TE bombastisch? Hell yeah, het is een explosie van emoties. Bombastisch FTW!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind vooral het eerste gedeelte mooi, daarna wordt het mij te bombastisch. Wel erg mooi inderdaad.
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.quote:
Ja, goed dat je het even zegt want ik had nog niet gebeld.quote:
Dexter is echt een toffe serie.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.
Het lange haar van BTquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Oke en nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Seizoen 1 en 4 zijn het best!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.
WOW HEB JIJ PICS VAN BT WOW GEKKENHUISquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Ach nee man, na de derde afleveringen met die vage ijsberen ben ik afgehaaktquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vingers in de broek en roeren maar.
True!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach nee man, na de derde afleveringen met die vage ijsberen ben ik afgehaaktIdee was leuk, maar uitwerking te slecht
Je duft ook niet te bellen uit angst dat ik weer de waarheid spreek.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, goed dat je het even zegt want ik had nog niet gebeld.Ik wist dat jij jezelf zou verpraten met je sociale experimenten, zoveel experimenten door elkaar kan niemand volhouden.
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW HEB JIJ PICS VAN BT WOW GEKKENHUIS
Bragi waar ben jequote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach nee man, na de derde afleveringen met die vage ijsberen ben ik afgehaaktIdee was leuk, maar uitwerking te slecht
Bel zelf en neem het op.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je duft ook niet te bellen uit angst dat ik weer de waarheid spreek.
Jan Nonhof is de hoofdproducent, vraag naar hem en vraag of ie mij kent.
Of hou op om alles in twijfel te trekken, dat mag ook.
Hou nou toch eens op.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:04 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je duft ook niet te bellen uit angst dat ik weer de waarheid spreek.
Jan Nonhof is de hoofdproducent, vraag naar hem en vraag of ie mij kent.
Of hou op om alles in twijfel te trekken, dat mag ook.
Er is zo geen Chicken Tonight meer ben ik bang.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bragi waar ben jenee je had echt door moeten kijken. We hebben bijna alle seizoenen binnen een paar weken gezien, nog nooit zoveel gehuilt om een serie
Ik ben nu bezig met seizoen 2 en vind het ook wel goed hoor, beetje dieper in het karakter van Dexter graven enzo.quote:
Dan zijn die laatste stroopwafels voor mij, of heb je die ook al verslonden?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Er is zo geen Chicken Tonight meer ben ik bang.
Nee, die zijn voor mij, morgen.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan zijn die laatste stroopwafels voor mij, of heb je die ook al verslonden?
Mocht ik ook nog heel erg ziek worden en tijd over hebben, begin ik er misschien nog eens aan, maar sommige series trek ik gewoon niet. Zelfde als 24, heroes, etc..quote:Op maandag 31 mei 2010 21:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bragi waar ben jenee je had echt door moeten kijken. We hebben bijna alle seizoenen binnen een paar weken gezien, nog nooit zoveel gehuilt om een serie
dudequote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, pics van bt? Altijd al willen weten hoe ze eruit ziet
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:07 schreef NoelGallagher het volgende:
wtf, pics van bt? Altijd al willen weten hoe ze eruit ziet
quote:
Die gaan direct naar je heupen, dus hij doet je een gunst.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan zijn die laatste stroopwafels voor mij, of heb je die ook al verslonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |