TS is te dom om dat te begrijpenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Amoeba het volgende:
Als je boeren haat, verbouw jij je eigen graan? Melk jij je eigen koe? Beetje respect voor onze voedselproducenten ja?
Dorpen zijn baas.quote:
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:24 schreef mikieu het volgende:
En ondertussen zijn ze allemaal jaloers op ons huis
Jij hebt het over het platteland. Op het platteland wonen boeren. In dorpen wonen dorpelingen,quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
Dorpen ja. En ik ben vaak zat in een dorp geweest. Niks aan!
En met boeren bedoel ik niet de veehouders etc, maar 'boeren', je weet wel. inwoners van dorpen. Goddamnit. Pixie ga je havo huiswerk maken ofzo.
Dat slaat opnieuw nergens opquote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
En met boeren bedoel ik niet de veehouders etc, maar 'boeren', je weet wel. inwoners van dorpen. Goddamnit. Pixie ga je havo huiswerk maken ofzo.
Trollkloonquote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.
Boer Koekoek?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |