Scootersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:23 schreef mirved het volgende:
Gefeliciteerd nog 4 6 jaar en je mag een scooter.
Een sociaal FOK!-isolement, betekent dat het einde van het sociale isolement in mijn echte leven? Want dan teken ik.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:22 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nu feliciteer jij mij daar dat het doel van 99% van de verjaardagtopics is, dit niet doen zou resulteren in anti-conformistisch gedrag wat verder en verder zal leiden tot een sociaal FOK!-isolement.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:24 schreef Drinky het volgende:
-weg-
հǎṭĕȑş ĝǡǡᾒ ḥаȶёῃ (K)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
gefeliciteerd met je aids!
2quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:26 schreef Penisbaard het volgende:
-weg-
Helaas, zo'n utopie is het niet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een sociaal FOK!-isolement, betekent dat het einde van het sociale isolement in mijn echte leven? Want dan teken ik.
quote:
Ik zal ze goed bewaren, mijn achterzak lijkt me een geschikte plek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:28 schreef Viper86 het volgende:
[ afbeelding ]
2 vlaaipunten voor je topic.
Goed zo, want onthoud goed, een volle kaart is de moeite waard!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik zal ze goed bewaren, mijn achterzak lijkt me een geschikte plek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
Okayquote:Op dinsdag 1 juni 2010 01:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het knulletje slaapt.
Zullen we nu de slingers gaan ophangen?
Dankjequote:
Dankjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |