Dan is het toch prima.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zacht is ze wel. En mager niet.
Maar pappig is ze amper. En mollig helemaal niet
Ik heb nog 2 weken stage, maar dinsdag over een week al eindbeoordeling dus eigenlijk heb ik alleen deze week nog.. Dan nog ergens een assessment en 30 juni laatste tentamen. Dan heb ik m'n Pquote:
Ja ik heb ooit ook echt een keer gezien zo'n foto van iemand waar echt olifantenpoten onder stonden, maar die wel een platte buik had zonder vet.quote:
Ik moet gewoon nog zoveel verslagen schrijven en handelingen laten toetsen enzo. En dan moeten er maar weer net de juiste patiënten liggen zodat ik alles kan doen enzo.. En dan raak ik helemaal in de stress omdat ik de verslagen die ik al heb helemaal niet precies volgens al die regeltjes van school heb geschreven en ik moet nog dat hele pleidooi schrijven en daar zie ik zo erg tegenopquote:Op zondag 30 mei 2010 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet je nog allemaal doen dan?
Hier lekker tentamenweek over 1 week
Dunne benen zijn niet goed, maar te dikke ook niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik heb ooit ook echt een keer gezien zo'n foto van iemand waar echt olifantenpoten onder stonden, maar die wel een platte buik had zonder vet.
Kont blijft important.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dunne benen zijn niet goed, maar te dikke ook niet.
De verhoudingen moeten kloppen.
Maar dan laten coveren met de tekst "Waarom nou ik"quote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
Dit liedje is ook wel mooi voor een begrafenis.
Ik heb gisteren 2 nummers geregeld, eentje met een goede kont.quote:
Inderdaad, maar de nabestaanden moeten dit uitzoeken.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Maar dan laten coveren met de tekst "Waarom nou ik"
Een vrouw van 1.90 en 88 kilo!!quote:Op zondag 30 mei 2010 16:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weeg 88 kilomaar ik ben dan ook 1.90
Ik zal zo luisteren, eerst nog een paar keer Marco Borsato luisteren.quote:
Je mag toch verdomme je eigen nummer wel uitkiezenquote:Op zondag 30 mei 2010 16:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de nabestaanden moeten dit uitzoeken.
Dus dan klopt het gewoon.
Pics, en hoe ging het met die skank waarmee je had gedate?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb gisteren 2 nummers geregeld, eentje met een goede kont.
De andere echt met de ideale kont.
Oh ja lekker handig als je de verkeerde patiënten zou hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik moet gewoon nog zoveel verslagen schrijven en handelingen laten toetsen enzo. En dan moeten er maar weer net de juiste patiënten liggen zodat ik alles kan doen enzo.. En dan raak ik helemaal in de stress omdat ik de verslagen die ik al heb helemaal niet precies volgens al die regeltjes van school heb geschreven en ik moet nog dat hele pleidooi schrijven en daar zie ik zo erg tegenop.
Chubbiequote:Op zondag 30 mei 2010 16:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik weeg 88 kilomaar ik ben dan ook 1.90
Ja, maar zelf hoor je het niet meer.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:37 schreef Splutje het volgende:
[..]
Je mag toch verdomme je eigen nummer wel uitkiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |