Meerdere keren maar nooit in een hostel.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Maisnon het volgende:
Iemand van jullie ooit in Barcelona geweest? ik moet een goed hostel hebben
Wat denk je nou? Serieus?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Waar is mijn nieuwe best friend Lamon heen?
Wat. Dit was een grapje maar ik was niet sarcastisch.quote:
Helemaal niks, God heeft tegen me gesproken. Ik stel me open voor je (figuurlijk, niet letterlijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef Lamon. het volgende:
Ik vind dit dan ook wel een beetje eng, ik heb nergens over geklaagd, waarom krijg ik zo´n ongelooflijke beschermstatus? Of heb ik iets niet gelezen ofzo?
Wat voor kutdingen hebben jullie stiekum gezegd of gedaan?
Lenen bij DUO.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:01 schreef reetveter het volgende:
Mijn telefoonrekening, mijn bankrekening
. Ik moet verdomme een vakantie betalen wat onmogelijk is
Oehquote:Op maandag 31 mei 2010 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jup, klein half uurtje weer in het zweet gewerkt
Dank je voor het wegstrepen van letterlijk, want hoe lekker Wild Pig ook is, het kwam er bijna van voren uit.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Helemaal niks, God heeft tegen me gesproken. Ik stel me open voor je (figuurlijk, niet letterlijk).
Wild Pig? Eet je wild zwijn ofwat?quote:Op maandag 31 mei 2010 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dank je voor het wegstrepen van letterlijk, want hoe lekker Wild Pig ook is, het kwam er bijna van voren uit.
Hij ging op slot op de helft, omdat er teveel rotzooi in stond.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:03 schreef Lakitu het volgende:
JESUS H. CHRIST FUCK ME TENDER WAAROM MIST DE HALVE VORIGE SC
Ohh dat verklaart. Move on.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij ging op slot op de helft, omdat er teveel rotzooi in stond.
Denk niet dat ik die luxe hebquote:Op maandag 31 mei 2010 22:58 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Meerdere keren maar nooit in een hostel.
En heb je aanraders?quote:
Heel goed, 50 minuten red ik nog niet. Dat is gepland voor deel 2 van Evy 5-10km.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:02 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oehgoed bezig! Ik heb vanmiddag 50 minuten hardgelopen.
Hmm, ik ben niet zo'n wijndrinker, alleen bij het Lago di Gardia vind ik een ijskoud wit wijntje bij het warme eten wel lekker.quote:
Zeker een witte Lambrusco, zoete meuk.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo'n wijndrinker, alleen bij het Lago di Gardia vind ik een ijskoud wit wijntje bij het warme eten wel lekker.
Nop, nooit in een hostelquote:Op maandag 31 mei 2010 23:05 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die luxe heb
[..]
En heb je aanraders?
Daar gaan wij de hele avond al stuk omquote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Maisnon het volgende:
baaaaaaaaaahbah
http://www.dumpert.nl/mediabase/969491/577324c3/pinkpop_2010.html
Exact.quote:Op maandag 31 mei 2010 23:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zeker een witte Lambrusco, zoete meuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |