TE bombastisch? Hell yeah, het is een explosie van emoties. Bombastisch FTW!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vind vooral het eerste gedeelte mooi, daarna wordt het mij te bombastisch. Wel erg mooi inderdaad.
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.quote:
Ja, goed dat je het even zegt want ik had nog niet gebeld.quote:
Dexter is echt een toffe serie.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.
Het lange haar van BTquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Oke en nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Seizoen 1 en 4 zijn het best!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Seizoen 1. Nu het serie seizoen vrijwel voorbij is ben ik op zoek naar iets om te kijken. Heb gisteren 7 afleveringen van seizoen 1 gekeken.
WOW HEB JIJ PICS VAN BT WOW GEKKENHUISquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef Potloodvis het volgende:
Aanschouw S_A.
[ afbeelding ]
En BT.
[ afbeelding ]
Ach nee man, na de derde afleveringen met die vage ijsberen ben ik afgehaaktquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Vingers in de broek en roeren maar.
True!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach nee man, na de derde afleveringen met die vage ijsberen ben ik afgehaaktIdee was leuk, maar uitwerking te slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |