Mag ik die lokale gabbers een keer lenen dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Die zijn hier uitgestorven en anders zorgen de lokale gabbers daar wel voor
Wacht maar tot ze dronken zijn en strak staan van de pillenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Mag ik die lokale gabbers een keer lenen dan?
Die veroorzaken teminste niet te veel schade aan bushokjes e.d.
Gabbersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Van pillen word je niet agressief. Bullshit dus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze dronken zijn en strak staan van de pillen
Gabbersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:48 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het gaat hier ook over dorp, en het liefst waar geen voorbijgangers bij zijn omdat ze dan juist heel stoer zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:53 schreef Feitosa het volgende:
De cracknegers die in de stad bij de AH rondhangen zeggen nooit iets als ik ze aankijk.
Kruisbestuivingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
da van jullie moeders hadden ze wel gelijk in. hoe verklaar je anders dat jij geboren bent
Hij is ook stoer, hij gaat alleen tegen 3 gasten. Ik noem dat wel lef hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Het gaat hier ook over dorp, en het liefst waar geen voorbijgangers bij zijn omdat ze dan juist heel stoer zijn
Het waren er een stuk of 5, alleen eentje begon te roepen x]quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:56 schreef Equites het volgende:
[..]
Hij is ook stoer, hij gaat alleen tegen 3 gasten. Ik noem dat wel lef hebben.
Ik zal het nooit meer doen?quote:
HEHE, eindelijk beschaafd volk.quote:
Hoezo bullshit? Iedereen reageert anders op drugs. Ik zou er dus niet zo zeker van zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef Equites het volgende:
[..]
Van pillen word je niet agressief. Bullshit dus.
quote:
TS bang voor nepniggawigga's?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:54 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Het gaat hier ook over dorp, en het liefst waar geen voorbijgangers bij zijn omdat ze dan juist heel stoer zijn
Dan verlaag je je tot hun niveau, en dan ben ik toch net wel iets slimmer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:58 schreef Killaht het volgende:
[..]
TS bang voor nepniggawigga's?
Wij hebben ook van die gastjes, maar die gasten DENKEN dat ze stoer zijn. Wat ik doe is als hij mij stoer aan kijkt, hem aan kijken. Als ik geirriteerd ben zeg ik: Moet je klappen en loop op m af en dan is ie meestal stil en zn vriendjes ook. Ik doe toch niks zeggen ze meestal.
Het zijn namelijk pubertjes die haantjes gedrag vertonen en nog nooit een klap hebben uitgedeeld.
Ik zie het als een omgekeerde confrontatie en wijze les in het bewust worden van de realiteit.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:01 schreef joeysmod het volgende:
[..]
Dan verlaag je je tot hun niveau, en dan ben ik toch net wel iets slimmer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |