Dit interesseert mequote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nu een chardonnay die Wild Pig heet, wel gek, het is net zo'n catheter-zak, waaruit je moet schenken, maar het is best een lekker wijntje.
Van de Albert Heijn?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb nu een chardonnay die Wild Pig heet, wel gek, het is net zo'n catheter-zak, waaruit je moet schenken, maar het is best een lekker wijntje.
Zorg dan meteen dat ze een fobo met foto's aanmaaktquote:Op maandag 31 mei 2010 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje heeft geen FOK! account, maar anders had ze ook wel mee mogen doen van mij. En dan zo haar berichten editten als het mij niet zint![]()
Okeequote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
Ja, maarja, ga dan lekker op msn lullen ofzo. Sorry dat ik het een beetje faal vind hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 21:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan doen Mozy en Chai toch net zo goed? Waar maak jij je druk om. Ik zit niet eens thuis.
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, maarja, ga dan lekker op msn lullen ofzo. Sorry dat ik het een beetje faal vind hoor
Inderdaad, je merkt er toch niets van?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.
Ja, maar het smaakt toch wel beter dan die goedkoopste wijntjes die ze hebben. En ik ben geen eens een wijnkenner.quote:
Net wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoezo, ik ben gewoon een user en hij ook. Dat we een relatie hebben doet er toch niet toe. We posten toch niet alleen tegen elkaar? Huillie.
Dit is KLB, als ik godverdomme wil huilen, dan doe ik datquote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Noeeeeeeeees.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar het smaakt toch wel beter dan die goedkoopste wijntjes die ze hebben. En ik ben geen eens een wijnkenner.
Een stoma is niet voor urine bedoeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lekker zelf in plassen en spugen voor extra natuurlijke smaakstoffen.
Wat brutaal van je zeg, doerak dat je bent.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb voor de lol zo'n 2 literdoos gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |