Dus na LBP 2, Killzone 3 voegt inFamous zich ook aan dit rijtje. En dat allemaal before E3. Langzamerhand sluipt mij ook het gevoel binnen dat de focus tijdens de persconferentie op Move en PSN zal liggen.quote:The latest issue of the Portugal’s PlayStation: The Official Magazine is teasing the reveal of inFAMOUS 2 in their next issue. The magazine ends with a picture showing the eyes of the first game’s protagonist Cole MacGrath and the following words underneath: “The announcement of a great PlayStation 3 exclusive sequel in the next ROPS.”
ROPS is the Portuguese abbreviation for the magazine.
I can’t say I’m surprised. Especially after the domain registrations. Although, I will say I hope this doesn’t mean E3 is going to be infected with sequelitis.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 17:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dus na LBP 2, Killzone 3 voegt inFamous zich ook aan dit rijtje. En dat allemaal before E3. Langzamerhand sluipt mij ook het gevoel binnen dat de focus tijdens de persconferentie op Move en PSN zal liggen.
2 is leuker.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:55 schreef Cheiron het volgende:
Infamous, die moet ik ook nog een keer spelen. Leek mij erg cool
Laat ze maar aandacht hebben voor nieuwe games, ipv upscaled games.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:55 schreef DJ_ het volgende:
als sony games gaat upscalen voor de ps3 mogen ze dat wel met de legacy of kain : soul reaver games doen.
al ligt dat wat lastiger natuurlijk want het is niet hun eigen spel.
maar soulreaver is coolquote:Op zondag 30 mei 2010 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laat ze maar aandacht hebben voor nieuwe games, ipv upscaled games.
volgens eurogamer staat die er sinds 2 dagen opquote:
ah top! Dacht dat alleen de Jap versie er wasquote:Op zondag 30 mei 2010 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens eurogamer staat die er sinds 2 dagen op![]()
( gaat zelf ook even kijken )
http://www.eurogamer.net/(...)on-psn-store-article
ja hij staat er op, zo heb hem gekocht. dan blijven mijn black discs teminste heel![]()
Ah cool, dan moet ik die ook nog even downloaden, hopelijk volgende week. Mijn UPC netwerk is nog immer kapot, dus ik kan niets op PSN zien. Tweede monteur komt al langsquote:Op zondag 30 mei 2010 11:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
volgens eurogamer staat die er sinds 2 dagen op![]()
( gaat zelf ook even kijken )
http://www.eurogamer.net/(...)on-psn-store-article
ja hij staat er op, zo heb hem gekocht. dan blijven mijn black discs teminste heel![]()
Welcome to da party.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:01 schreef Yachiru het volgende:
Afgelopen week een PS3 gekocht, maar wilde eerst m'n kamer eens goed opruimen.
Hij zit dus nog in de doosMaar vanavond ben ik waarschijnlijk klaar dus dan kan 'ie er eindelijk uit
Thanks!quote:Op zondag 30 mei 2010 13:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welcome to da party.![]()
Welke spellen heb je erbij genomen?
De grootste onzin die ik over de game heb gelezen.quote:Op zondag 30 mei 2010 19:04 schreef Nebo het volgende:
Dat abonnement ga ik ook nemen denk ik, al ben ik toch nog niet helemaal overtuigd van het racen in ModNation Racers. Het mist toch een beetje de funfactor.
Gewoon je PS3 op Engels zetten dacht ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:24 schreef magge het volgende:
Mannen,
Even snel een vraagje; weet iemand of er een English patch is voor INFAMOUS? zoja, WAAR?
Dank u!
Ja, prima magazine, ik heb hier nog altijd met trots een mooie stapel liggen.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef Poit het volgende:
Is het OPM een leuk magazine?
Leuk genoeg om tijdens een toilletbezoek/treinrit door te bladeren?
Waarom? Ik was gisteren met mijn broers aan het spelen, en er was gewoon lang niet zoveel plezier als wanneer wij Mario Kart aan het spelen zijn.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De grootste onzin die ik over de game heb gelezen.
Da's nostalgie kerel.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
Waarom? Ik was gisteren met mijn broers aan het spelen, en er was gewoon lang niet zoveel plezier als wanneer wij Mario Kart aan het spelen zijn.
Tsja, dat ligt dan denk ik meer aan jullie dan aan de game, want die is leuker dan Mario Kart imo.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
Waarom? Ik was gisteren met mijn broers aan het spelen, en er was gewoon lang niet zoveel plezier als wanneer wij Mario Kart aan het spelen zijn.
Ik denk dat ik dat uiteindelijk ook ga vinden. Al die kart/funracers missen gewoon karakter... Herkenbaarheid en nostalgie zijn voor de helft de fun van Mario Kart voor mij. De MNR poppetjes zijn, ongeacht in welk outfit je ze steekt maar plat, net als de Sackboys eigenlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:30 schreef Nebo het volgende:
Echt, zeg dan gewoon dat je MK vooral leuk vind omdat je vroeger al bekend raakte met de karakters ofzo, zeggen dat MNR karakter mist terwijl vrijwel elk denkbaar personage te downloaden is slaat in mijn ogen nergens op.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat uiteindelijk ook ga vinden. Al die kart/funracers missen gewoon karakter... Herkenbaarheid en nostalgie zijn voor de helft de fun van Mario Kart voor mij. De MNR poppetjes zijn, ongeacht in welk outfit je ze steekt maar plat, net als de Sackboys eigenlijk.
Mjah, nu kan ik een heel betoog gaan houden, maar het is niet 'echt'. Een racegame met officiële auto's is over het algemeen ook toffer dan een game met look-a-likes. Ik heb tig funracers geprobeerd door de jaren heen, van Whacky Wheels tot SEGA All Stars en geen enkele komt ook maar in de buurt van Mario Kart. Zowel qua personages als qua gameplay als qua fun. Iedereen die plezier heeft met MNR, ik gun het je, maar ik gooi mijn Wii wel weer aan voor dat genre.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt, zeg dan gewoon dat je MK vooral leuk vind omdat je vroeger al bekend raakte met de karakters ofzo, zeggen dat MNR karakter mist terwijl vrijwel elk denkbaar personage te downloaden is slaat in mijn ogen nergens op.
Doet me denken aan een reactie die ik las op een review, dat MK leuker is omdat je dan echt zo zit van : ''Die rot Peach haalt me weer in'' of ''Daar heb je die klote Toad weer''...
Tsja, ik heb alle MKs met uitzondering van de GBA en Wii versies kapot gespeeld, supergames, maar MNR is gewoon nog leuker.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, nu kan ik een heel betoog gaan houden, maar het is niet 'echt'. Een racegame met officiële auto's is over het algemeen ook toffer dan een game met look-a-likes. Ik heb tig funracers geprobeerd door de jaren heen, van Whacky Wheels tot SEGA All Stars en geen enkele komt ook maar in de buurt van Mario Kart. Zowel qua personages als qua gameplay als qua fun. Iedereen die plezier heeft met MNR, ik gun het je, maar ik gooi mijn Wii wel weer aan voor dat genre.
Ik heb nou eenmaal een zwak voor de betere keuzesquote:
Mariokart toffer vinden dan Wacky Wheelsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mjah, nu kan ik een heel betoog gaan houden, maar het is niet 'echt'. Een racegame met officiële auto's is over het algemeen ook toffer dan een game met look-a-likes. Ik heb tig funracers geprobeerd door de jaren heen, van Whacky Wheels tot SEGA All Stars en geen enkele komt ook maar in de buurt van Mario Kart. Zowel qua personages als qua gameplay als qua fun. Iedereen die plezier heeft met MNR, ik gun het je, maar ik gooi mijn Wii wel weer aan voor dat genre.
En de game met Gamecube graphics in 2010.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart is met te spelen met Wiimote (evt met wiel), Wiimote + Nunchuck, GC controller en classic controller. Dus dat argument valt af. Het is de game met de meest gevarieerde besturingsmogelijkheid.
Oke, de GC-controller is nog wel een goede controller idd... Maar online is het oneerlijk omdat iedereen een andere besturingsmogelijkheid gebruikt! Maar goed, Mario Kart online spelen is sowieso alleen voor de diehardsquote:Op maandag 31 mei 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mario Kart is met te spelen met Wiimote (evt met wiel), Wiimote + Nunchuck, GC controller en classic controller. Dus dat argument valt af. Het is de game met de meest gevarieerde besturingsmogelijkheid.
Na een maand? Sowieso niet hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:29 schreef koei het volgende:
[..]
Mariokart toffer vinden dan Wacky Wheels
Maar goed, dat is inderdaad de reden waarom jij niet aan dit spel zou moeten beginnen, aangezien je liever een bekend spel speelt met een rotcontroller. Ik heb wel interesse in MNR maar nu nog niet. LBP was ook na een maand gezakt naar 15 euro, dus ik ga nu geen 50/60 euro neerleggen voor een soortgelijke game, ik wacht wel even...
Leg eens uit waarom de basis gameplay van MK beter is dan die van MNR ?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Na een maand? Sowieso niet hoor![]()
Anyway, als je al het customizen weg haalt en puur kijkt naar de game als zijnde gelijk aan Mario Kart wat betreft de mogelijkheden, dan is de basis gameplay van MK gewoon toffer. Neemt niet weg dat MNR alsnog erg vet is, en dat ik zeker bezig ga zijn met het maken van banen om te spelen met mijn vrienden. Wat dat betreft wint de game hard van MK.
Het was wel heel snel na de release al. Ik had de game volgens mij net twee weken toen die pricedrop er al was.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Na een maand? Sowieso niet hoor![]()
Anyway, als je al het customizen weg haalt en puur kijkt naar de game als zijnde gelijk aan Mario Kart wat betreft de mogelijkheden, dan is de basis gameplay van MK gewoon toffer. Neemt niet weg dat MNR alsnog erg vet is, en dat ik zeker bezig ga zijn met het maken van banen om te spelen met mijn vrienden. Wat dat betreft wint de game hard van MK.
Ik weet nog wel dat de pricedrop toch zeker in twee stappen is gegaan. Eerst naar veertig euro en daarna naar minder. Dat is bij LBP absoluut niet zo snel gegaan als met veel andere spellen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 12:40 schreef koei het volgende:
[..]
Het was wel heel snel na de release al. Ik had de game volgens mij net twee weken toen die pricedrop er al was.
Ik kan hier wel uitgebreid de gameplay van beide games naast elkaar leggen, maar dan nog zal jij zeggen dat MNR beter is, dat is gewoon een kwestie van smaak volgens mij. Waarom probeer je een objectieve beargumentatie eruit te trekken als je zelf ook niet echt gegronde uitspraken doet?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom de basis gameplay van MK beter is dan die van MNR ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |