Dat ze goed is wil nog niet zeggen dat ze gelijk heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
Als ik geen SP-er zou zijn, dan zou ik zelfs overwegen om op Albayrak te stemmen.
Wat is ze goed.
Dat is dan wel een speciaal soort rust van Cohen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Albayrak heeft de rust van Cohen, maar zonder de nervositeit en irritatie. Zeer prettig om naar te luisteren.
Inderdaad, WTF is dat?:')quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kneef inderdaad
Wilt u ook een aflevering van kneef en de brink bijwonen
Fleur is een leuk werkertje, dat is alles. Beleid maken heb je er niets aan. Luister alleen maar naar haar uitleg. Echt inhoudelijk zegt ze niets. Nu vraagt Albayrak hoe het betaald wordt, en Agema komt met een heel algemeen antwoord maar geeft specifiek geen uitleg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef zquing het volgende:
Meh, ik mag Agema wel. Denk dat ze 't beter zou doen in een andere partij waar ze genuanceerder kan zijn
liever Klootzak en van der LULquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kneef inderdaad
Wilt u ook een aflevering van kneef en de brink bijwonen
Ik vond haar vroeger stukken beter, zo goed doet ze 't hier nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef sjorsvdg het volgende:
Ik vind Agema erg goed. Vreselijk kortzichtig om haar een Wilderskloom te noemen, dan zijn alle anderen dat net zo goed van hun leiders.
Als je van vier door elkaar schreeuwende vrouwen houdtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef Yankee het volgende:
Is het de moeite waard om zo de herhaling te gaan kijken?
nee, dat is waarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Fleur is een leuk werkertje, dat is alles. Beleid maken heb je er niets aan. Luister alleen maar naar haar uitleg. Echt inhoudelijk zegt ze niets. Nu vraagt Albayrak hoe het betaald wordt, en Agema komt met een heel algemeen antwoord maar geeft specifiek geen uitleg.
Mwah, Paars 3 is ook mogelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom noemen ze het niet gewoon een breekpunt bij de VVD? Het enige kabinet waar ze in komen is samen met het CDA, dus het komt er toch niet.
Die zal het zwaar krijgen. Heel zwaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Ik hoop dat Cohen morgen beter uit de verf komt.
Denk ik ook. Jammer dat men per definitie niet open staat voor een ander geluid bij de VVD en CDA. Meer inzichten maakt uiteindelijk beter beleid. Met soortgelijke inzichten krijg je wel meer van je eigen programma gedaan, maar alternatieve geluiden waar je normaal gesproken geen acht op slaat, mis je.quote:
Morgenavond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar zijn GL en SP en andere partijen op TV de laatste tijd
Ja ik vreesde eigenlijk voor Albayrakquote:
kan ie Albayrak niet daar naartoe sturen als zijn vervanger?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Ik hoop dat Cohen morgen beter uit de verf komt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
kan ie Albayrak niet daar naartoe sturen als zijn vervanger?
die studeertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef Toad het volgende:
Waar is Ingrid in dit verhaal?
Precies, dat is echt achterlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef zquing het volgende:
Nominaal +1 jaar, dat gaat goed worden voor de hoeveelheid afgestudeerden
Nominaal in delft is 7,5 jaar
Uitwonend 266. Verder: puur gevoelsmatig. Studeren doet het inkomen gemiddeld met 36 procent stijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef zquing het volgende:
wat is eigenlijk 't probleem met het afschaffen van de basisbeurs? Het is toch maar 90eu per maand
250 als je uitwonend bent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef zquing het volgende:
wat is eigenlijk 't probleem met het afschaffen van de basisbeurs? Het is toch maar 90eu per maand
Voor uitwonende is het inderdaad meer, een tussenvorm lijkt me beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Uitwonend 266. Verder: puur gevoelsmatig. Studeren doet het inkomen gemiddeld met 36 procent stijgen.
Ik zou geen geld meer hebben om op mezelf te gaan wonenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef zquing het volgende:
Die zijn (terecht) vakkundig buitenspel gezetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar zijn GL en SP en andere partijen op TV de laatste tijd
Ze is een uitstekend gezicht voor de PVV.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
Agema is veruit de meest slechte en domme van dit stel.
Ze stiften hun lippen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat stoppen die vrouwen in dat "wilt u ook k&vdb bijwonen" spotje toch in hun mond????
Als je nederlands of geschiedenis geeft jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef nikk het volgende:
Leraren krijgen sowieso behoorlijk betaalt vergeleken met de markt. Of denk je dat leraren puur uit idealisme in het vak stappen.
Het lichaam van Christus? Als in reli-subliminals?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat stoppen die vrouwen in dat "wilt u ook k&vdb bijwonen" spotje toch in hun mond????
Nee, meestal voor het aantal verlof-/vakantiedagen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef nikk het volgende:
Leraren krijgen sowieso behoorlijk betaalt vergeleken met de markt. Of denk je dat leraren puur uit idealisme in het vak stappen.
Ze kan toch moeilijk zeggen wat ze misschien denkt. Nooit de nummer 1 afvallen. Ik denk dat ze het veel beter zou doen in debat dan Cohen, maar ja je kunt moeilijk haar sturen morgen omdat Cohen 'ziek' is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:58 schreef Arcee het volgende:
Nu weten we waarom zij de nummer 2 zijn.
Behalve Albayrak dan, mij een raadsel waarom die zo blij is met Cohen als nummer 1.
Ik vond het inderdaad een stuk prettiger om naar te luisteren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk was dit qua niveau toch niet erger dan het premiersdebat bij RTL? Ik vond het zelfs een stuk beter.
Ja die vakantiedagen als leraar zijn welquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, meestal voor het aantal verlof-/vakantiedagen.
Albayrak vond ik veruit de sterkste inderdaad. Ook was ze charmant afentoe, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vond Albayrak toch wel de sterkste aan tafel vandaag.
Een leraar verdient inderdaad goed boven gemiddeld. Alleen je moet je afvragen of dat salaris ook conform de werkelijke tijd die ze eraan kwijt zijn is, en de werkdruk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef nikk het volgende:
Mwah, ik denk dat ze inzetten op het idee van 'het fatsoen terug in de politiek'. Een goede leider hoeft geen goede debater te zijn, maar een goede bestuurder en beleidmaker. Het eerste sluit het tweede niet uit, en vice versa.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:25 schreef Aloulou het volgende:
Albayrak kwam veel beter over dan Cohen in dat RTL debat. Ze had lef, zelfvertrouwen, kwam overtuigend over en lijkt daardoor al een goed verhaal en presentatief erg sterk. Wellicht zullen PvdA-ers balen dat Cohen de nummer een is?
Lijkt op wat men in Amerika over Obama zei.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:33 schreef Xaobotnik het volgende:
En dan is het ook nog eens een vrouw. Puur om wat ze is (dus vrouw en Turk/allochtoon), zouden ze nooit de verkiezingen winnen.
ik ben bang dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:33 schreef Xaobotnik het volgende:
Daarbij zal iedereen wel zeggen dat die Turkse het wel leuk doet, en dat ze zo goed praat. Maar dat alles allemaal met daarachter 'voor een Turkse'. Zo kijken nog veel te veel mensen tegen allochtonen in het algemeen aan (of iig tegen allochtonen met een kleurtje). En dan is het ook nog eens een vrouw. Puur om wat ze is (dus vrouw en Turk/allochtoon), zouden ze nooit de verkiezingen winnen.
Klopt allemaal wat je zegt. Maar als Cohen zich in debatten op TV niet goed kan presenteren kan het nog zo'n goede premier en leider zijn maar dat zal niet veel helpen. Veel mensen kijken toch naar zo'n debat en welk poppetje het best overkomt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat ze inzetten op het idee van 'het fatsoen terug in de politiek'. Een goede leider hoeft geen goede debater te zijn, maar een goede bestuurder en beleidmaker. Het eerste sluit het tweede niet uit, en vice versa.
Dat kan ik niet goed inschatten omdat ik te ver afsta van de gemiddelde Nederlander (Henk en Ingrid) en hoe die zo'n Albayrak nou precies ziet. In mijn omgeving gaat dit niet op maar dat is ook een omgeving waar van alles en nog wat leeft [qua achtergrond] en bijvoorbeeld een Turkse achtergrond geen rol speelt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:33 schreef Xaobotnik het volgende:
Daarbij zal iedereen wel zeggen dat die Turkse het wel leuk doet, en dat ze zo goed praat. Maar dat alles allemaal met daarachter 'voor een Turkse'. Zo kijken nog veel te veel mensen tegen allochtonen in het algemeen aan (of iig tegen allochtonen met een kleurtje). En dan is het ook nog eens een vrouw. Puur om wat ze is (dus vrouw en Turk/allochtoon), zouden ze nooit de verkiezingen winnen.
Daar heb je Vadertje Staat toch niet voor nodig om dat mogelijk te maken? Geef je, laten we zeggen, vijf leraren maandelijks 50 euro, dat kan anoniem met een envelop.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef zquing het volgende:
huh, met de inflatie met de markt
Ik ben bereid mn basisbeurs op te geven voor betere salarisen voor leraren
Of zijn neef Leonard.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
kan ie Albayrak niet daar naartoe sturen als zijn vervanger?
Obama is een wat ander verhaal. Het is een 'acceptabele' neger. Daarbij moeten we zijn ongelofelijke demagogische talenten niet onderschatten. Plus in de V.S. kun je bepaalde credentials opbouwen die zo erg spreken (goede universiteit, belangrijke mensen die je 'endorsen', een verleden in de partij (de Amerikanen stemmen echt overal voor, en dus heeft hij electoraal al wat gewonnen) dat het je helpt. verder is de positie van de zwarten in Amerika anders dan die van de allochtonen (iig die met een kleurtje) hier. de zwarten zijn echt Amerikanen, en worden ook zo gezien. De allochtonen worden hier allochten genoemd. En alle idiote alternatieve termen zijn eveneens gericht op het aanduiden van het gegeven dat ze niet van hier zijn. Allochtoon betekent van orgine ook 'van elders afkomstig'.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Lijkt op wat men in Amerika over Obama zei.
Kroes is niet een vrouw, maar die vrouw die het zo 'goed' doet mbt haar werk voor de E.C.. Men kijkt naar haar niet als persoon, althans, er wordt geen oordeel over geveld. Dat is anders bij Albayrak. Daarbij heeft ze geen afwijkend kleurtje.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:37 schreef Toad het volgende:
Ik vind je argumentatie niet zo sterk Xaobotnik. Dacht jij 5 jaar geleden dat een zwarte man president kan worden van de VS? Ik wil Albayrak niet met Obama vergelijken, maar ik denk dat Nederland best open staat voor een vrouw als premier. Dat merk je nu ook rond de Kroeshype.
Klopt deels. Persoonlijk heb ik ook het idee dat het zijn effect heeft. Maar de peilingen van vandaag lieten geen flinke daling voor de PvdA zien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:03 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Klopt allemaal wat je zegt. Maar als Cohen zich in debatten op TV niet goed kan presenteren kan het nog zo'n goede premier en leider zijn maar dat zal niet veel helpen. Veel mensen kijken toch naar zo'n debat en welk poppetje het best overkomt.
Vaak weten mensen niet eens dat het een rol speelt. Op het moment supreme blijkt toch iets anders, of men wéét gewoon niet dat het onderhuids speelt. Ik heb wel eens bij een organisatie gewerkt waar ze roepen dat ze overal doorheen kijken, etc. etc.. Op een gegeven moment hadden ze bij ons op de afdeling een kleine promotie (je mocht extra taken doen, en kreeg iets meer zeggenschap, en dit had ook effect op je salaris). Twee mensen. Iemand die nog niet afgestudeerd was, en geforceerd grappig deed (blank, man), en iemand die voor diezelfde opleiding al afgestudeerd was (Marokkaanse, vrouw). Drie keer raden wie die 'promotie' kreeg. Argument: Hij was hoger opgeleid (per definitie dus onwaar, maar zijn gedrag was er eveneens niet naar). Nu zeg ik niet dat het overal zo is, maar zeggen of zelfs geloven en menen dat er geen verschil wordt gemaakt wil niet zeggen dat het zo is. De cijfers wijzen dat ook uit. Kijk bijv. ook eens naar de cijfers in de V.S. omtrent ter dood veroordeelden voor gelijke misdaden. Zwarten worden aanzienlijk vaker ter dood veroordeeld dan blanken. Dat terwijl de wet zgn. blind is voor kleur. Tijdens mijn opleiding ook wel iets dergelijks meegemaakt. Een voorzitter van een studiegroep. Een iemand stelde een Hindoestaanse jongen voor omdat hij vaak wat rake opmerkingen plaatste over hoe het moest en een idee over de juiste structuur van ons bedrijf had (was een project die ook in werking gesteld moest worden). Om het democratisch te houden hebben we gestemd. Hij verloor van een voormalig automonteur (ik heb HTS Autotechniek gedaan) die vooral een grote mond had, maar feitelijk maar weinig kon en alleen maar hard wilde werken voor de dingen die hij kon en daar alles ook naartoe stuurde. Uiteindelijk gingen we dus een beetje sleutelen en trainingen geven en ging daar ook veel tijd in zitten en werd er maar weinig winst gemaakt.quote:In mijn omgeving gaat dit niet op maar dat is ook een omgeving waar van alles en nog wat leeft [qua achtergrond] en bijvoorbeeld een Turkse achtergrond geen rol speelt.
Ga je dat nou iedere avond vragen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 12:01 schreef borisz het volgende:
Vanavond in #kvdb: Maarten van Rossem
Welke onzin doel je precies op?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:21 schreef marcodej het volgende:
van Rossem.![]()
Jammer dat K&vdB ook al aan deze onzin mee doen...
De adoratie voor Maarten van Rossem.quote:
hij heeft wel lef dat ie gewoon op tv durft te komenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef Confetti het volgende:
Waarom wordt die gast gvd niet opgepakt?
Maarten, zeg er wat over.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
pedo's bij de EO ... het moet niet gekker worde mensuh
hij is al heel vaak op tv geweest toen met die pedo partijquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:21 schreef fratsman het volgende:
Morgenavond ligt meneer in elkaar geslagen in het ziekenhuis. Die kan nu niet meer normaal over straat/
.
He, hij noemde Fok!
Dat ie maar in therapie gaat in plaats van een platform te zoeken voor dit soort walgelijke dingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij is al heel vaak op tv geweest toen met die pedo partij
quote:
De site ieder geval wel nu, door de vele bezoekersquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
is al uit de lucht
snap ik ook niet, hij heeft weinig te winnen hier.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
gast, ga dan niet in naam van martijn in zo'n programma zitten, als je met dingen komt als: ja ik zit niet meer in het bestuur
Alleen maar spijt dat 'ie nu met z'n kop op tv is. Verder heeft hij helemaal nergens spijt van, de gifkikker.quote:
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen maar spijt dat 'ie nu met z'n kop op tv is. Verder heeft hij helemaal nergens spijt van, de gifkikker.
Gaat die gast ook verder niet op inquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef PLAE@ het volgende:
Marthijn heeft een punt tegenover Knevel haha.
maar zo'n forum lokt wel erg veel foute mensen, maak er dan desnoods een statische site van en haal die ranzige jaren 80 blaadjes er afquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef koemleit het volgende:
ik vind dat die site helemaal niet uit de lucht moet... die kerel van stichting martijn heeft gelijk.. als ze er niet over mogen praten dan gaan ze het echt niet minder doen.
Wie boeit dat nouquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:
Is wel leuk om te zienquote:
mwa die was matig .quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:42 schreef intoxicated het volgende:
SMS'en met de here jezus... van Rossum is ook wel een held
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou ik zal dat lijstje toch iedere uitzending blijven posten
hij zal ook wel lekker stinkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gezellige boel daar bij het avondeten.
quote:@marcvisch: Als Van Rossum deze theorie niet over Jezus maar over Mohammed had gedaan, had hij er een fatwa bij gehad. #kvdb
Je moet wat met je leven iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou ik zal dat lijstje toch iedere uitzending blijven posten
Denk dat Mohammed ook niet op het CDA had gestemd hoor,quote:
Werken van half 9 tot 5 ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat zei die pedo wat hij morgen gaat doen?
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Kunnen ze die pedo niet gewoon opsluiten? :S
bron?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Izaag het volgende:
[..]
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.
Moeten ze met alle pedo's doen, afschieten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Izaag het volgende:
[..]
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.
tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lulligquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moeten ze met alle pedo's doen, afschieten.
Hulp zoekenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lullig
Tja, je zou maar een kleuter zijn die nog geen idee heeft wat sex uberhaupt betekent, en dan ineens een dikke penis in de poepert gedrukt krijgt... Lijkt me wel lullig...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lullig
dat lijkt me niet lullig, maar verschrikkelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, je zou maar een kleuter zijn die nog geen idee heeft wat sex uberhaupt betekent, en dan ineens een dikke penis in de poepert gedrukt krijgt... Lijkt me wel lullig...
Dat bedoel ik.. Pedo's moet je wmb gewoon uit de samenleving verwijderen, gevaarlijk volk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat lijkt me niet lullig, maar verschrikkelijk
Even er van uitgaande dat het gebeurd is, als er (ongetwijfeld via het forum) via die stichting informatie is verstrekt over hoe sporen uit te wissen, weten ze zelf dondersgoed dat ze ontzettend verkeerd bezig zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef koemleit het volgende:
ik vind dat die site helemaal niet uit de lucht moet... die kerel van stichting martijn heeft gelijk.. als ze er niet over mogen praten dan gaan ze het echt niet minder doen.
nee, die mensen moeten behandeld worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Pedo's moet je wmb gewoon uit de samenleving verwijderen, gevaarlijk volk.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind dat die site niet uit de lucht gehaald moet worden, uiteraard wel de adviezen hoe er bepaalde sporen verwijderd moeten worden.
Maar zolang zo'n site helpt voor die mensen om met hun gevoelens om te gaan zodat ze niet gefrustreerd gaan rondlopen en dingen in de praktijk gaan brengen dan vind ik zo'n fantasiewereld wel te verdragen als ze het daarbij laten.
Uiteraard is het nog beter om professionele hulp te zoeken met zo'n psychische aandoening.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:40 schreef Ricard0j het volgende:
Echt prachtig, nog een keer Maarten van Rossem weer te zien. Die man is zo machtig om naar te luisteren [ afbeelding ]
Dat gaat toch niet werken? De site toestaan zodat ze hun fantasieën daar kwijt kunnen en dan maar duimen dat ze het niet in de praktijk brengen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind dat die site niet uit de lucht gehaald moet worden, uiteraard wel de adviezen hoe er bepaalde sporen verwijderd moeten worden.
Maar zolang zo'n site helpt voor die mensen om met hun gevoelens om te gaan zodat ze niet gefrustreerd gaan rondlopen en dingen in de praktijk gaan brengen dan vind ik zo'n fantasiewereld wel te verdragen als ze het daarbij laten.
Uiteraard is het nog beter om professionele hulp te zoeken met zo'n psychische aandoening.
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is alleen een woord van een veroordeelde. Tot nu toe heb ik geen schermprints oid gezien waarin het bevestigd werd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Even er van uitgaande dat het gebeurd is, als er (ongetwijfeld via het forum) via die stichting informatie is verstrekt over hoe sporen uit te wissen, weten ze zelf dondersgoed dat ze ontzettend verkeerd bezig zijn.
Een site die dit soort informatie verstrekt moet gewoon uit de lucht gehaald worden.
[..]
Ik vraag me trouwens serieus af of je die mensen kunt helpen met een behandeling.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:18 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet werken? De site toestaan zodat ze hun fantasieën daar kwijt kunnen en dan maar duimen dat ze het niet in de praktijk brengen?
Ze zouden de site kunnen gebruiken om te zorgen dat die gasten behandeld worden, verder niet.
Ben ik met je eens, het is inderdaad maar een woord van een veroordeelde. Het citaat wat in het programma werd aangehaald is echter wel afkomstig van het forum en was werkelijk te ranzig voor woorden. Ik ben benieuwd in hoeverre de mods daar ingrijpen of het oogluikend toestaan, want ik kan me niet voorstellen dat dit soort meuk openlijk toegestaan is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is alleen een woord van een veroordeelde. Tot nu toe heb ik geen schermprints oid gezien waarin het bevestigd werd.
En als het schering en inslag op dat forum is, dat mensen zo praten, dan moeten de mods daar maar eens goed ingrijpen. En anders het forum sluiten. Maar het forum is in mijn ogen wel wat anders dan de site zelf.
Die mensen hebben een drang naar kleine kinderen en ik denk dat een behandeling ze daar best vanaf kan helpen. Zolang ze geen misdrijven hebben gepleegd (ofwel, hun fantasieën in de praktijk gebracht) kun, moet en mag je ze niet vastzetten en zou je d.m.v. een behandeling moeten voorkomen dat ze het wel zouden doen, als aantoonbaar gemaakt kan worden dat zij tot zoiets in staat zijn. Daarbij zou ik een voorbeeld zoals die gegeven is in het programma voldoende achten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens serieus af of je die mensen kunt helpen met een behandeling.
Bedoel je kunt toch ook mensen niet van hun heteroseksualiteit af helpen? (of zie ik het nu te simpel?)
Vanavond te gast in Knevel en Van den Brink: Ronald Plasterk, Maxime Verhagen, Coen Verbraak en Willeke Alberti.quote:
Dat wil ik ook. Zoek een live streamquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nu kijken
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:12 schreef Politiek het volgende:
Ik hoor net dat Pierre Kartner zelfmoord heeft gepleegd
Ook zelfmoord gepleegd?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..].
Waar blijft iedereen hier
ESF ging met zo een rotgang dat het niet te volgen is en hier is het te rustigquote:
En jij failed altijd,quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ESF ging met zo een rotgang dat het niet te volgen is en hier is het te rustig
Willeke Alberti failde in 1974 al
Moet ze ook niet zo van die kut muziek maken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:21 schreef El_jefe07 het volgende:
Sieneke zit nog een klein beetje in tranen
ja ze heeft het liedje zelf geschrevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Politiek het volgende:
[..]
Moet ze ook niet zo van die kut muziek maken.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Politiek het volgende:
Ik word moe van dit politieke gelul, kunnen we niet op Adolf Hilter stemmen, dan weten we waar we aantoe zijn.
Hulde voor je comments, ik moest elke keer lachenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:25 schreef Politiek het volgende:
Ik word moe van dit politieke gelul, kunnen we niet op Adolf Hilter stemmen, dan weten we waar we aantoe zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |