abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:01:58 #251
121310 venomsnake
El Saltador
pi_81952118
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:58 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

tja, je zal maar bij toeval zulke gevoelens hebben ... lijkt me wel lullig
Tja, je zou maar een kleuter zijn die nog geen idee heeft wat sex uberhaupt betekent, en dan ineens een dikke penis in de poepert gedrukt krijgt... Lijkt me wel lullig...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_81952121
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:59 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Hulp zoeken
idd
pi_81952154
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Tja, je zou maar een kleuter zijn die nog geen idee heeft wat sex uberhaupt betekent, en dan ineens een dikke penis in de poepert gedrukt krijgt... Lijkt me wel lullig...
dat lijkt me niet lullig, maar verschrikkelijk
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:04:59 #254
121310 venomsnake
El Saltador
pi_81952267
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:02 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

dat lijkt me niet lullig, maar verschrikkelijk
Dat bedoel ik.. Pedo's moet je wmb gewoon uit de samenleving verwijderen, gevaarlijk volk.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_81952425
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 23:30 schreef koemleit het volgende:
ik vind dat die site helemaal niet uit de lucht moet... die kerel van stichting martijn heeft gelijk.. als ze er niet over mogen praten dan gaan ze het echt niet minder doen.
Even er van uitgaande dat het gebeurd is, als er (ongetwijfeld via het forum) via die stichting informatie is verstrekt over hoe sporen uit te wissen, weten ze zelf dondersgoed dat ze ontzettend verkeerd bezig zijn.
Een site die dit soort informatie verstrekt moet gewoon uit de lucht gehaald worden.

Het citaat dat in het programma genoemd wordt spreekt boekdelen. Je gaat mij niet vertellen dat die mensen het bij fantasieën houden.
pi_81952592
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:04 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat bedoel ik.. Pedo's moet je wmb gewoon uit de samenleving verwijderen, gevaarlijk volk.
nee, die mensen moeten behandeld worden.
pi_81953569
Echt prachtig, nog een keer Maarten van Rossem weer te zien. Die man is zo machtig om naar te luisteren
pi_81953962
Ik vind dat die site niet uit de lucht gehaald moet worden, uiteraard wel de adviezen hoe er bepaalde sporen verwijderd moeten worden.

Maar zolang zo'n site helpt voor die mensen om met hun gevoelens om te gaan zodat ze niet gefrustreerd gaan rondlopen en dingen in de praktijk gaan brengen dan vind ik zo'n fantasiewereld wel te verdragen als ze het daarbij laten.

Uiteraard is het nog beter om professionele hulp te zoeken met zo'n psychische aandoening.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 27 mei 2010 @ 01:04:41 #259
298355 trololo
Tsaar van Europa
pi_81954162
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vind dat die site niet uit de lucht gehaald moet worden, uiteraard wel de adviezen hoe er bepaalde sporen verwijderd moeten worden.

Maar zolang zo'n site helpt voor die mensen om met hun gevoelens om te gaan zodat ze niet gefrustreerd gaan rondlopen en dingen in de praktijk gaan brengen dan vind ik zo'n fantasiewereld wel te verdragen als ze het daarbij laten.

Uiteraard is het nog beter om professionele hulp te zoeken met zo'n psychische aandoening.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:40 schreef Ricard0j het volgende:
Echt prachtig, nog een keer Maarten van Rossem weer te zien. Die man is zo machtig om naar te luisteren [ afbeelding ]
pi_81954386
quote:

Dat gaat toch niet werken? De site toestaan zodat ze hun fantasieën daar kwijt kunnen en dan maar duimen dat ze het niet in de praktijk brengen?
Ze zouden de site kunnen gebruiken om te zorgen dat die gasten behandeld worden, verder niet.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 01:27:34 #261
236264 crew  capricia
pi_81954508
quote:

Helemaal met je eens.
Het is toch al zo'n paria-groep aan het worden.
Pedofiel en een pedoseksueel zijn toch niet hetzelfde? Waarom mensen een plek om met elkaar hierover te praten, verbieden? Het gevoel gaat echt niet weg bij die mensen.
Ik zie niet wat we er mee opschieten om die site te verbieden.

Maar mods moeten daar ook gewoon hun werk goed doen..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 01:31:13 #262
236264 crew  capricia
pi_81954558
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Even er van uitgaande dat het gebeurd is, als er (ongetwijfeld via het forum) via die stichting informatie is verstrekt over hoe sporen uit te wissen, weten ze zelf dondersgoed dat ze ontzettend verkeerd bezig zijn.
Een site die dit soort informatie verstrekt moet gewoon uit de lucht gehaald worden.
[..]
Het is alleen een woord van een veroordeelde. Tot nu toe heb ik geen schermprints oid gezien waarin het bevestigd werd.
En als het schering en inslag op dat forum is, dat mensen zo praten, dan moeten de mods daar maar eens goed ingrijpen. En anders het forum sluiten. Maar het forum is in mijn ogen wel wat anders dan de site zelf.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 01:34:56 #263
236264 crew  capricia
pi_81954612
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 01:18 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Dat gaat toch niet werken? De site toestaan zodat ze hun fantasieën daar kwijt kunnen en dan maar duimen dat ze het niet in de praktijk brengen?
Ze zouden de site kunnen gebruiken om te zorgen dat die gasten behandeld worden, verder niet.
Ik vraag me trouwens serieus af of je die mensen kunt helpen met een behandeling.
Bedoel je kunt toch ook mensen niet van hun heteroseksualiteit af helpen? (of zie ik het nu te simpel?)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_81954722
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 01:31 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is alleen een woord van een veroordeelde. Tot nu toe heb ik geen schermprints oid gezien waarin het bevestigd werd.
En als het schering en inslag op dat forum is, dat mensen zo praten, dan moeten de mods daar maar eens goed ingrijpen. En anders het forum sluiten. Maar het forum is in mijn ogen wel wat anders dan de site zelf.
Ben ik met je eens, het is inderdaad maar een woord van een veroordeelde. Het citaat wat in het programma werd aangehaald is echter wel afkomstig van het forum en was werkelijk te ranzig voor woorden. Ik ben benieuwd in hoeverre de mods daar ingrijpen of het oogluikend toestaan, want ik kan me niet voorstellen dat dit soort meuk openlijk toegestaan is.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 01:34 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik vraag me trouwens serieus af of je die mensen kunt helpen met een behandeling.
Bedoel je kunt toch ook mensen niet van hun heteroseksualiteit af helpen? (of zie ik het nu te simpel?)
Die mensen hebben een drang naar kleine kinderen en ik denk dat een behandeling ze daar best vanaf kan helpen. Zolang ze geen misdrijven hebben gepleegd (ofwel, hun fantasieën in de praktijk gebracht) kun, moet en mag je ze niet vastzetten en zou je d.m.v. een behandeling moeten voorkomen dat ze het wel zouden doen, als aantoonbaar gemaakt kan worden dat zij tot zoiets in staat zijn. Daarbij zou ik een voorbeeld zoals die gegeven is in het programma voldoende achten.

Als het forum op dusdanige wijze wordt omgebouwd zodat mensen daar terecht kunnen met hun problemen om er vanaf te komen, zou ik er geen problemen mee hebben. Het punt is alleen denk ik dat veel van die lui er niet mee zitten en dus ook niet behandeld willen worden.
pi_81996486
Wie zijn de gasten vanavond?
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:36:11 #266
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_81996679
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef betting het volgende:
Wie zijn de gasten vanavond?
Vanavond te gast in Knevel en Van den Brink: Ronald Plasterk, Maxime Verhagen, Coen Verbraak en Willeke Alberti.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_81996957
Leuke tafel met Plasterk vs. Verhagen en (los daarvan) Coen Verbraak.
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 22:46:43 #268
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_81997609
Ik kom er zo ook bij
:')
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 22:56:47 #269
pi_81998947
Ok we zijn niet door met ESF
pi_81999994
Is dit nog via internet te zien?
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 23:07:55 #271
pi_82000052
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef IHVK het volgende:
Is dit nog via internet te zien?
Je kunt ook gewoon nu kijken
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:08:22 #272
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_82000090
Van lieve oma Willeke zullen we wel geen kritische noot horen
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_82000125
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon nu kijken
Dat wil ik ook. Zoek een live stream
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 23:09:09 #274
pi_82000150
Alsof hij dat SMSje zo snel erbij kon halen