quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mocht ik ook nog heel erg ziek worden en tijd over hebben, begin ik er misschien nog eens aan, maar sommige series trek ik gewoon niet. Zelfde als 24, heroes, etc..
Heroes en 24 vind ik ook geen reet aan hetzelfde vond ik van lost totdat ik het maar eens serieus ging kijken. Ik kijk dan ook veel vrouwen series. gossip girl en one tree hillquote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mocht ik ook nog heel erg ziek worden en tijd over hebben, begin ik er misschien nog eens aan, maar sommige series trek ik gewoon niet. Zelfde als 24, heroes, etc..
Nu alles is afgelopen, kijken we Nurse Jackie en Happy Townquote:Op maandag 31 mei 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heroes en 24 vind ik ook geen reet aan hetzelfde vond ik van lost totdat ik het maar eens serieus ging kijken. Ik kijk dan ook veel vrouwen series. gossip girl en one tree hill
Ik zal vanaf nu doen alsof ik vrijgezel ben goed?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
Typ anders tegen elkaar op MSN of zo.
Beetje hier huisje, boompje, beestje praten.
Ik snel naar U2be om Dire Straits te beluisteren.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Meest baze serie blijft nog wel Band Of Brothers
Omdat Eindhoven zeker?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:08 schreef NoelGallagher het volgende:
Meest baze serie blijft nog wel Band Of Brothers
Nee, 1 WD is genoeg.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu doen alsof ik vrijgezel ben goed?
Happy Town ben ik gestopt met kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nu alles is afgelopen, kijken we Nurse Jackie en Happy Town
Ik zie dat die al gecancelled is, dus het moet echt beter worden de komende aflevering of die kan ik ook weer schrappenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:11 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Happy Town ben ik gestopt met kijken.Het enige leuke eraan is dat stadjes als dat voor mij zeer herkenbaar zijn.
Als ik nu bij Chai was zou ik niet fokken hoor.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Een relatie hebben en gezellig allebei tegelijkertijd fokken in de klb sc
Misschien zijn we niet samen op dit moment.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
RECAP RECAPquote:Op maandag 31 mei 2010 21:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Laki alles gemist, dit, dat, alles.
Dan doen Mozy en Chai toch net zo goed? Waar maak jij je druk om. Ik zit niet eens thuis.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Die heb je ook in fles formaat toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nu een chardonnay die Wild Pig heet, wel gek, het is net zo'n catheter-zak, waaruit je moet schenken, maar het is best een lekker wijntje.
Mijn vriendinnetje heeft geen FOK! account, maar anders had ze ook wel mee mogen doen van mij. En dan zo haar berichten editten als het mij niet zintquote:Op maandag 31 mei 2010 21:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit interesseert mequote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nu een chardonnay die Wild Pig heet, wel gek, het is net zo'n catheter-zak, waaruit je moet schenken, maar het is best een lekker wijntje.
Van de Albert Heijn?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Zorg dan meteen dat ze een fobo met foto's aanmaaktquote:Op maandag 31 mei 2010 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje heeft geen FOK! account, maar anders had ze ook wel mee mogen doen van mij. En dan zo haar berichten editten als het mij niet zint![]()
Okeequote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ja, maarja, ga dan lekker op msn lullen ofzo. Sorry dat ik het een beetje faal vind hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan doen Mozy en Chai toch net zo goed? Waar maak jij je druk om. Ik zit niet eens thuis.
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maarja, ga dan lekker op msn lullen ofzo. Sorry dat ik het een beetje faal vind hoor
Inderdaad, je merkt er toch niets van?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.
Ja, maar het smaakt toch wel beter dan die goedkoopste wijntjes die ze hebben. En ik ben geen eens een wijnkenner.quote:
Net wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.
Dit is KLB, als ik godverdomme wil huilen, dan doe ik datquote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Noeeeeeeeees.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar het smaakt toch wel beter dan die goedkoopste wijntjes die ze hebben. En ik ben geen eens een wijnkenner.
Een stoma is niet voor urine bedoeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lekker zelf in plassen en spugen voor extra natuurlijke smaakstoffen.
Wat brutaal van je zeg, doerak dat je bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb voor de lol zo'n 2 literdoos gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |