Dead Space zorgt ervoor dat je nooit meer in het ISS wilt rondlopenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is space.... en ik ben meer van oud landhuis, paranormaal scary dingen.
Maar goed, zal eens wat meer gaan lezen er over
Dat had je allang moeten doen Fruit. De hele Dead Space wereld is erg tof, van de game tot de Wii prequel tot de animated movie. Binnenkort komt er ook een boek en volgend jaar natuurlijk Dead Space 2quote:
Haal de importquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dat Demon Souls he..... maakt dat nog iets uit, die import (die er al maanden is) of de niet-import die nog moet verschijnen? Ik zie hem bv voor 37 eur op marktplaats staan.
Maar de lokale versie is toch niet ineens nagesynchroniseerd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Haal de import
Niets topt: "This is harsh, evaluate me"
Nee, maar wel beter vertaald, andere namen voor wapens, en mindere PVP online (omdat Europeanen en Amerikanen niet zo hard-core en twisted fucks zijn als die Jappen) en wat tweaks hier en daar in de statistieken volgens mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de lokale versie is toch niet ineens nagesynchroniseerd?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van,quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
Maar het is space.... en ik ben meer van oud landhuis, paranormaal scary dingen.
Maar goed, zal eens wat meer gaan lezen er over
Geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
Wat is God of War een verschrikkelijk frustrrend kutspel
welk stukje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
dit is een van de weinige games waar ik maar niet doorheen kwam een paar missies alleen gedaan, ik stoorde me ook mateloos aan die zwaar engelse accenten bij die japanse personages...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:41 schreef marcek het volgende:
forbidden siren
die moet je wel ergens el cheapo kunnen vinden
Of aan mij. Ik bied 20 euro.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:54 schreef HansvanOchten het volgende:
De framerate was al helemaal erbarmelijk...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit is een van de weinige games waar ik maar niet doorheen kwam een paar missies alleen gedaan, ik stoorde me ook mateloos aan die zwaar engelse accenten bij die japanse personages...
zocht iemand el cheapo deze game dan? ik heb em namelijk
Ik vind Uncharted toch een betere franchise moet ik zeggen, maar Dead Space heeft de verwachtingen die ik had van de game met gemak overtroffen. Alles aan die game is goed en de interface is ook prachtig en zeer origineel uitgewerkt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead SpaceBeste nieuwe franchise van deze generatie
Uncharted heeft twee enorm goede games opgeleverd, maar de wereld is niet zo boeiend. Het zijn allebei losse verhalen met twee die wat referenties naar een heeft.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:10 schreef SToRM81 het volgende:
Nieuw kost dat spel ook niet zo veel meer hoor, voor 14 euro kun je m al bij FRS.nl bestellen.
[..]
Ik vind Uncharted toch een betere franchise moet ik zeggen, maar Dead Space heeft de verwachtingen die ik had van de game met gemak overtroffen. Alles aan die game is goed en de interface is ook prachtig en zeer origineel uitgewerkt.
Beide games zijn ook een musthave. Ondanks microtransacties, betalen voor online gaming, motion controls en belachelijke prijzen is het ook een generatie van erg goede games.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:14 schreef SToRM81 het volgende:
Dat zou kunnen ja. Ik moet zeggen dat het genre van Uncharted me sowieso meer aanspreekt. Ik ben normaal niet zo van de horror-games, maar Dead Space was wel erg goed!
PS3 topic he?quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beide games zijn ook een musthave. Ondanks microtransacties, betalen voor online gaming, motion controls en belachelijke prijzen is het ook een generatie van erg goede games.
That's not the point.quote:
BWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dus ik ben genaaid door die monster cable van de BCC van 170 euro?
Wel gold plated toch.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jep anders kwam de connectie niet zo goed door volgens de BCC-verkoper. Dat werkt ook heel goed met mijn gouden tand, daar krijg ik veel vrouwen door.quote:
wist ik was een leuk praktisch grapje van mijn kantquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:23 schreef Cyberia18 het volgende:
typo
quote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ook weer om te lachen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
http://blog.happyhome.nl/wp-content/gier_haring.jpg
quote:
Zelfmoord?quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
We hebben net een deadline achter de rug, en nu komt er echt zo'n gat in de planning waarin er eigenlijk niks te doen is
Help.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |