quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Voor die Sackboy en Kratos codes hoef je het niet te doen, als je online zoekt naar beide karakters kun je kiezen uit tientallen zoniet honderden versies.
Heb zelf gewoon de NL versie gehaald voor 65,- en ik vind de game het zeker waard.
Ik bedoelde dat zowat elk denkbaar karakter al gemaakt is door mensen die de game spelen, dus je hoeft niet speciaal een Modnation game + code te zoeken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:58 schreef capital_P het volgende:
zou je me kunnen helpen daarbij? Ik heb al heel lang lopen zoeken naar modnation +kratos, maar kan het nergens vinden.
Of het exact is zoals Kratos van die code weet ik niet, maar er zijn enorm veel Kratosjes te vinden iig.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef capital_P het volgende:
aha!
ik zag al in de demo dat je de sik van kratos kon kiezen. Je kan dus kratos gewoon maken (exact zoals de skin van die code)? En ratchet en clank en al die karts dus ook?
quote:Ninja Theory has revealed plans to make only story-based additions to Enslaved after launch this autumn.
"Namco don’t want to announce that, but we're working on [DLC]," studio boss Tameem Antoniades told VG247. "It's not going to be anything like multiplayer.
"Yeah, it would be story-based," he added.
Antoniades also said a small corner of Enslaved will be snipped off to make a demo.
"That's on the cards. That's the plan, yeah," he offered.
Enslaved is a sun-drenched, tropical, post-apocalyptic re-telling of the classic Journey to the West story.
The game will be released on PS3 and Xbox 360 this autumn.
Ninja Theory, which created Heavenly Sword, is also working on another "secret" project. This is rumoured to be a collaboration with Capcom on Devil May Cry 5.
leuk gedaan! En je kan al die dingen die andere mensen hebben gemaakt gewoon downloaden via psn natuurlijk, toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Of het exact is zoals Kratos van die code weet ik niet, maar er zijn enorm veel Kratosjes te vinden iig.
Ratchet, Clank, Clown Bassie, Optimus Prime, Spiderman, Ironman, Stewie Griffin, Homer Simpson, je kunt het zo gek niet bedenken of iemand heeft 'm gemaakt.
Zelf heb ik deze gemaakt zondag :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep, je kunt via PSN alle creaties downloaden. (mods, karts en banen)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:16 schreef capital_P het volgende:
[..]
leuk gedaan! En je kan al die dingen die andere mensen hebben gemaakt gewoon downloaden via psn natuurlijk, toch?
Ik vind de Clank skin veruit de mooiste. Kratos en Sackboy vond ik wat tegenvallen. Ik ga dus zeker voor de Engelse versie, aangezien ik iemand ken die de Clank skin daarvoor heeftquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef capital_P het volgende:
aha!
ik zag al in de demo dat je de sik van kratos kon kiezen. Je kan dus kratos gewoon maken (exact zoals de skin van die code)? En ratchet en clank en al die karts dus ook?
Wat ist probleem nou weer vent?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Nou blijkbaar heb ik geen 3DTV nodig om de tering aan mn ogen te krijgen
Dat zal hem waarschijnlijk wel worden jaquote:
Acute oogbalkanker. Kan niet anders..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Mn linkeroog is heftig ontstoken gek
Eurogamer vergist zich alleen in de laatste zin. CiT was de beste R&C OOIT.quote:Resistance and Ratchet & Clank maker Insomniac Games has signed a publishing deal with EA Partners.
This covers the studio's "upcoming, all-new franchise" that will be developed for PS3 and, for very first time, Xbox 360. Insomniac will own the IP.
This will be the first multiplatform release in Insomniac's 16-year history; the developer has preferred to snuggle up to Sony.
Ted Price told GamesIndustry.biz that Insomniac and EA Partners have been chatting for "a while". Xbox 360 development tools are being created now, but Price wouldn't reveal how long the studio has been working with the console.
Sony has apparently been "incredibly supportive" and will continue to work with Insomniac, presumably on more Resistance or Ratchet & Clank games.
Insomniac's new project is unnamed and has no ship date. All we know is that the PS3 and Xbox 360 game will be set in "a brand new universe".
Resistance 2 commanded a dizzying 9/10 from Eurogamer in late 2008. Ratchet & Clank, meanwhile, has continued to be a visual benchmark for what can be achieved on PS3, although the latest instalment, A Crack in Time, fell a little short of essential.
Meer Enslaved nieuws:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enslaved: geen multiplayer, enkel verhaal DLC én er komt een demo:
[..]
quote:Speaking to us in Barcelona this month, Namco Bandai Partners VP Olivier Comte said, "for Enslaved certainly we will have a special edition. Certainly."
Duidelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony bezit de rechten van de Ratchet en Clank serie Roy. Same for Resistance. Dat zei James Stevenson enkele maanden terug op Neogaf.
Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duidelijk.
R&C komen dus niet meer terug
quote:We know many of you are extremely loyal to the PlayStation family, and especially to Resistance and Ratchet & Clank. We are too. Our relationship with Sony Computer Entertainment is still very strong, and continues as we develop additional projects exclusively for PlayStation 3 - projects that will take full advantage of our additional development time.
Onzin, R3 komt nog en R&C komt vast ook nog. Ze hebben geen exclusive deal met EA.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duidelijk.
R&C komen dus niet meer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar anders zal ik ze niet missen![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, ik zie het al. Had mijn eigen nieuwsbericht niet eens helemaal gelezenZe blijven ook voor Sony ontwikkelen.
Ratchet & Clank
[ afbeelding ]
Als je zulke grote aankondigingen al voor de E3 kenbaar maakt moet je toch wel wat groots in petto hebben zou je zeggen...quote:Sony: “Lots of Games” Left For E3
Speaking in the EU Blog comments yesterday, James Gallagher, content product at SCEE confirmed that recent reveals such as LittleBigPlanet 2 and Killzone 3 aren’t all Sony have up their sleeve.
“There’s plenty left, rest assured,” he said. “Lots of games and surprises.”
We’re reliably informed that the LittleBigPlanet 2 reveal was never intended for E3, and although the Killzone 3 confirmation was brought forward due to the leaks at the weekend, that too was originally meant for pre-E3.
“Our PR team will have their reasons [on why two of Sony's biggest games have been revealed before the big expo],” said Gallagher. “We have a lot of games in the pipeline and it’s logistically easier to space them out a bit, I suppose.”
“Plus, it makes sure they get some good media coverage before the information avalanche of E3.”
Gallagher also mentions a speculative date for a trailer for Killzone 3. “If I was to hazard a guess,” he said, “I suggest E3 if not before.”
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je zulke grote aankondigingen al voor de E3 kenbaar maakt moet je toch wel wat groots in petto hebben zou je zeggen...
Nederland speelt die maandag om half 2 he. Mja WK/EK bij mij = zoveel mogelijk wedstrijden proberen te volgen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet niet of ik MS red, want WK. Nintendo en Sony kijk ik sowieso. EA en Ubi waarschijnlijk niet, ik vrees dat ik alleen maar teleurgesteld wordt dan (Rainbow Six New York)
Let er wel op dat als er geen ventilatie is, dat je er na een uurtje een eitje op kan bakkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Kom er net achter dat mijn PS3 het gewoon door de kastdeuren heendoet(geen glas of zo, gewoon dicht, hout). Kan ik mooi netjes weggewerkt alles laten staan en lekker doorgamen
CiT was de beste voor de ps3, de beste R&C is imho deeltje 3 voor de ps2quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Insomniac gaat third party:
[..]
Eurogamer vergist zich alleen in de laatste zin. CiT was de beste R&C OOIT.
Van wie is R&C eigenlijk? Sony of Insomniac?
Join the clubquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:05 schreef ikookhier het volgende:
Denk dat mn PS3 dood isHij knippert rood en als je m aan zet gaat i aan en direct weer uit
![]()
maandag AS ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat hoeft niet Cybje, ze zijn om normale tijden
Maandag MS: 19:00u
Dinsdag Ninty: 18:00u
Dinsdag Sony: 20:30u
Alleen Ubi en EA zijn wat later op de maandag (22:00 en 02:00 of iets in die richting)
Nee, 14 juni. E3.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
maandag AS ?
ze mogen trouwens wel een uncharted 3 aankondigen
http://www.destructoid.co(...)n-judge-174090.phtmlquote:There's some pretty surprising stuff so far. Some sexy stuff. Some insanely ridiculous stuff. And honestly? A disappointment or two. But it's embargoed. And I'm not a judge. Ugh. I gotta go. I have to catch a cab to this thing.
Wie wat huh? Beetje meer info Cybje!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:13 schreef Cyberia18 het volgende:
EMBARGOED: My time at Pre E3 as a non-judge
[..]
http://www.destructoid.co(...)n-judge-174090.phtml
Kort samengevat: vorige week werd er een pre-E3 event gehouden waarbij tal journalisten werden uitgenodigd om alvast een flinke voorschot te nemen op wat straks op de E3 publiekelijk wordt geshowed. Impressies van deze (exclusieve, nog nooit eerder vertoonde) demo's plus media zullen echter pas worden vrijgegeven vanaf het moment de E3 begint óf pas eindigt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie wat huh? Beetje meer info Cybje!
quote:That Team Ico bundle that sneaked its way onto the internet? It’s real, TheSixthAxis has been told unofficially this morning, and it’s due Q1 2011.
We don’t currently have much other details that we can spill, and for obvious reasons we’re branding this a rumour, but our source not only confirmed that Ico and Shadow of the Colossus will be heading our way on a Blu-ray disk for the PS3, but also that we won’t see the double pack until the beginning of next year.
Sony declined to comment on the date and details when we asked them. Here’s hoping it’s true.
Mocht deze bundel er komen geef ik beide games nog een kans. We zijn een aantal jaar verder en misschien kan ik ICO nu ook wel waarderen.quote:
Ik vond stiekem die framedrops wel bij de game passen.. Soort van primitieve bullittimequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mocht deze bundel er komen geef ik beide games nog een kans. We zijn een aantal jaar verder en misschien kan ik ICO nu ook wel waarderen.
SotC vond ik een bijzondere game, maar ik trok #9 niet (zwakke plek op de poten) evenals de tergende framerate
Veel van mijn vrienden hebben MW2, dus Multiplayer is dan toch wat leuker.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Weer een kenner met een PS3 erbij hoor
WFHD kut vinden en MW2 over KZ2 verkiezen
Dat durf ik dus echt niet zelf he.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef ikookhier het volgende:
Heb mn YLOD gefixt een verfstripperIk ben weer online
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben nu met zo'n zelfde project bezig, een Xbox360 met RRoD.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat durf ik dus echt niet zelf he.
Ik laat het liever met professionele apparatuur gebeuren door een vakman dan het zelf te verneuken.
Ik geef het een weekquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:42 schreef ikookhier het volgende:
Heb mn YLOD gefixt een verfstripperIk ben weer online
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koste me 1,70 ¤ beter dan die 149¤ die Sony vraagtquote:
Dat is helemaal geen 1.50!quote:
Al kreeg ik 10 euro erbij!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
120 euro per jaarEn dat alleen om crossed met fruit te ouwehoeren
Met deze features?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wh00t![]()
Het grote voordeel van het PlayStation Network tegenover Xbox Live is dat het gratis is. Toch zijn er al maanden geruchten over een betaalde versie van het PSN! Wat zijn de extra functies en de prijs? We denken het te weten, al zal Sony de service op de E3 pas echt alle aandacht geven.
Laat ik beginnen met de prijs. Het schijnt dat PSN+ (laten we het zo noemen for the time being) 10 Dollar, oftewel 10 Euro per maand gaat kosten. Dat is niet heel weinig, dus nu wil je natuurlijk weten wat je daar dan voor krijgt? Komt ie:
- A rotating list of PSP Minis and PSone Classics
- Exclusive in-game DLC
- Discounts to the PlayStation Store
- "First hour" demo access to full retail titles. Following the first hour of gameplay, players will have the ability to purchase the full title; however, demo access will only be available once the entire title has been downloaded.
- PlayStation Protection Plan
- exclusive access to the long-awaited cross-game voice chat.
- The previously rumored Cloud-based saving system.
- Auto-patching feature, which will detect, download and install updates for recently played PS3 titles on the system.
Voor de mensen die dit niet weten: het PlayStation Protection Plan is een extra garantie voor je PS3 en het Cloud save systeem is dat je savedata op de PSN servers staat. Zo kan je overal verder spelen, zonder dat je daar een savegame voor moet meenemen.
10 Euro waard? Ik weet het nog niet. Het is daarmee duurder dan Xbox Live en dus moeten ze wel met nog iets megavets komen vind ik persoonlijk. We wachten de E3 geduldig af.
Wat vinden jullie ervan? zouden jullie premium member worden?
Gereedschap heb ik allemaal alquote:
Ja ik heb het afgelopen week met een vriend gekocht. Erg leuk, ondanks dat ik nog nooit Catan op het bord gespeeld hadquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef koei het volgende:
Heeft iemand Catan al gespeeld? Ik kreeg van een vriend de vraag of ik 'm al gespeeld had, maar ik wist niet eens dat de game verschenen wasHeeft iemand hem al wel gespeeld? Hoe speelt het in vergelijking met het echte spel en de XBLA-versie?
Ubervet!quote:Op donderdag 27 mei 2010 04:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb voor het eerst Linger in Shadows gespeeld. Vaaaaage shit.
quote:PS3 increased its global market share to 31 per cent in the first quarter of 2010, up from 18 per cent in Q1 2009.
Wii's share of home console sales during the three month period came in at 49 per cent and Xbox 360’s at 20 per cent, according to a new report from Strategy Analytics (via GamesIndustry.biz).
The report said that the September 2009 launch of the cut-price PS3 Slim was behind the console’s increased momentum. Author David Mercer expects Wii to sell 17.5 million units in 2010, PS3 to move 14 million, and Xbox 360 to shift 10.5 million.
Meanwhile, Sony has told MCV that for the first five months of 2010, PS3 software and hardware sales are up 12 per cent and 14 per cent year-on-year in the UK.
“With the hardware we’ve had the benefit of a redesign and price drop but with software what we’re seeing is, in comparison to other platforms, that the participation of our hardware base in the software market is very high,” said SCE UK sales director Mark Howsen. “Even on some multiplatform game we’re doing the same numbers as some other platforms who have reportedly got higher install bases.”
SCEE president Andrew House this week identified the launch of PS3 Slim as a major turning point in the system’s fortunes. He said that PS3 sales exploded when the system was introduced last year “and haven’t really slowed down since”.
Heel erg out of the box. Het duurde ook effetjes voor ik doorhad dat ik wat invloed kon uitoefenen op 'het filmpje'.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Ubervet!
Het is ook geen game maar pure kunst natuurlijk!
Het begin vond ik zo gruwelijk, ik was aan het kijken naar die shit, leg m'n controller op de bank en het beeld begint te storen, vond het zo vet om er zo achter te komen dat je verder kon komen. Geweldigquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Heel erg out of the box. Het duurde ook effetjes voor ik doorhad dat ik wat invloed kon uitoefenen op 'het filmpje'.
Ik kon voor die 5 euro niet wachten en heb het gisteren toch ook maar gelijk gedownload en (offline) gespeeld.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:35 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja ik heb het afgelopen week met een vriend gekocht. Erg leuk, ondanks dat ik nog nooit Catan op het bord gespeeld had![]()
Als je Catan leuk vind, is het die 5 euro wel waard, er zijn tot nu toe alleen wel wat weinig mensen online. Als je niks vind kan je altijd enkele keren refreshen en je hebt beet!
Hoe het speelt in vergelijking tot XBL weet ik niet, die heb ik ook nooit gespeeld.
quote:We felt that the original Killzone was aimed at the hardcore, a little too much, and it should be opened up a lot more so that everyone can enjoy it.
quote:I think some of the other criticisms had to do with how seamlessly the game played - so any streaming hiccups during gameplay we want to get rid of completely - so much so that we want to completely get rid of any loading screens at all, even between the levels. So you can start up the game and play it right through to the end and never see a loading screen. You can see already, even in this build, that a lot of those problems, the little frame drops, are pretty much gone.
quote:Well, as Hermen mentioned in the presentation, the footprint of the levels is much bigger - today's level is about ten times the size of a typical Killzone 2 level - so not only do you have these great viewing distances and these incredible vistas, you also have multiple routes and new ways of dealing with situations. You don't even always have to engage enemies, some of them you can sneak past. Obviously the jetpack opens a whole new realm of possibilities as well, you're on these oil rigs and whatever way you want to attack these guys, you can do that.
quote:We implemented a lot of the feedback from the community for Killzone 2, in the patches we applied for things like the controller lag. We're fixing those kind of things even further for Killzone 3 - we feel that responsiveness is a big issue. We can't really judge that on the pre-alpha code because the framerate's not up there, but response is important
http://www.eurogamer.net/articles/killzone-3-interviewquote:Another criticism was story, we need to improve on that end - we're working with a lot of Hollywood talent.
Video Interviewquote:Steven Ter Heide from Guerrilla Games talks Killzone 3's weapons, campaign, control enhancements, new Helghast enemies, and fan requests.
Als toilet-juffrouw?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga eens solliciteren bij Guerrilla
quote:Killzone 3, its aptly named sequel, doesn't carry that same immediate impact. It looks and sounds nothing short of gorgeous, but its various improvements seem more focused on fleshing out the gameplay experience with greater variety, bigger set pieces, and deeper combat. We recently got to experience this development game plan firsthand, and it didn't take long to see that, with a game that already looked so good, building up the action seems like the right way to go.
quote:Perhaps the most attention-grabbing one is the jumpack trooper, who looks like some sort of jetpack-equipped Helghast valkyrie trying to kill you from on high. The scariest part of these guys is that shooting at them eventually causes their jumpacks to malfunction and send them careening like wild in random directions, though they'll do their best to guide the wreckage directly into you like a last-minute kamikaze.
quote:We saw a number of these savage attacks, and they were all equally visceral (if not a little bit nauseating to look at with a weak stomach).
http://www.gamespot.com/ps3/action/killzone3/news.html?sid=6263955&om_act=convert&om_clk=picks&tag=picks;title;1&mode=previewsquote:Finally, it's worth noting that even after moving on from the last game's gloomy urban streets, Guerrilla seems to have managed a fairly intense atmosphere even in the daytime Arctic. Between the flurries of snow falling every which way in shifting winds, a thrashing sea nearby, and the usual whizz of bullets and violent groans from fallen soldiers, there's a lot competing for your attention. It all made us eager to see how some of the other environments look and sound.
Omdat je ervaring met zeiken hebt?quote:
quote:
Ach, lag-vrij online racen is helemaal zo erg niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens, ModNation Racers is regio locked. Ofwel: wel alle creaties van de community bezichtigen, maar niet kunnen spelen tegen US/EU players (afhankelijk dus van welke je versie je hebt).
mediamarkt alexandrium 54 euroquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:13 schreef Nebo het volgende:
Is Modnation Racers overal uitverkocht of iets dergelijks? Ik heb die game nu een week na de release nog nauwelijks ergens zien liggen
Verkapte tvp
Sonyquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:47 schreef Beach het volgende:
Grr, mn PS3 is nu al een week weg ipv de beloofde 2-5 dagen.
Niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef rakotto het volgende:
Misschien moet ik mn ps3 maar niet meenemen naar Egypte wegens de warmte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:The whole level feels like utter chaos and the attention to detail throughout the cityscape environment is incredible – floating papers, flickering shop signs and seemingly meaningless bits of graffiti all divert your attention from the matter at hand. The tanks and copters in the level were perhaps some of the real stand-out moments, although there is just so much going on, so much noise and chaos and gunfire at every turn, that it is hard to identify one thing that defines ‘Slaughterhouse’ in Hue City.
http://www.vg247.com/2010(...)l-of-duty-black-ops/quote:All-in though, a very promising preview to what could well be, dare we even say it, the best Call of Duty yet.
Geldt dat voor alle games?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:57 schreef Wessiej het volgende:
Zo, 2 PS3 games bij GameMania ingeleverd, en Modnation Racers voor 30 meegenomen, tof spel.
Alleen die 2 mogen niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Geldt dat voor alle games?
Ik heb hier bijv nog Harry Potter en FEAR1 voor de PS3 waar ik vanaf wil.
En ik splits dat de GM dan graag in de maag.
Ik vind het racen leuk, AI kan wel vervelend zijn en oneerlijk, maar het racet lekker. Maar met al dat downloaden (zelfs mijn mapquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er iemand die, geheel objectief, kan vertellen of Modnation ook leuk speelt. Ik heb 0 interesse in het zelf maken van tracks/poppetjes/andere meuk, maar een leuke funracer zie ik wel zitten.
Ik vind elke Mario Kart geniaal, ook voor Wii, maar Sega All Stars Racing was ruk. Net als de race-potjes in Viva Pinata.
Als je het customizen niet leuk vind zou ik er niet aan beginnen. De laadtijden zijn nog steeds erg lang voor een simpele race-game en de goede home-made banen moeten nog gemaakt gaan worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er iemand die, geheel objectief, kan vertellen of Modnation ook leuk speelt. Ik heb 0 interesse in het zelf maken van tracks/poppetjes/andere meuk, maar een leuke funracer zie ik wel zitten.
Ik vind elke Mario Kart geniaal, ook voor Wii, maar Sega All Stars Racing was ruk. Net als de race-potjes in Viva Pinata.
quote:"That's something we are aware of," ModNation producer Dan Sochan told Kotaku on its Talk Radio podcast. "There are certain reasons why we did the loading that we did, to keep transfer times between characters, karts and tracks when you're racing against people online, that all of those are really quick. But we are working on it and expect an update."
Asked specifically if the update will shorten load times, Sochan said, "Yes".
Maar dat veranderd niks aan de huidige situatie natuurlijk! Ik laat 'm voorlopig links liggen tot de eerste price drop en de laadtijden gefixt zijn. Ze schijnen al iets verbeterd te zijn ten opzichte van de beta, maar het duurt mij nog steeds te lang voor een simpel racespelletje.quote:
Meestal staan ze hier dan wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:45 schreef LostFormat het volgende:
Zijn er op het moment aanbiedingen voor de ps3? De hele console dus..
Blur of Split/Second Velocity dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel MLB the show 2009 nog steeds met veel plezier! Vooral het road to the show gedeelte is erg leuk, m'n pitcher zit eindelijk na 2 jaar in de minor leagues nu bij de Cardinals in de starting rotationquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:42 schreef Cheiron het volgende:
Demo van MLB the show 2010 weer gedelete. Onmogelijk dat spel. Ik was geïnteresseerd, maar na deze demo helemaal niet meer.
Dus na LBP 2, Killzone 3 voegt inFamous zich ook aan dit rijtje. En dat allemaal before E3. Langzamerhand sluipt mij ook het gevoel binnen dat de focus tijdens de persconferentie op Move en PSN zal liggen.quote:The latest issue of the Portugal’s PlayStation: The Official Magazine is teasing the reveal of inFAMOUS 2 in their next issue. The magazine ends with a picture showing the eyes of the first game’s protagonist Cole MacGrath and the following words underneath: “The announcement of a great PlayStation 3 exclusive sequel in the next ROPS.”
ROPS is the Portuguese abbreviation for the magazine.
I can’t say I’m surprised. Especially after the domain registrations. Although, I will say I hope this doesn’t mean E3 is going to be infected with sequelitis.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dus na LBP 2, Killzone 3 voegt inFamous zich ook aan dit rijtje. En dat allemaal before E3. Langzamerhand sluipt mij ook het gevoel binnen dat de focus tijdens de persconferentie op Move en PSN zal liggen.
2 is leuker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:55 schreef Cheiron het volgende:
Infamous, die moet ik ook nog een keer spelen. Leek mij erg cool
Laat ze maar aandacht hebben voor nieuwe games, ipv upscaled games.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:55 schreef DJ_ het volgende:
als sony games gaat upscalen voor de ps3 mogen ze dat wel met de legacy of kain : soul reaver games doen.
al ligt dat wat lastiger natuurlijk want het is niet hun eigen spel.
maar soulreaver is coolquote:Op zondag 30 mei 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat ze maar aandacht hebben voor nieuwe games, ipv upscaled games.
volgens eurogamer staat die er sinds 2 dagen opquote:
ah top! Dacht dat alleen de Jap versie er wasquote:Op zondag 30 mei 2010 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens eurogamer staat die er sinds 2 dagen op![]()
( gaat zelf ook even kijken )
http://www.eurogamer.net/(...)on-psn-store-article
ja hij staat er op, zo heb hem gekocht. dan blijven mijn black discs teminste heel![]()
Ah cool, dan moet ik die ook nog even downloaden, hopelijk volgende week. Mijn UPC netwerk is nog immer kapot, dus ik kan niets op PSN zien. Tweede monteur komt al langsquote:Op zondag 30 mei 2010 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens eurogamer staat die er sinds 2 dagen op![]()
( gaat zelf ook even kijken )
http://www.eurogamer.net/(...)on-psn-store-article
ja hij staat er op, zo heb hem gekocht. dan blijven mijn black discs teminste heel![]()
Welcome to da party.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:01 schreef Yachiru het volgende:
Afgelopen week een PS3 gekocht, maar wilde eerst m'n kamer eens goed opruimen.
Hij zit dus nog in de doosMaar vanavond ben ik waarschijnlijk klaar dus dan kan 'ie er eindelijk uit
Thanks!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welcome to da party.![]()
Welke spellen heb je erbij genomen?
De grootste onzin die ik over de game heb gelezen.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:04 schreef Nebo het volgende:
Dat abonnement ga ik ook nemen denk ik, al ben ik toch nog niet helemaal overtuigd van het racen in ModNation Racers. Het mist toch een beetje de funfactor.
Gewoon je PS3 op Engels zetten dacht ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:24 schreef magge het volgende:
Mannen,
Even snel een vraagje; weet iemand of er een English patch is voor INFAMOUS? zoja, WAAR?
Dank u!
Ja, prima magazine, ik heb hier nog altijd met trots een mooie stapel liggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
Is het OPM een leuk magazine?
Leuk genoeg om tijdens een toilletbezoek/treinrit door te bladeren?
Waarom? Ik was gisteren met mijn broers aan het spelen, en er was gewoon lang niet zoveel plezier als wanneer wij Mario Kart aan het spelen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De grootste onzin die ik over de game heb gelezen.
Da's nostalgie kerel.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
Waarom? Ik was gisteren met mijn broers aan het spelen, en er was gewoon lang niet zoveel plezier als wanneer wij Mario Kart aan het spelen zijn.
Tsja, dat ligt dan denk ik meer aan jullie dan aan de game, want die is leuker dan Mario Kart imo.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
Waarom? Ik was gisteren met mijn broers aan het spelen, en er was gewoon lang niet zoveel plezier als wanneer wij Mario Kart aan het spelen zijn.
Ik denk dat ik dat uiteindelijk ook ga vinden. Al die kart/funracers missen gewoon karakter... Herkenbaarheid en nostalgie zijn voor de helft de fun van Mario Kart voor mij. De MNR poppetjes zijn, ongeacht in welk outfit je ze steekt maar plat, net als de Sackboys eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
Echt, zeg dan gewoon dat je MK vooral leuk vind omdat je vroeger al bekend raakte met de karakters ofzo, zeggen dat MNR karakter mist terwijl vrijwel elk denkbaar personage te downloaden is slaat in mijn ogen nergens op.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat uiteindelijk ook ga vinden. Al die kart/funracers missen gewoon karakter... Herkenbaarheid en nostalgie zijn voor de helft de fun van Mario Kart voor mij. De MNR poppetjes zijn, ongeacht in welk outfit je ze steekt maar plat, net als de Sackboys eigenlijk.
Mjah, nu kan ik een heel betoog gaan houden, maar het is niet 'echt'. Een racegame met officiële auto's is over het algemeen ook toffer dan een game met look-a-likes. Ik heb tig funracers geprobeerd door de jaren heen, van Whacky Wheels tot SEGA All Stars en geen enkele komt ook maar in de buurt van Mario Kart. Zowel qua personages als qua gameplay als qua fun. Iedereen die plezier heeft met MNR, ik gun het je, maar ik gooi mijn Wii wel weer aan voor dat genre.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt, zeg dan gewoon dat je MK vooral leuk vind omdat je vroeger al bekend raakte met de karakters ofzo, zeggen dat MNR karakter mist terwijl vrijwel elk denkbaar personage te downloaden is slaat in mijn ogen nergens op.
Doet me denken aan een reactie die ik las op een review, dat MK leuker is omdat je dan echt zo zit van : ''Die rot Peach haalt me weer in'' of ''Daar heb je die klote Toad weer''...
Tsja, ik heb alle MKs met uitzondering van de GBA en Wii versies kapot gespeeld, supergames, maar MNR is gewoon nog leuker.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, nu kan ik een heel betoog gaan houden, maar het is niet 'echt'. Een racegame met officiële auto's is over het algemeen ook toffer dan een game met look-a-likes. Ik heb tig funracers geprobeerd door de jaren heen, van Whacky Wheels tot SEGA All Stars en geen enkele komt ook maar in de buurt van Mario Kart. Zowel qua personages als qua gameplay als qua fun. Iedereen die plezier heeft met MNR, ik gun het je, maar ik gooi mijn Wii wel weer aan voor dat genre.
Ik heb nou eenmaal een zwak voor de betere keuzesquote:
Mariokart toffer vinden dan Wacky Wheelsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, nu kan ik een heel betoog gaan houden, maar het is niet 'echt'. Een racegame met officiële auto's is over het algemeen ook toffer dan een game met look-a-likes. Ik heb tig funracers geprobeerd door de jaren heen, van Whacky Wheels tot SEGA All Stars en geen enkele komt ook maar in de buurt van Mario Kart. Zowel qua personages als qua gameplay als qua fun. Iedereen die plezier heeft met MNR, ik gun het je, maar ik gooi mijn Wii wel weer aan voor dat genre.
En de game met Gamecube graphics in 2010.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart is met te spelen met Wiimote (evt met wiel), Wiimote + Nunchuck, GC controller en classic controller. Dus dat argument valt af. Het is de game met de meest gevarieerde besturingsmogelijkheid.
Oke, de GC-controller is nog wel een goede controller idd... Maar online is het oneerlijk omdat iedereen een andere besturingsmogelijkheid gebruikt! Maar goed, Mario Kart online spelen is sowieso alleen voor de diehardsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart is met te spelen met Wiimote (evt met wiel), Wiimote + Nunchuck, GC controller en classic controller. Dus dat argument valt af. Het is de game met de meest gevarieerde besturingsmogelijkheid.
Na een maand? Sowieso niet hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef koei het volgende:
[..]
Mariokart toffer vinden dan Wacky Wheels
Maar goed, dat is inderdaad de reden waarom jij niet aan dit spel zou moeten beginnen, aangezien je liever een bekend spel speelt met een rotcontroller. Ik heb wel interesse in MNR maar nu nog niet. LBP was ook na een maand gezakt naar 15 euro, dus ik ga nu geen 50/60 euro neerleggen voor een soortgelijke game, ik wacht wel even...
Leg eens uit waarom de basis gameplay van MK beter is dan die van MNR ?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Na een maand? Sowieso niet hoor![]()
Anyway, als je al het customizen weg haalt en puur kijkt naar de game als zijnde gelijk aan Mario Kart wat betreft de mogelijkheden, dan is de basis gameplay van MK gewoon toffer. Neemt niet weg dat MNR alsnog erg vet is, en dat ik zeker bezig ga zijn met het maken van banen om te spelen met mijn vrienden. Wat dat betreft wint de game hard van MK.
Het was wel heel snel na de release al. Ik had de game volgens mij net twee weken toen die pricedrop er al was.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Anyway, als je al het customizen weg haalt en puur kijkt naar de game als zijnde gelijk aan Mario Kart wat betreft de mogelijkheden, dan is de basis gameplay van MK gewoon toffer. Neemt niet weg dat MNR alsnog erg vet is, en dat ik zeker bezig ga zijn met het maken van banen om te spelen met mijn vrienden. Wat dat betreft wint de game hard van MK.
Ik weet nog wel dat de pricedrop toch zeker in twee stappen is gegaan. Eerst naar veertig euro en daarna naar minder. Dat is bij LBP absoluut niet zo snel gegaan als met veel andere spellen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef koei het volgende:
[..]
Het was wel heel snel na de release al. Ik had de game volgens mij net twee weken toen die pricedrop er al was.
Ik kan hier wel uitgebreid de gameplay van beide games naast elkaar leggen, maar dan nog zal jij zeggen dat MNR beter is, dat is gewoon een kwestie van smaak volgens mij. Waarom probeer je een objectieve beargumentatie eruit te trekken als je zelf ook niet echt gegronde uitspraken doet?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom de basis gameplay van MK beter is dan die van MNR ?
Ik heb alleen de demo maar gespeeld van MNR maar waarin is de basis gameplay van MK dan precies toffer? Het (gruwelijk irritante) snaken? De powerups? Het feit dat je met Mario speelt?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets, ik verbaasde me alleen over je uitspraak, aangezien in mijn ogen de basis-gameplay exact hetzelfde is.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik kan hier wel uitgebreid de gameplay van beide games naast elkaar leggen, maar dan nog zal jij zeggen dat MNR beter is, dat is gewoon een kwestie van smaak volgens mij. Waarom probeer je een objectieve beargumentatie eruit te trekken als je zelf ook niet echt gegronde uitspraken doet?
Ik neem zaken als besturing en presentatie nu ook mee in de gameplay. Wellicht dat een deel gewenning zal zijn, maar toch ben ik er niet heel erg over te spreken. En ik probeer de game zeker niet de grond in te stampen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets, ik verbaasde me alleen over je uitspraak, aangezien in mijn ogen de basis-gameplay exact hetzelfde is.
Kartracen met powerups/wapens.
Alleen heeft MNR ook nog een boostmeter die uiteraard gebruikt kan worden voor boosts, maar ook voor een shield waarmee je inkomende wapens tegen kunt houden.
Misschien is het zelfs wel beterquote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb de middag voor mezelf dus ik druk de comp maar eens uit en ga rdr aan de tand voelen. Zien of het echt zo goed is als jullie beweren
gamen met matties > pseudo inferieuriteit van RDRquote:Op maandag 31 mei 2010 14:12 schreef Beach het volgende:
De inferieure versie op de PS3.
EN IK DAN SF, EN IK DAN.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gamen met matties > pseudo inferieuriteit van RDR
quote:
U bent in de billen gepaktquote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef magge het volgende:
[..]
dank u!
Nu vraag 2... -_-
Wij hebben hier twee playstations. Op de ene heb ik Infamous gespeeld. Maar nu wil ik die save overzetten op de andere. EN DAT GAAT DUS NIET. Heeft iemand enig idee?
Daar moet toch iets op zijn? Wat nu als je ps overlijd?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
U bent in de billen gepaktWerkt dan waarschijnlijk njet.
Toen was ik al mijn saves kwijt, kon opnieuw beginnen met alles. Je zou eventueel de harde schijf uit je PS3 kunnen halen, die koppelen aan je pc en dan saves op je pc zetten en vice versa. Of miss weet iemand wat handigers.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef magge het volgende:
[..]
Daar moet toch iets op zijn? Wat nu als je ps overlijd?
Nah, kijk;quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toen was ik al mijn saves kwijt, kon opnieuw beginnen met alles. Je zou eventueel de harde schijf uit je PS3 kunnen halen, die koppelen aan je pc en dan saves op je pc zetten en vice versa. Of miss weet iemand wat handigers.
PS3 gebruikt een eigen bestandsindeling, is niet door PC uit te lezen, dus dat gaat sowieso al niet werken.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toen was ik al mijn saves kwijt, kon opnieuw beginnen met alles. Je zou eventueel de harde schijf uit je PS3 kunnen halen, die koppelen aan je pc en dan saves op je pc zetten en vice versa. Of miss weet iemand wat handigers.
als je het niets vindt wil ik hem wel ruilen voor ff, gow, uc2, dragon age oid, just lemme knowquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ja hoor. Crashed de game... Lekker begin
Nee hoor, de game is heerlijk. GTA in het wilde westen. Alleen mis ik een radio in m'n paard met gekke uitzendingenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je het niets vindt wil ik hem wel ruilen voor ff, gow, uc2, dragon age oid, just lemme know
Mijn mattie was over en hij hebt die game dus dan doen we die zo nu en dan.quote:
Ik heb al mijn save-games gewoon op de computer staan. Gewoon alles overkopieren naar jou USB en dan op de computer zetten. Alles blijft hetzelfde en je verliest niets.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
PS3 gebruikt een eigen bestandsindeling, is niet door PC uit te lezen, dus dat gaat sowieso al niet werken.
Ik weet niet of een backup zou werken, dus niet kopiëren van de savegame, maar echt de backup-tool gebruiken. Ik vrees van niet.
Overigens, bij het kopiëren is de save wel teruggezet naar een exact zelfde User-naam en PSN-account? Want het zou me niet verbazen als dat een minimale vereiste is.
Ik zie hier de hele tijd resonance of fate (faith?) voorbij komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef PhalanX het volgende:
komen er binnenkort nog leuke adventure games uit of rpg's voor de ps3?
dus hij lag toch nog bij jouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Ben gister begonnen met Overlord II. Best grappig.
Vraag me alleen af voor hoe lang.
Ja je hebt weer eens vanalles laten liggen bij mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:02 schreef PhalanX het volgende:
[..]
dus hij lag toch nog bij jou![]()
ik was ém al aan het zoeken afgelopen week en ik kon 'em niet vinden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je hebt weer eens vanalles laten liggen bij me
Demon's Soulsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef PhalanX het volgende:
komen er binnenkort nog leuke adventure games uit of rpg's voor de ps3?
Ik wou al zeggen, die's toch al maanden uit?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Demon's Souls![]()
Tenzij je de import versie al hebt natuurlijk...
Zeg trut, dit ging over een PS3 spelquote:
Dead Space dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg trut, dit ging over een PS3 spel
Wat op zich tot nu toe best een leuk spel is. Overlord II.
Weet niet of het voor lange tijd leuk blijft of dat het meer een "ff tussendoor" spel is.
Zeg, zijn er eigenlijk ook Silent Hill achtige spellen op de PS3?
En niet Resident Evil, want die vind ik toch beduidend minder sfeervol en eng dan Silent Hill.
Alan Wake bedoel je dan, maar dat is een 360 exclusivequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
In de auto laatst had iemand het over.... uh... iets met WAKE in de titel meen ik
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
In de auto laatst had iemand het over.... uh... iets met WAKE in de titel meen ik
Hoe ken da nou.... volgens mij had hij heul geen 360quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef Beach het volgende:
Alan Wake.
Succes met dat 360 schijfje in je PS3
Je liep me weer te naaien he!quote:
Daar doe je het inderdaad wel voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal Dead Space wel eens onder de loep nemen dan
Ik vind silent hillige spellen zo fijn. Alle lichten uit en dan geluid hard.
"Ik wil niet door die gang. Ik ga NIEt door die gang. Kut ik MOET wel door die gang..." en dan gillen als een meisje!
Dead Space zorgt ervoor dat je nooit meer in het ISS wilt rondlopenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is space.... en ik ben meer van oud landhuis, paranormaal scary dingen.
Maar goed, zal eens wat meer gaan lezen er over
Dat had je allang moeten doen Fruit. De hele Dead Space wereld is erg tof, van de game tot de Wii prequel tot de animated movie. Binnenkort komt er ook een boek en volgend jaar natuurlijk Dead Space 2quote:
Haal de importquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dat Demon Souls he..... maakt dat nog iets uit, die import (die er al maanden is) of de niet-import die nog moet verschijnen? Ik zie hem bv voor 37 eur op marktplaats staan.
Maar de lokale versie is toch niet ineens nagesynchroniseerd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Haal de import
Niets topt: "This is harsh, evaluate me"
Nee, maar wel beter vertaald, andere namen voor wapens, en mindere PVP online (omdat Europeanen en Amerikanen niet zo hard-core en twisted fucks zijn als die Jappen) en wat tweaks hier en daar in de statistieken volgens mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de lokale versie is toch niet ineens nagesynchroniseerd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is space.... en ik ben meer van oud landhuis, paranormaal scary dingen.
Maar goed, zal eens wat meer gaan lezen er over
Geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat is God of War een verschrikkelijk frustrrend kutspel
welk stukje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
dit is een van de weinige games waar ik maar niet doorheen kwam een paar missies alleen gedaan, ik stoorde me ook mateloos aan die zwaar engelse accenten bij die japanse personages...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:41 schreef marcek het volgende:
forbidden siren
die moet je wel ergens el cheapo kunnen vinden
Of aan mij. Ik bied 20 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
De framerate was al helemaal erbarmelijk...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is een van de weinige games waar ik maar niet doorheen kwam een paar missies alleen gedaan, ik stoorde me ook mateloos aan die zwaar engelse accenten bij die japanse personages...
zocht iemand el cheapo deze game dan? ik heb em namelijk
Ik vind Uncharted toch een betere franchise moet ik zeggen, maar Dead Space heeft de verwachtingen die ik had van de game met gemak overtroffen. Alles aan die game is goed en de interface is ook prachtig en zeer origineel uitgewerkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead SpaceBeste nieuwe franchise van deze generatie
Uncharted heeft twee enorm goede games opgeleverd, maar de wereld is niet zo boeiend. Het zijn allebei losse verhalen met twee die wat referenties naar een heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuw kost dat spel ook niet zo veel meer hoor, voor 14 euro kun je m al bij FRS.nl bestellen.
[..]
Ik vind Uncharted toch een betere franchise moet ik zeggen, maar Dead Space heeft de verwachtingen die ik had van de game met gemak overtroffen. Alles aan die game is goed en de interface is ook prachtig en zeer origineel uitgewerkt.
Beide games zijn ook een musthave. Ondanks microtransacties, betalen voor online gaming, motion controls en belachelijke prijzen is het ook een generatie van erg goede games.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zou kunnen ja. Ik moet zeggen dat het genre van Uncharted me sowieso meer aanspreekt. Ik ben normaal niet zo van de horror-games, maar Dead Space was wel erg goed!
PS3 topic he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide games zijn ook een musthave. Ondanks microtransacties, betalen voor online gaming, motion controls en belachelijke prijzen is het ook een generatie van erg goede games.
That's not the point.quote:
BWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik ben genaaid door die monster cable van de BCC van 170 euro?
Wel gold plated toch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep anders kwam de connectie niet zo goed door volgens de BCC-verkoper. Dat werkt ook heel goed met mijn gouden tand, daar krijg ik veel vrouwen door.quote:
wist ik was een leuk praktisch grapje van mijn kantquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
typo
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook weer om te lachen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
http://blog.happyhome.nl/wp-content/gier_haring.jpg
quote:
Zelfmoord?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We hebben net een deadline achter de rug, en nu komt er echt zo'n gat in de planning waarin er eigenlijk niks te doen is
Help.
Je hebt geluisterd naar een fucking BCC verkoper!? Dan verdien je het om getild te worden voor 170 euro!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep anders kwam de connectie niet zo goed door volgens de BCC-verkoper. Dat werkt ook heel goed met mijn gouden tand, daar krijg ik veel vrouwen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |