Dat ze goed is wil nog niet zeggen dat ze gelijk heeft.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef golfer het volgende:
Als ik geen SP-er zou zijn, dan zou ik zelfs overwegen om op Albayrak te stemmen.
Wat is ze goed.
Dat is dan wel een speciaal soort rust van Cohen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Albayrak heeft de rust van Cohen, maar zonder de nervositeit en irritatie. Zeer prettig om naar te luisteren.
Inderdaad, WTF is dat?:')quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kneef inderdaad
Wilt u ook een aflevering van kneef en de brink bijwonen
Fleur is een leuk werkertje, dat is alles. Beleid maken heb je er niets aan. Luister alleen maar naar haar uitleg. Echt inhoudelijk zegt ze niets. Nu vraagt Albayrak hoe het betaald wordt, en Agema komt met een heel algemeen antwoord maar geeft specifiek geen uitleg.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:32 schreef zquing het volgende:
Meh, ik mag Agema wel. Denk dat ze 't beter zou doen in een andere partij waar ze genuanceerder kan zijn
liever Klootzak en van der LULquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kneef inderdaad
Wilt u ook een aflevering van kneef en de brink bijwonen
Ik vond haar vroeger stukken beter, zo goed doet ze 't hier nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef sjorsvdg het volgende:
Ik vind Agema erg goed. Vreselijk kortzichtig om haar een Wilderskloom te noemen, dan zijn alle anderen dat net zo goed van hun leiders.
Als je van vier door elkaar schreeuwende vrouwen houdtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:45 schreef Yankee het volgende:
Is het de moeite waard om zo de herhaling te gaan kijken?
nee, dat is waarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Fleur is een leuk werkertje, dat is alles. Beleid maken heb je er niets aan. Luister alleen maar naar haar uitleg. Echt inhoudelijk zegt ze niets. Nu vraagt Albayrak hoe het betaald wordt, en Agema komt met een heel algemeen antwoord maar geeft specifiek geen uitleg.
Mwah, Paars 3 is ook mogelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom noemen ze het niet gewoon een breekpunt bij de VVD? Het enige kabinet waar ze in komen is samen met het CDA, dus het komt er toch niet.
Die zal het zwaar krijgen. Heel zwaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Ik hoop dat Cohen morgen beter uit de verf komt.
Denk ik ook. Jammer dat men per definitie niet open staat voor een ander geluid bij de VVD en CDA. Meer inzichten maakt uiteindelijk beter beleid. Met soortgelijke inzichten krijg je wel meer van je eigen programma gedaan, maar alternatieve geluiden waar je normaal gesproken geen acht op slaat, mis je.quote:
Morgenavond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar zijn GL en SP en andere partijen op TV de laatste tijd
Ja ik vreesde eigenlijk voor Albayrakquote:
kan ie Albayrak niet daar naartoe sturen als zijn vervanger?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:52 schreef IHVK het volgende:
Ik hoop dat Cohen morgen beter uit de verf komt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
kan ie Albayrak niet daar naartoe sturen als zijn vervanger?
die studeertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:55 schreef Toad het volgende:
Waar is Ingrid in dit verhaal?
Precies, dat is echt achterlijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:54 schreef zquing het volgende:
Nominaal +1 jaar, dat gaat goed worden voor de hoeveelheid afgestudeerden
Nominaal in delft is 7,5 jaar
Uitwonend 266. Verder: puur gevoelsmatig. Studeren doet het inkomen gemiddeld met 36 procent stijgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef zquing het volgende:
wat is eigenlijk 't probleem met het afschaffen van de basisbeurs? Het is toch maar 90eu per maand
250 als je uitwonend bent.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef zquing het volgende:
wat is eigenlijk 't probleem met het afschaffen van de basisbeurs? Het is toch maar 90eu per maand
Voor uitwonende is het inderdaad meer, een tussenvorm lijkt me beterquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef TNA het volgende:
[..]
Uitwonend 266. Verder: puur gevoelsmatig. Studeren doet het inkomen gemiddeld met 36 procent stijgen.
Ik zou geen geld meer hebben om op mezelf te gaan wonenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:56 schreef zquing het volgende:
Die zijn (terecht) vakkundig buitenspel gezetquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waar zijn GL en SP en andere partijen op TV de laatste tijd
Ze is een uitstekend gezicht voor de PVV.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
Agema is veruit de meest slechte en domme van dit stel.
Ze stiften hun lippen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat stoppen die vrouwen in dat "wilt u ook k&vdb bijwonen" spotje toch in hun mond????
Als je nederlands of geschiedenis geeft jaquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef nikk het volgende:
Leraren krijgen sowieso behoorlijk betaalt vergeleken met de markt. Of denk je dat leraren puur uit idealisme in het vak stappen.
Het lichaam van Christus? Als in reli-subliminals?quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat stoppen die vrouwen in dat "wilt u ook k&vdb bijwonen" spotje toch in hun mond????
Nee, meestal voor het aantal verlof-/vakantiedagen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef nikk het volgende:
Leraren krijgen sowieso behoorlijk betaalt vergeleken met de markt. Of denk je dat leraren puur uit idealisme in het vak stappen.
Ze kan toch moeilijk zeggen wat ze misschien denkt. Nooit de nummer 1 afvallen. Ik denk dat ze het veel beter zou doen in debat dan Cohen, maar ja je kunt moeilijk haar sturen morgen omdat Cohen 'ziek' is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:58 schreef Arcee het volgende:
Nu weten we waarom zij de nummer 2 zijn.
Behalve Albayrak dan, mij een raadsel waarom die zo blij is met Cohen als nummer 1.
Ik vond het inderdaad een stuk prettiger om naar te luisteren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:05 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk was dit qua niveau toch niet erger dan het premiersdebat bij RTL? Ik vond het zelfs een stuk beter.
Ja die vakantiedagen als leraar zijn welquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:06 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, meestal voor het aantal verlof-/vakantiedagen.
Albayrak vond ik veruit de sterkste inderdaad. Ook was ze charmant afentoe, had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:04 schreef AryaMehr het volgende:
Ik vond Albayrak toch wel de sterkste aan tafel vandaag.
Een leraar verdient inderdaad goed boven gemiddeld. Alleen je moet je afvragen of dat salaris ook conform de werkelijke tijd die ze eraan kwijt zijn is, en de werkdruk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:02 schreef nikk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |