Terechte klacht, dat wordt weer plakken knippen in het weekendquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef fysicus het volgende:
Ik wil GVD wél reclamedrukwerk maar géén knake regionale huis-aan-huis dagbladen..
WTF Waarom heb je daarvan geen sticker? !
![]()
![]()
Klacht: Ik wil een JA/NEE sticker hebben, naast het bestaande aanbod van NEE/JA en NEE/NEE
WTF, dat meen je niet dat mensen dat op hun brievenbus erbij gaan plakken.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:03 schreef Lastpost het volgende:
En dan de varianten, NEE / NEE met eronder een sticker 'JA wel de schakel' oid, handgeschreven briefjes waarop staat dat ze de Gamma niet hoeven en de AH ook niet, behalve als er speciale acties zijn.
Waarom moet ik hier om lachenquote:
dat is logisch, je gaat toch niet bij iedere sticker de tekst lezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:03 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik heb een keer zelf zo'n sticker gemaakt, maar dat snapte het reclamemeisje niet. Dus toen kreeg ik geen reclame en wel die bladen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:50 schreef Ambo het volgende:
gewoon met zoeen shotgununit achter je brievendinges gaan zitten.. even flink aan de trekker jassen als die krantenmocro met zijn snuffert voor je deur staat..
wedden dat ie geen 2e keer komt?
Creatief!!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:36 schreef HuHu het volgende:
Twee stickers bestellen. Eentje opplakken en van de andere de woorden JA en NEE lossnijden. Vervolgens de losgesneden JA op de NEE plakken en de NEE op de JA.
En dan lachen als de postbode in de war raakt.
Jij hebt toevallig ooit in de Spechtstraat in Maassluis bezorgd? Precies die gekke dingen behalve het laatste ben ik allemaal tegengekomen in die straatquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:03 schreef Lastpost het volgende:
Geloof niet dat iemand (qua bezorging) gaat letten op eigenhandig veranderde stickers, die kijken puur naar die combinatie van NEE en JA en that's it.
Wel irritant tegenwoordig, een NEE sticker van het programma Kassa, Nee geen colportage, NEE geen jehova's en vrijwel allemaal met dezelfde opmaak.
En dan de varianten, NEE / NEE met eronder een sticker 'JA wel de schakel' oid, handgeschreven briefjes waarop staat dat ze de Gamma niet hoeven en de AH ook niet, behalve als er speciale acties zijn.
Geweldig systeem die stickers allemaal, wel apart te noemen dat de variant er niet is dat je wel folders wilt maar geen kranten.
Je kijkt niet goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Waarom moet ik hier om lachen
Ook hoe konings die neger probeert te doen, met zijn 1 bj 1 huisje
Da's wel koning.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:03 schreef Lastpost het volgende:
handgeschreven briefjes waarop staat dat ze de Gamma niet hoeven en de AH ook niet, behalve als er speciale acties zijn.
Maak ik ff voor je, geen probleem...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:33 schreef fysicus het volgende:
Ik wil GVD wél reclamedrukwerk maar géén knake regionale huis-aan-huis dagbladen..
WTF Waarom heb je daarvan geen sticker? !
![]()
![]()
Klacht: Ik wil een JA/NEE sticker hebben, naast het bestaande aanbod van NEE/JA en NEE/NEE
Ik heb het in de feedback gemeld.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Beste Marc,
Klotespammer.
Groetjes,
Niels
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |