Sonyquote:Op vrijdag 28 mei 2010 10:47 schreef Beach het volgende:
Grr, mn PS3 is nu al een week weg ipv de beloofde 2-5 dagen.
Niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:19 schreef rakotto het volgende:
Misschien moet ik mn ps3 maar niet meenemen naar Egypte wegens de warmte.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:The whole level feels like utter chaos and the attention to detail throughout the cityscape environment is incredible – floating papers, flickering shop signs and seemingly meaningless bits of graffiti all divert your attention from the matter at hand. The tanks and copters in the level were perhaps some of the real stand-out moments, although there is just so much going on, so much noise and chaos and gunfire at every turn, that it is hard to identify one thing that defines ‘Slaughterhouse’ in Hue City.
http://www.vg247.com/2010(...)l-of-duty-black-ops/quote:All-in though, a very promising preview to what could well be, dare we even say it, the best Call of Duty yet.
Geldt dat voor alle games?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:57 schreef Wessiej het volgende:
Zo, 2 PS3 games bij GameMania ingeleverd, en Modnation Racers voor 30 meegenomen, tof spel.
Alleen die 2 mogen niet.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Geldt dat voor alle games?
Ik heb hier bijv nog Harry Potter en FEAR1 voor de PS3 waar ik vanaf wil.
En ik splits dat de GM dan graag in de maag.
Ik vind het racen leuk, AI kan wel vervelend zijn en oneerlijk, maar het racet lekker. Maar met al dat downloaden (zelfs mijn mapquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er iemand die, geheel objectief, kan vertellen of Modnation ook leuk speelt. Ik heb 0 interesse in het zelf maken van tracks/poppetjes/andere meuk, maar een leuke funracer zie ik wel zitten.
Ik vind elke Mario Kart geniaal, ook voor Wii, maar Sega All Stars Racing was ruk. Net als de race-potjes in Viva Pinata.
Als je het customizen niet leuk vind zou ik er niet aan beginnen. De laadtijden zijn nog steeds erg lang voor een simpele race-game en de goede home-made banen moeten nog gemaakt gaan worden.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er iemand die, geheel objectief, kan vertellen of Modnation ook leuk speelt. Ik heb 0 interesse in het zelf maken van tracks/poppetjes/andere meuk, maar een leuke funracer zie ik wel zitten.
Ik vind elke Mario Kart geniaal, ook voor Wii, maar Sega All Stars Racing was ruk. Net als de race-potjes in Viva Pinata.
quote:"That's something we are aware of," ModNation producer Dan Sochan told Kotaku on its Talk Radio podcast. "There are certain reasons why we did the loading that we did, to keep transfer times between characters, karts and tracks when you're racing against people online, that all of those are really quick. But we are working on it and expect an update."
Asked specifically if the update will shorten load times, Sochan said, "Yes".
Maar dat veranderd niks aan de huidige situatie natuurlijk! Ik laat 'm voorlopig links liggen tot de eerste price drop en de laadtijden gefixt zijn. Ze schijnen al iets verbeterd te zijn ten opzichte van de beta, maar het duurt mij nog steeds te lang voor een simpel racespelletje.quote:
Meestal staan ze hier dan wel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 07:45 schreef LostFormat het volgende:
Zijn er op het moment aanbiedingen voor de ps3? De hele console dus..
Blur of Split/Second Velocity dan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speel MLB the show 2009 nog steeds met veel plezier! Vooral het road to the show gedeelte is erg leuk, m'n pitcher zit eindelijk na 2 jaar in de minor leagues nu bij de Cardinals in de starting rotationquote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:42 schreef Cheiron het volgende:
Demo van MLB the show 2010 weer gedelete. Onmogelijk dat spel. Ik was geïnteresseerd, maar na deze demo helemaal niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |