Ik zat even tequote:Alleen al het blu-ray menu op full-hd is zo ontzettend gaaf! Die schedel met die hoofdband en accesoires erop van Captain Jack Sparrow zijn zo ontzettend artistiek en haarscherp op full-hd! En dan dat geluid erbij van dat krakende schip (de Black Pearl?) en die opkomende mist van links waar langzaam een schip verschijnt maar er dan toch niet (b)lijkt te zijn! Fantastisch!!! De film zelf ben ik nog iets te emotioneel over om daar iets over te schrijven!
Ik hoor je broeder. Ik ben er ook allerminst trots op.quote:
heeft toch wel watquote:Hoi, het is jullie meesterlijke topicopener, jullie held, jullie betrouwbare parelleverancier, jullie voorbeeld, jullie hoop in bange dagen, zovty. Ik heb de lekkerste piemel van KLB.
quote:'De film zelf ben ik nog iets te emotioneel over om daar iets over te schrijven!'
Scherp!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:31 schreef Salamando het volgende:
de TT gecombineerd met
[..]
heeft toch wel wat
Die heb IK alquote:Op maandag 31 mei 2010 11:29 schreef zovty het volgende:
Hoi, het is jullie meesterlijke topicopener, jullie held, jullie betrouwbare parelleverancier, jullie voorbeeld, jullie hoop in bange dagen, zovty. Ik heb de lekkerste piemel van KLB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:54 schreef Garisson72 het volgende:
Ik vind dit topic werkelijk echt zóóó ontzéttend terécht, dat is met geen pén te beschrijven, wóórden schieten tekort en superlatieven evenzo. Zélden, of nee: nimmernooit zo'n treffende beschrijving gelezen van iets dat zó on-ge-lóóf-lijk terecht was. Het is wérkelijk op het poëtische af, en ieder woord raakt de kern met zulk een doeltreffendheid waar menig Fokker nog wat van kan leren. Ik heb iig niet de illusie dat mijn posts of topics óóit ook maar in de búúrt komen van zovty's Fok!roerselen. Als mijn gewauwel ook maar in die schaduw zou mogen staan dan ben ik voor ééuwig dankbaar, en nóg langer als die mogelijkheid er zou zijn.
Emoties maken zich op dit moment van mij meester, en er rest mij nu niets anders dan diep, diep.... DIEP te buigen. Diep.
Wat heb je toch met die plaatjes en zulke topics? Is vreselijk irritant. Mensen ergeren zich aan mensen, moet kunnen.quote:
Ik vind dit topic werkelijk echt zóóó ontzéttend terécht, dat is met geen pén te beschrijven, wóórden schieten tekort en superlatieven evenzo. Zélden, of nee: nimmernooit zo'n treffende beschrijving gelezen van iets dat zó on-ge-lóóf-lijk terecht was. Het is wérkelijk op het poëtische af, en ieder woord raakt de kern met zulk een doeltreffendheid waar menig Fokker nog wat van kan leren. Ik heb iig niet de illusie dat mijn posts of topics óóit ook maar in de búúrt komen van zovty's Fok!roerselen. Als mijn gewauwel ook maar in die schaduw zou mogen staan dan ben ik voor ééuwig dankbaar, en nóg langer als die mogelijkheid er zou zijn.
Emoties maken zich op dit moment van mij meester, en er rest mij nu niets anders dan diep, diep.... DIEP te buigen. Diep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |