TS is te dom om dat te begrijpenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Amoeba het volgende:
Als je boeren haat, verbouw jij je eigen graan? Melk jij je eigen koe? Beetje respect voor onze voedselproducenten ja?
Dorpen zijn baas.quote:
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:24 schreef mikieu het volgende:
En ondertussen zijn ze allemaal jaloers op ons huis
Jij hebt het over het platteland. Op het platteland wonen boeren. In dorpen wonen dorpelingen,quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
Dorpen ja. En ik ben vaak zat in een dorp geweest. Niks aan!
En met boeren bedoel ik niet de veehouders etc, maar 'boeren', je weet wel. inwoners van dorpen. Goddamnit. Pixie ga je havo huiswerk maken ofzo.
Dat slaat opnieuw nergens opquote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
En met boeren bedoel ik niet de veehouders etc, maar 'boeren', je weet wel. inwoners van dorpen. Goddamnit. Pixie ga je havo huiswerk maken ofzo.
Trollkloonquote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.
Boer Koekoek?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:25 schreef artisdemarsis het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
En dat 3 uur autorijden: in drie uur tijd doorkruis je heel Nederland. Dus in welk dorp je ook woont, binnen een half uurtje ben je altijd in een stad. Ongeveer net zo lang als het duurt om van de buitenste randen in het centrum te komen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
In een dorp heb je:
-Meer ruimte
-Minder stank van uitlaatgassen, vuilnis, junks etc.
-Minder criminaliteit
-Minder tot geen files
-Meer burenhulp
En dat 3 uur autorijden: in drie uur tijd doorkruis je heel Nederland. Dus in welk dorp je ook woont, binnen een half uurtje ben je altijd in een stad. Ongeveer net zo lang als het duurt om van de buitenste randen in het centrum te komen.
Ditquote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
In een dorp heb je:
-Meer ruimte
-Minder criminaliteit
-Minder tot geen files
-Meer burenhulp
Vet man.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:31 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dit!
Ik woon in een kutdorp maar we kennen wel OV heur, met 15 min ben je in een grote stad
trolquote:Op zondag 30 mei 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt Delfzijl in Groningen ja? Ik dacht tot de dag van vandaag dat het ergens bij Rotterdam ofzo lag, in de randstad.
Ga je dan lopen ofzo?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:32 schreef Vandergeld het volgende:
Ik woon in het groene hart, maar ben binnen een uurtje 45 minuten in elk van de 4 grote steden
Ik studeer ook. Aan het WO zelfs. Maar ik ben niet zo'n sneue bierdrinkende pauperstudent die voor 400 eu in een stinkhok woonquote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Studeren is een noodzakelijkheid voor een goed land. En maar bashen erop
Oké man.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:33 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik studeer ook. Aan het WO zelfs. Maar ik ben niet zo'n sneue bierdrinkende pauperstudent die voor 400 eu in een stinkhok woon
Hoe oud ben je? 12?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:33 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik studeer ook. Aan het WO zelfs. Maar ik ben niet zo'n sneue bierdrinkende pauperstudent die voor 400 eu in een stinkhok woon
En er komt weinig tot geen politie. Dus je kan veel meer lol maken.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef LXIV het volgende:
In een dorp heb je:
-Meer ruimte
-Minder criminaliteit
-Minder tot geen files
-Meer burenhulp
Moet haast wel idd..quote:
Dan ben je een domme student, kneus.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:33 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Boeren heb je helemaal niet nodig. Gewoon de hele dag fappen, zit voldoende eiwitten in.quote:
Leeftijd 20, i.q. 12 of andersom!quote:
Zeker waarquote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En er komt weinig tot geen politie. Dus je kan veel meer lol maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |