Omg zal ik nog een x een foto van mijn kip maken met een briefje erbij? En een poottekening van de kip?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef Lakitu het volgende:
Hahahaha je mag zelfs niet zeggen dat je kip Lamon heet, ik zie post van Chai gedelete worden.![]()
![]()
![]()
Nou mijn kip heet Lamon.TRY AND STOP ME
SNEL QUOTE ME
Maar haar kip heet gewoon serieus Lamon. Waarom zou je posts daarover willen verwijderen?quote:
Kip kan er bij als thema!quote:
Dan moet hij er nog veel meer verwijderen, want er zijn wel meer posts over haar.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maar haar kip heet gewoon serieus Lamon. Waarom zou je posts daarover willen verwijderen?
Ruzies? Frustraties?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Banzaiaap het volgende:
Jezus mensen, doe nou een normaal. Jullie verneuken het zo voor de rest. Ga je ruzies/frustraties lekker ergens anders botvieren.
Het sluit aan op de darmwand, weet ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een stoma is niet voor urine bedoeld.
Sonsbeek zeker, 's avonds laat hè.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
Ik ga even hardlopen, houdt het netjes hier!
Is de kip ook zelfverzekerd en een beetje brutaal en tipsy?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:23 schreef Mozy het volgende:
Soms ren ik achter kip aan.
Dan gaat kip luid tokken en rent hij rondjes.
Gekke kip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |