Ik neem zaken als besturing en presentatie nu ook mee in de gameplay. Wellicht dat een deel gewenning zal zijn, maar toch ben ik er niet heel erg over te spreken. En ik probeer de game zeker niet de grond in te stampen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik probeer helemaal niets, ik verbaasde me alleen over je uitspraak, aangezien in mijn ogen de basis-gameplay exact hetzelfde is.
Kartracen met powerups/wapens.
Alleen heeft MNR ook nog een boostmeter die uiteraard gebruikt kan worden voor boosts, maar ook voor een shield waarmee je inkomende wapens tegen kunt houden.
Misschien is het zelfs wel beterquote:Op maandag 31 mei 2010 13:36 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb de middag voor mezelf dus ik druk de comp maar eens uit en ga rdr aan de tand voelen. Zien of het echt zo goed is als jullie beweren
gamen met matties > pseudo inferieuriteit van RDRquote:Op maandag 31 mei 2010 14:12 schreef Beach het volgende:
De inferieure versie op de PS3.
EN IK DAN SF, EN IK DAN.quote:Op maandag 31 mei 2010 14:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
gamen met matties > pseudo inferieuriteit van RDR
quote:
U bent in de billen gepaktquote:Op maandag 31 mei 2010 15:01 schreef magge het volgende:
[..]
dank u!
Nu vraag 2... -_-
Wij hebben hier twee playstations. Op de ene heb ik Infamous gespeeld. Maar nu wil ik die save overzetten op de andere. EN DAT GAAT DUS NIET. Heeft iemand enig idee?
Daar moet toch iets op zijn? Wat nu als je ps overlijd?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
U bent in de billen gepaktWerkt dan waarschijnlijk njet.
Toen was ik al mijn saves kwijt, kon opnieuw beginnen met alles. Je zou eventueel de harde schijf uit je PS3 kunnen halen, die koppelen aan je pc en dan saves op je pc zetten en vice versa. Of miss weet iemand wat handigers.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:07 schreef magge het volgende:
[..]
Daar moet toch iets op zijn? Wat nu als je ps overlijd?
Nah, kijk;quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toen was ik al mijn saves kwijt, kon opnieuw beginnen met alles. Je zou eventueel de harde schijf uit je PS3 kunnen halen, die koppelen aan je pc en dan saves op je pc zetten en vice versa. Of miss weet iemand wat handigers.
PS3 gebruikt een eigen bestandsindeling, is niet door PC uit te lezen, dus dat gaat sowieso al niet werken.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Toen was ik al mijn saves kwijt, kon opnieuw beginnen met alles. Je zou eventueel de harde schijf uit je PS3 kunnen halen, die koppelen aan je pc en dan saves op je pc zetten en vice versa. Of miss weet iemand wat handigers.
als je het niets vindt wil ik hem wel ruilen voor ff, gow, uc2, dragon age oid, just lemme knowquote:Op maandag 31 mei 2010 15:12 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ja hoor. Crashed de game... Lekker begin
Nee hoor, de game is heerlijk. GTA in het wilde westen. Alleen mis ik een radio in m'n paard met gekke uitzendingenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
als je het niets vindt wil ik hem wel ruilen voor ff, gow, uc2, dragon age oid, just lemme know
Mijn mattie was over en hij hebt die game dus dan doen we die zo nu en dan.quote:
Ik heb al mijn save-games gewoon op de computer staan. Gewoon alles overkopieren naar jou USB en dan op de computer zetten. Alles blijft hetzelfde en je verliest niets.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
PS3 gebruikt een eigen bestandsindeling, is niet door PC uit te lezen, dus dat gaat sowieso al niet werken.
Ik weet niet of een backup zou werken, dus niet kopiëren van de savegame, maar echt de backup-tool gebruiken. Ik vrees van niet.
Overigens, bij het kopiëren is de save wel teruggezet naar een exact zelfde User-naam en PSN-account? Want het zou me niet verbazen als dat een minimale vereiste is.
Ik zie hier de hele tijd resonance of fate (faith?) voorbij komen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef PhalanX het volgende:
komen er binnenkort nog leuke adventure games uit of rpg's voor de ps3?
dus hij lag toch nog bij jouquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
Ben gister begonnen met Overlord II. Best grappig.
Vraag me alleen af voor hoe lang.
Ja je hebt weer eens vanalles laten liggen bij mequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:02 schreef PhalanX het volgende:
[..]
dus hij lag toch nog bij jou![]()
ik was ém al aan het zoeken afgelopen week en ik kon 'em niet vinden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je hebt weer eens vanalles laten liggen bij me
Demon's Soulsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef PhalanX het volgende:
komen er binnenkort nog leuke adventure games uit of rpg's voor de ps3?
Ik wou al zeggen, die's toch al maanden uit?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Demon's Souls![]()
Tenzij je de import versie al hebt natuurlijk...
Zeg trut, dit ging over een PS3 spelquote:
Dead Space dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg trut, dit ging over een PS3 spel
Wat op zich tot nu toe best een leuk spel is. Overlord II.
Weet niet of het voor lange tijd leuk blijft of dat het meer een "ff tussendoor" spel is.
Zeg, zijn er eigenlijk ook Silent Hill achtige spellen op de PS3?
En niet Resident Evil, want die vind ik toch beduidend minder sfeervol en eng dan Silent Hill.
Alan Wake bedoel je dan, maar dat is een 360 exclusivequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
In de auto laatst had iemand het over.... uh... iets met WAKE in de titel meen ik
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:10 schreef Ang3l het volgende:
In de auto laatst had iemand het over.... uh... iets met WAKE in de titel meen ik
Hoe ken da nou.... volgens mij had hij heul geen 360quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:11 schreef Beach het volgende:
Alan Wake.
Succes met dat 360 schijfje in je PS3
Je liep me weer te naaien he!quote:
Daar doe je het inderdaad wel voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal Dead Space wel eens onder de loep nemen dan
Ik vind silent hillige spellen zo fijn. Alle lichten uit en dan geluid hard.
"Ik wil niet door die gang. Ik ga NIEt door die gang. Kut ik MOET wel door die gang..." en dan gillen als een meisje!
Dead Space zorgt ervoor dat je nooit meer in het ISS wilt rondlopenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is space.... en ik ben meer van oud landhuis, paranormaal scary dingen.
Maar goed, zal eens wat meer gaan lezen er over
Dat had je allang moeten doen Fruit. De hele Dead Space wereld is erg tof, van de game tot de Wii prequel tot de animated movie. Binnenkort komt er ook een boek en volgend jaar natuurlijk Dead Space 2quote:
Haal de importquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dat Demon Souls he..... maakt dat nog iets uit, die import (die er al maanden is) of de niet-import die nog moet verschijnen? Ik zie hem bv voor 37 eur op marktplaats staan.
Maar de lokale versie is toch niet ineens nagesynchroniseerd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Haal de import
Niets topt: "This is harsh, evaluate me"
Nee, maar wel beter vertaald, andere namen voor wapens, en mindere PVP online (omdat Europeanen en Amerikanen niet zo hard-core en twisted fucks zijn als die Jappen) en wat tweaks hier en daar in de statistieken volgens mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de lokale versie is toch niet ineens nagesynchroniseerd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is space.... en ik ben meer van oud landhuis, paranormaal scary dingen.
Maar goed, zal eens wat meer gaan lezen er over
Geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat is God of War een verschrikkelijk frustrrend kutspel
welk stukje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
dit is een van de weinige games waar ik maar niet doorheen kwam een paar missies alleen gedaan, ik stoorde me ook mateloos aan die zwaar engelse accenten bij die japanse personages...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:41 schreef marcek het volgende:
forbidden siren
die moet je wel ergens el cheapo kunnen vinden
Of aan mij. Ik bied 20 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
De framerate was al helemaal erbarmelijk...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is een van de weinige games waar ik maar niet doorheen kwam een paar missies alleen gedaan, ik stoorde me ook mateloos aan die zwaar engelse accenten bij die japanse personages...
zocht iemand el cheapo deze game dan? ik heb em namelijk
Ik vind Uncharted toch een betere franchise moet ik zeggen, maar Dead Space heeft de verwachtingen die ik had van de game met gemak overtroffen. Alles aan die game is goed en de interface is ook prachtig en zeer origineel uitgewerkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead SpaceBeste nieuwe franchise van deze generatie
Uncharted heeft twee enorm goede games opgeleverd, maar de wereld is niet zo boeiend. Het zijn allebei losse verhalen met twee die wat referenties naar een heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuw kost dat spel ook niet zo veel meer hoor, voor 14 euro kun je m al bij FRS.nl bestellen.
[..]
Ik vind Uncharted toch een betere franchise moet ik zeggen, maar Dead Space heeft de verwachtingen die ik had van de game met gemak overtroffen. Alles aan die game is goed en de interface is ook prachtig en zeer origineel uitgewerkt.
Beide games zijn ook een musthave. Ondanks microtransacties, betalen voor online gaming, motion controls en belachelijke prijzen is het ook een generatie van erg goede games.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zou kunnen ja. Ik moet zeggen dat het genre van Uncharted me sowieso meer aanspreekt. Ik ben normaal niet zo van de horror-games, maar Dead Space was wel erg goed!
PS3 topic he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide games zijn ook een musthave. Ondanks microtransacties, betalen voor online gaming, motion controls en belachelijke prijzen is het ook een generatie van erg goede games.
That's not the point.quote:
BWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik ben genaaid door die monster cable van de BCC van 170 euro?
Wel gold plated toch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep anders kwam de connectie niet zo goed door volgens de BCC-verkoper. Dat werkt ook heel goed met mijn gouden tand, daar krijg ik veel vrouwen door.quote:
wist ik was een leuk praktisch grapje van mijn kantquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
typo
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook weer om te lachen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
http://blog.happyhome.nl/wp-content/gier_haring.jpg
quote:
Zelfmoord?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We hebben net een deadline achter de rug, en nu komt er echt zo'n gat in de planning waarin er eigenlijk niks te doen is
Help.
Je hebt geluisterd naar een fucking BCC verkoper!? Dan verdien je het om getild te worden voor 170 euro!quote:Op woensdag 2 juni 2010 12:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep anders kwam de connectie niet zo goed door volgens de BCC-verkoper. Dat werkt ook heel goed met mijn gouden tand, daar krijg ik veel vrouwen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |