hij is al heel vaak op tv geweest toen met die pedo partijquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:21 schreef fratsman het volgende:
Morgenavond ligt meneer in elkaar geslagen in het ziekenhuis. Die kan nu niet meer normaal over straat/
.
He, hij noemde Fok!
Dat ie maar in therapie gaat in plaats van een platform te zoeken voor dit soort walgelijke dingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
hij is al heel vaak op tv geweest toen met die pedo partij
quote:
De site ieder geval wel nu, door de vele bezoekersquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:27 schreef Sheepcidus het volgende:
is al uit de lucht
snap ik ook niet, hij heeft weinig te winnen hier.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
gast, ga dan niet in naam van martijn in zo'n programma zitten, als je met dingen komt als: ja ik zit niet meer in het bestuur
Alleen maar spijt dat 'ie nu met z'n kop op tv is. Verder heeft hij helemaal nergens spijt van, de gifkikker.quote:
Ja, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen maar spijt dat 'ie nu met z'n kop op tv is. Verder heeft hij helemaal nergens spijt van, de gifkikker.
Gaat die gast ook verder niet op inquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:29 schreef PLAE@ het volgende:
Marthijn heeft een punt tegenover Knevel haha.
maar zo'n forum lokt wel erg veel foute mensen, maak er dan desnoods een statische site van en haal die ranzige jaren 80 blaadjes er afquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef koemleit het volgende:
ik vind dat die site helemaal niet uit de lucht moet... die kerel van stichting martijn heeft gelijk.. als ze er niet over mogen praten dan gaan ze het echt niet minder doen.
Wie boeit dat nouquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:
Is wel leuk om te zienquote:
mwa die was matig .quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:42 schreef intoxicated het volgende:
SMS'en met de here jezus... van Rossum is ook wel een held
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou ik zal dat lijstje toch iedere uitzending blijven posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |