Tja, je zou maar een kleuter zijn die nog geen idee heeft wat sex uberhaupt betekent, en dan ineens een dikke penis in de poepert gedrukt krijgt... Lijkt me wel lullig...quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lullig
dat lijkt me niet lullig, maar verschrikkelijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, je zou maar een kleuter zijn die nog geen idee heeft wat sex uberhaupt betekent, en dan ineens een dikke penis in de poepert gedrukt krijgt... Lijkt me wel lullig...
Dat bedoel ik.. Pedo's moet je wmb gewoon uit de samenleving verwijderen, gevaarlijk volk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
dat lijkt me niet lullig, maar verschrikkelijk
Even er van uitgaande dat het gebeurd is, als er (ongetwijfeld via het forum) via die stichting informatie is verstrekt over hoe sporen uit te wissen, weten ze zelf dondersgoed dat ze ontzettend verkeerd bezig zijn.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef koemleit het volgende:
ik vind dat die site helemaal niet uit de lucht moet... die kerel van stichting martijn heeft gelijk.. als ze er niet over mogen praten dan gaan ze het echt niet minder doen.
nee, die mensen moeten behandeld worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. Pedo's moet je wmb gewoon uit de samenleving verwijderen, gevaarlijk volk.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind dat die site niet uit de lucht gehaald moet worden, uiteraard wel de adviezen hoe er bepaalde sporen verwijderd moeten worden.
Maar zolang zo'n site helpt voor die mensen om met hun gevoelens om te gaan zodat ze niet gefrustreerd gaan rondlopen en dingen in de praktijk gaan brengen dan vind ik zo'n fantasiewereld wel te verdragen als ze het daarbij laten.
Uiteraard is het nog beter om professionele hulp te zoeken met zo'n psychische aandoening.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:40 schreef Ricard0j het volgende:
Echt prachtig, nog een keer Maarten van Rossem weer te zien. Die man is zo machtig om naar te luisteren [ afbeelding ]
Dat gaat toch niet werken? De site toestaan zodat ze hun fantasieën daar kwijt kunnen en dan maar duimen dat ze het niet in de praktijk brengen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind dat die site niet uit de lucht gehaald moet worden, uiteraard wel de adviezen hoe er bepaalde sporen verwijderd moeten worden.
Maar zolang zo'n site helpt voor die mensen om met hun gevoelens om te gaan zodat ze niet gefrustreerd gaan rondlopen en dingen in de praktijk gaan brengen dan vind ik zo'n fantasiewereld wel te verdragen als ze het daarbij laten.
Uiteraard is het nog beter om professionele hulp te zoeken met zo'n psychische aandoening.
Helemaal met je eens.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Het is alleen een woord van een veroordeelde. Tot nu toe heb ik geen schermprints oid gezien waarin het bevestigd werd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Even er van uitgaande dat het gebeurd is, als er (ongetwijfeld via het forum) via die stichting informatie is verstrekt over hoe sporen uit te wissen, weten ze zelf dondersgoed dat ze ontzettend verkeerd bezig zijn.
Een site die dit soort informatie verstrekt moet gewoon uit de lucht gehaald worden.
[..]
Ik vraag me trouwens serieus af of je die mensen kunt helpen met een behandeling.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:18 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Dat gaat toch niet werken? De site toestaan zodat ze hun fantasieën daar kwijt kunnen en dan maar duimen dat ze het niet in de praktijk brengen?
Ze zouden de site kunnen gebruiken om te zorgen dat die gasten behandeld worden, verder niet.
Ben ik met je eens, het is inderdaad maar een woord van een veroordeelde. Het citaat wat in het programma werd aangehaald is echter wel afkomstig van het forum en was werkelijk te ranzig voor woorden. Ik ben benieuwd in hoeverre de mods daar ingrijpen of het oogluikend toestaan, want ik kan me niet voorstellen dat dit soort meuk openlijk toegestaan is.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:31 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is alleen een woord van een veroordeelde. Tot nu toe heb ik geen schermprints oid gezien waarin het bevestigd werd.
En als het schering en inslag op dat forum is, dat mensen zo praten, dan moeten de mods daar maar eens goed ingrijpen. En anders het forum sluiten. Maar het forum is in mijn ogen wel wat anders dan de site zelf.
Die mensen hebben een drang naar kleine kinderen en ik denk dat een behandeling ze daar best vanaf kan helpen. Zolang ze geen misdrijven hebben gepleegd (ofwel, hun fantasieën in de praktijk gebracht) kun, moet en mag je ze niet vastzetten en zou je d.m.v. een behandeling moeten voorkomen dat ze het wel zouden doen, als aantoonbaar gemaakt kan worden dat zij tot zoiets in staat zijn. Daarbij zou ik een voorbeeld zoals die gegeven is in het programma voldoende achten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens serieus af of je die mensen kunt helpen met een behandeling.
Bedoel je kunt toch ook mensen niet van hun heteroseksualiteit af helpen? (of zie ik het nu te simpel?)
Vanavond te gast in Knevel en Van den Brink: Ronald Plasterk, Maxime Verhagen, Coen Verbraak en Willeke Alberti.quote:
Dat wil ik ook. Zoek een live streamquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon nu kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |