maar zo'n forum lokt wel erg veel foute mensen, maak er dan desnoods een statische site van en haal die ranzige jaren 80 blaadjes er afquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef koemleit het volgende:
ik vind dat die site helemaal niet uit de lucht moet... die kerel van stichting martijn heeft gelijk.. als ze er niet over mogen praten dan gaan ze het echt niet minder doen.
Wie boeit dat nouquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
Politieke voorkeur BN'ers uit K&vdB tot nu toe:
Is wel leuk om te zienquote:
mwa die was matig .quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:42 schreef intoxicated het volgende:
SMS'en met de here jezus... van Rossum is ook wel een held
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou ik zal dat lijstje toch iedere uitzending blijven posten
hij zal ook wel lekker stinkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gezellige boel daar bij het avondeten.
quote:@marcvisch: Als Van Rossum deze theorie niet over Jezus maar over Mohammed had gedaan, had hij er een fatwa bij gehad. #kvdb
Je moet wat met je leven iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou ik zal dat lijstje toch iedere uitzending blijven posten
Denk dat Mohammed ook niet op het CDA had gestemd hoor,quote:
Werken van half 9 tot 5 ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat zei die pedo wat hij morgen gaat doen?
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Kunnen ze die pedo niet gewoon opsluiten? :S
bron?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Izaag het volgende:
[..]
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.
Moeten ze met alle pedo's doen, afschieten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Izaag het volgende:
[..]
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.
tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lulligquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moeten ze met alle pedo's doen, afschieten.
Hulp zoekenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |