Dat kan je ook met eentje doen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:36 schreef HuHu het volgende:
Twee stickers bestellen. Eentje opplakken en van de andere de woorden JA en NEE lossnijden. Vervolgens de losgesneden JA op de NEE plakken en de NEE op de JA.
En dan lachen als de postbode in de war raakt.
Waarom niet met 1 sticker?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
die sticker wil ik ook, heb er idd ook over moeten nadenken hoe dat dan moest, want die bestaan dan weer net niet![]()
2 stickers customizen lijkt me dan de handigste oplossing idd.
Maar dan heb je een sticker metquote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:36 schreef HuHu het volgende:
Twee stickers bestellen. Eentje opplakken en van de andere de woorden JA en NEE lossnijden. Vervolgens de losgesneden JA op de NEE plakken en de NEE op de JA.
En dan lachen als de postbode in de war raakt.
hahaquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar dan heb je een sticker met
JA geen ongeadresseerd reclamedrukwerk - NEE wel huis aan huis bladen.
Dan krijg je nog niks denk ik, die reclame rondbreng mensen zijn zo stom als het achtereind van een varken en denken daar echt niet over naquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
die sticker wil ik ook, heb er idd ook over moeten nadenken hoe dat dan moest, want die bestaan dan weer net niet![]()
2 stickers customizen lijkt me dan de handigste oplossing idd.
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:48 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Dan krijg je nog niks denk ik, die reclame rondbreng mensen zijn zo stom als het achtereind van een varken en denken daar echt niet over na
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |