mwa die was matig .quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:42 schreef intoxicated het volgende:
SMS'en met de here jezus... van Rossum is ook wel een held
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou ik zal dat lijstje toch iedere uitzending blijven posten
hij zal ook wel lekker stinkenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gezellige boel daar bij het avondeten.
quote:@marcvisch: Als Van Rossum deze theorie niet over Jezus maar over Mohammed had gedaan, had hij er een fatwa bij gehad. #kvdb
Je moet wat met je leven iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nou ik zal dat lijstje toch iedere uitzending blijven posten
Denk dat Mohammed ook niet op het CDA had gestemd hoor,quote:
Werken van half 9 tot 5 ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat zei die pedo wat hij morgen gaat doen?
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:52 schreef venomsnake het volgende:
Kunnen ze die pedo niet gewoon opsluiten? :S
bron?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Izaag het volgende:
[..]
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.
Moeten ze met alle pedo's doen, afschieten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:55 schreef Izaag het volgende:
[..]
Gek genoeg had deze smeerlap wel een punt. P.F was zelf een hardcore pedoseksueel.
tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lulligquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:57 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Moeten ze met alle pedo's doen, afschieten.
Hulp zoekenquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lullig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |