van 2009 en ouder op Hyves.
Nee, het is net moeder Theresa.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Omdat die er mooier uit ziet dan het mannetje met de stropdas
Nee, ik post enkel recente pics.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:45 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Gewoon posten, niet zo moeilijk doen.
Toen zag ze er nog uit als een troll? Vast niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef Potloodvis het volgende:
Ze heeft alleen maar foto's van 2009 en ouder op Hyves.
Wtf dat is echt asoquote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou wel lullig zijn als je dan niet beoordeeld kan worden.![]()
Ik moest eens een uur wachten in het ziekenhuis voordat iemand mij wilde helpen met het verwijderen van maar liefst 2 hechtingen. Ze hadden na drie kwartier al door dat ik nog zat te wachten.![]()
Was een werkje van niets eigenlijk, beetje met zo'n haakje eronder frutten en dan doorsnijden.
Nee, toen zag ze er zo uit.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Toen zag ze er nog uit als een troll? Vast niet.
Nee manquote:
7.5quote:Op zondag 30 mei 2010 16:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, toen zag ze er zo uit.
[ afbeelding ]
Het lichaam met dat wit is trouwens van een vriendin, die heb ik eraf geknipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |