Mag ik die lokale gabbers een keer lenen dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Die zijn hier uitgestorven en anders zorgen de lokale gabbers daar wel voor
Wacht maar tot ze dronken zijn en strak staan van de pillenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Mag ik die lokale gabbers een keer lenen dan?
Die veroorzaken teminste niet te veel schade aan bushokjes e.d.
Gabbersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Van pillen word je niet agressief. Bullshit dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze dronken zijn en strak staan van de pillen
Gabbersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het gaat hier ook over dorp, en het liefst waar geen voorbijgangers bij zijn omdat ze dan juist heel stoer zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Feitosa het volgende:
De cracknegers die in de stad bij de AH rondhangen zeggen nooit iets als ik ze aankijk.
Kruisbestuivingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
da van jullie moeders hadden ze wel gelijk in. hoe verklaar je anders dat jij geboren bent
Hij is ook stoer, hij gaat alleen tegen 3 gasten. Ik noem dat wel lef hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Het gaat hier ook over dorp, en het liefst waar geen voorbijgangers bij zijn omdat ze dan juist heel stoer zijn
Het waren er een stuk of 5, alleen eentje begon te roepen x]quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Hij is ook stoer, hij gaat alleen tegen 3 gasten. Ik noem dat wel lef hebben.
Ik zal het nooit meer doen?quote:
HEHE, eindelijk beschaafd volk.quote:
Hoezo bullshit? Iedereen reageert anders op drugs. Ik zou er dus niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Van pillen word je niet agressief. Bullshit dus.
quote:
TS bang voor nepniggawigga's?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Het gaat hier ook over dorp, en het liefst waar geen voorbijgangers bij zijn omdat ze dan juist heel stoer zijn
Dan verlaag je je tot hun niveau, en dan ben ik toch net wel iets slimmer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:58 schreef Killaht het volgende:
[..]
TS bang voor nepniggawigga's?
Wij hebben ook van die gastjes, maar die gasten DENKEN dat ze stoer zijn. Wat ik doe is als hij mij stoer aan kijkt, hem aan kijken. Als ik geirriteerd ben zeg ik: Moet je klappen en loop op m af en dan is ie meestal stil en zn vriendjes ook. Ik doe toch niks zeggen ze meestal.
Het zijn namelijk pubertjes die haantjes gedrag vertonen en nog nooit een klap hebben uitgedeeld.
Ik zie het als een omgekeerde confrontatie en wijze les in het bewust worden van de realiteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:01 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Dan verlaag je je tot hun niveau, en dan ben ik toch net wel iets slimmer.
zon beetje 9 van de 10 mensen worden niet agressief van mdma pillen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:58 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Hoezo bullshit? Iedereen reageert anders op drugs. Ik zou er dus niet zo zeker van zijn.
[..]
Jep.. blijkbaar
Sja ik gebruik verder geen drugs, maar van drugs + alcohol kunnen mensen rare dingen gaan doen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:05 schreef Eisoep het volgende:
[..]
zon beetje 9 van de 10 mensen worden niet agressief van mdma pillen.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:46 schreef joeysmod het volgende:
Ongetwijfeld bij een ieder bekend:
Nepnegers die denken dat ze de max zijn.
De max?quote:
Je weet niet waar je het over hebt, zeg dan gewoon niets.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Sja ik gebruik verder geen drugs, maar van drugs + alcohol kunnen mensen rare dingen gaan doen.
Mensen met pillen op slopen geen bushokjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze dronken zijn en strak staan van de pillen
Stiekem een beetje zwart van binnen?quote:
Marokkanen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:09 schreef Amoeba het volgende:
Negers.![]()
Negers met petjes,![]()
![]()
AdvancedPower![]()
AvancedPower die denkt dat ie stoer is terwijl Biogarde nog wel wat mails en pm's van hem heeft liggen.![]()
![]()
![]()
OT: Terechte klacht. Ik was een van die huppelkutjes die met hem door dat park liep.![]()
Gelukkig zal zulk soort tuig nooit een hoge positie in de maatschappij krijgen.
Ik denk dat ik advancedpower ook onder het begrip "Nepneger" versta.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Marokkanen.
Nepnegers.
Jij.
Biogarde.
Ontopic: terechte klacht. Ik haat dit volk!
Dat ja. Helpt misschien ook wel dat ik bijna 2koppen groter benquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ligt er waarschijnlijk aan dat je een makkelijk prooi bent.
He een makkelijke prooiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Marokkanen.
Nepnegers.
Jij.
Biogarde.
Ontopic: terechte klacht. Ik haat dit volk!
Troll.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:12 schreef Maanvis het volgende:
Ik las: Mensen die denken dat ze hoer zijn
Moet je eens de deur uit gaanquote:
Maar ze zorgen in ieder geval niet voor overlast op straat. Enkel op internet!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Het zijn altijd de FOK!ertjes he, die met hun zielige verschijning een makkelijke prooi zijn voor dit soort ThUGZzZ²×³. De stad waar ik woon kent ook een hoge negerdichtheid en de jochies die ze 'aanvallen', zijn altijd van die knapen die je inschat op een postcount van gemiddeld 150 per dag op dit forum.
Haha, ik Fok! Alleen op school als ik me verveel x]quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:00 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Maar ze zorgen in ieder geval niet voor overlast op straat. Enkel op internet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |